קאדילק אסקלייד החדש בישראל

קאדילק אסקלייד החדש בישראל
קאדילק אסקלייד החדש בישראל, זוכה לגיור תקני רק כעת

ה-SUV הגדול מבית קאדילק, חוגג 20 שנות ייצור וזוכה לגיור תקני רק כעת. היינו בהשקה הרשמית ולפניכם הפרטים

טל אבן | 29/08/18

למרות שהאסקלייד, ה-SUV הגדול מבית קאדילק, חוגג 20 שנות ייצור ומעל ל-800 אלף יחידות בעולם, הוא זוכה לגיור תקני רק כעת.

קבוצת UMI, יבואנית קאדילק, החלה בייבוא סדיר של הרכב, אחרי שבמשך שנים הגיע לארץ, בכמה מאות יחידות, רק במסגרת ייבוא אישי.

היינו הבוקר בהשקה הרשמית ולפניכם הפרטים.

יצרן קאדילק עובר שינוי של ממש. לצד מעבר הנהלת החברה לניו יורק, עדכון הדגמים בטכנולוגיה, ביצועים ואבזור עדכניים ותוכניות של העשרת קו הדגמים לכדי לא פחות מ- 9 בתוך כשנה עד שנה וחצי מהיום, ניכר כי היצרן לקח ברצינות את המחויבות שבתואר בו הוא אוחז "מותג הפרימיום הוותיק בעולם", כשהוא קורא תיגר על התחרות הגרמנית והבריטית בעיקר. התחרות המוצהרת של האסקלייד היא בעיקר ה-GLS של מרצדס וה-VOGUE של ריינג' רובר.

יתרה מכך, נתחי השוק הצומחים של רכבי פנאי מחד ושל רכבי הפרימיום מאידך, מגלים צורך הולך וגובר לרכבים כאלו, ובמיוחד לשילוב בין יוקרה לפנאי.

בעוד מרבית יצרני הפרימיום מציגים ספינת דגל בתצורת סדאן- מנהלים- פאר, קאדילק מציגים את ה-SUV הגדול שלהם כמוביל המותג, תוך ציון גאה כי רבים מכוכבי הקולנוע, פוליטיקאים, מוזיקאים וספורטאים נצפו בו, בחיים האמיתיים וגם על גבי המסך.

האסקלייד יגיע ארצה בשתי רמות גימור, premium luxury ו- platinum, כשהבכירה זוכה גם לגרסה ארוכה.

מידות של כ-5.18 מ' באורך, 2.04 מ' רוחב, ואופציית הגרסה הארוכה (לא פחות מ-5.7 מ' !), מייצרות מראה בעל נוכחות דומיננטית מאד על הכביש, הרבה בזכות לדים ייחודיים, שימוש נרחב בניקלים וחישוקים קלים בוהקים בני 22". 

האסקלייד מצויד במערכת הנעה 4X4 עם נעילת דיפרנציאל אחורי ומערכת מתלים Magnetic Ride Control, שמעניקה בלימת זעזועים נפרדת לכל גלגל.

בחזית שוכן מנוע 6.2 ל' V8 המפיק 420 כ"ס ו-63.4 קג"מ, מה שמאפשר לשגר מעל 2.65 טונות של משקל עצמי (לגרסה הרגילה) ב-5.6 שניות למאה. מאידך, המנוע יינצל רק 4 מצילינדריו בנהיגה רגועה, לשיפור בצריכת הדלק.

הרכב מותאם ל-7 או ל-8 נוסעים (בגרסה הארוכה בלבד), בשלוש שורות מושבים (גרסת 7 מושבים בתצורת 2-2-3 עם מעבר רחב לשורה השלישית) עם קיפול חשמלי. 

כבר בגרסת ה- premium luxury (מחיר 699,990 ש"ח), רשימת האבזור ענפה וכוללת ריפודי עור, חלון גג חשמלי, מושבי נהג ונוסע 12 מצבים, שילובי עץ בתא הנהג, מדרגות צד חשמליות, חישוקי 22'', תצוגה עילית צבעונית על גבי השמשה הקדמית, משטח הטענה אלחוטי לטלפון נייד, חימום וקירור המושבים, 3 איזורי אקלים,  מערכת שמע עם 16 רמקולים מבית BOSE, מסך מרכזי וקונסולה 12", מסך שליטה 8" לנהג, כניסות  USB ו- HDMI בשורות המושבים השנייה והשלישית ועוד.

בסעיף הבטיחות נמצא 7 כריות אויר, תיקון סטייה מנתיב עם התראה קולית או רטט, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית במהירות עירונית ובין עירונית, מצלמה היקפית ממבט ציפור, מצלמת מראה פנימית HD שמגדילה את שדה הראייה בכ-300 אחוז, ניטור שטח מת, חנייה אוטומטית ועוד. 

ברמת הגימור PLATINUM (מחיר 749,990 ש"ח) יתווספו, לצד האפשרות לקבל את גרסת המרכב הארוכה (769,990 ₪), בין היתר ריפודי עור Nappa בשורה ראשונה ושנייה, מושב נהג כולל מסאז' ו-18  אפשרויות כיוונון. מערכת בידור בשורה השנייה הכוללת שני מסכים בגודל "9 על גבי משענות הראש כולל DVD BLUE RAY עם שלטים ואוזניות אלחוטיות ותא קירור בקונסולה בין המושבים.

אור קליין, מנהל חטיבת היוקרה של קבוצת UMI:
"האסקלייד הוא אייקון אמריקאי ואנחנו נרגשים להתחיל בייבוא סדיר שלו לאור הביקוש שאנו מזהים, תחילת שיווקו בישראל מסמנת מבחינתו את המשך הצמיחה של המותג קאדילק. הרחבת ליין הדגמים מאפשרת לנו להגיע לקהלים חדשים, ועל פי תוכניות היצרן אל האסקלייד עתידים להצטרף בקרוב לא מעט דגמים נוספים."