טויוטה היילקס החדש - בישראל

טויוטה היילקס החדש - בישראל
תמונות: יצרן

היילקס 2020 מוצע כעת גם במנוע 2.8 ליטר חדש ועוצמתי וזוכה לעיצוב מעודכן ולאבזור מתקדם עם נוחות נסיעה מצוינת וציון הבטיחות הגבוה בקטגוריה, ההיילקס החדש הוא רכב אידיאלי לעבודה ולחוויית שטח אולטימטיבית לכל המשפחה מחיר החל מ- 229,900

גלגלים | 17/09/20

טויוטה היילקס 2020 בישראל. היום (ה') מודיעה יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, על תחילת השיווק של רכב השטח האגדי בגרסתו המעודכנת הכוללת, בין היתר, מנוע עוצמתי במיוחד בנפח 2.8 ליטר המספק לרכב ביצועים מעולים לנסיעה בשטח ובכביש. במקביל טויוטה ממשיכה להציע את ה - pick up בגרסת 2.4 ליטר עם מנוע שעבר גם הוא שדרוג וכולל שיפורים טכנולוגיים.

ההיילקס החדש זוכה לעיצוב חיצוני עוצמתי וקשוח והוא מצויד בחבילת מערכות בטיחות מתקדמות Toyota Safety Sense המקנה לו את ציון הבטיחות 7 - הגבוה בקטגוריה. לצד שיפורים בביצועים ובהתנהגות הכביש, הרכב מגיע עם אבזור משודרג המעניק נוחות מרבית, כולל מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת. התוספות והשדרוגים הרבים ממצבים את ההיילקס כ – pick up חזק מאוד, אך גם נוח ומפנק והופכים אותו לרב תכליתי המתאים, כתמיד, כרכב עבודה קשוח וגם כרכב לטיולים ולהנאת המשפחה כולה, כולל משטח עצום לכל מטען שרוצים לקחת לדרך.

העדכון המשמעותי של ההיילקס נעשה מתוך החשיבות הרבה שרואים בטויוטה בהמשך פיתוח המוצרים בסגמנט עבור השוק האירופאי, לרבות עמידה של הרכב בכללי תקינת אוויר נקי המחמירים. זאת בניגוד ליצרנים אחרים שהודיעו לאחרונה על כוונתם להפסיק את השיווק של מוצריהם בסגמנט.

מאז השקתו בשנת 1968 ההיילקס הוכיח שוב ושוב כי הוא בלתי ניתן לעצירה. הוא כבש את הקוטב הצפוני, הרי הגעש האיסלנדיים ואנטרקטיקה. הוא זכה בראלי דקר בשנת 2019 עם ניצחון היסטורי במפרץ פיסקו בפרו עם הצוות המנצח, הנהג נאסר אל אטייה והנווט מת'יו באומל, שסיימו ראשונים את הראלי המפרך בעולם עם ה- pick upהאגדי. ניצחון זה היה הניצחון הראשון של רכב מונע בנזין בדקאר היבשת הדרום אמריקאית.

מנוע 2.8 ליטר חדש חזק ועצמתי

אחד השיפורים המשמעותיים ביותר בהיילקס החדש הוא תוספת מנוע דיזל 2.8 ליטר חדש ועוצמתי המייצר 204 כוח סוס, והמוצע כאופציה ברמת גימור אדוונצ'ר. המנוע החדש, מעניק לטנדר החדש של טויוטה ביצועים ברמה גבוהה מאוד בסגמנט אליו הוא משתייך. המנוע החדש מייצר מומנט של 500 ניוטון מטר[1] ומאיץ מ- 0 ל- 100 קמ"ש בתוך 10.7 שניות בלבד, 2.1 שניות מהר יותר ממנוע ה-2.4 ליטר הקיים.

צריכת הדלק הממוצעת של הרכב היא 13.1 ק"מ לליטר בלבד, ורמת פליטות CO2 עומדת על 248 גרם לק"מ, נתונים מרשימים מאוד לרכב בסגמנט.

עיצוב מרהיב וקשוח ואבזור משודרג

חזית ההיילקס התעדכנה משמעותית ומצוידת בגריל חזק תלת ממדי ופגוש קדמי חדש, אלו מגבירים את נוכחותו ומראהו הבולט והייחודי של ההיילקס בכביש, ומחזקים את תדמיתו הקשוחה ככזה המסוגל לצלוח כל שטח. העיצוב החיצוני החדש כולל בנוסף יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור.

פנים הרכב המשודרג גם הוא כולל לוח שעונים בעיצוב חדש, צג מולטימדיה המורכב על הקונסולה המרכזית (רמת גימור אדוונצ'ר) עם כפתורים מכניים וכן חוגות הפעלה נוחה בכל תנאי נהיגה. מערכת המולטימדיה המקורית בהיילקס חדשה לגמרי, דוברת עברית עם מסך המגע בגודל "8, סנכרון נוח עם הסמארטפון באמצעות Apple Car Play ו- Android Auto כך שאפשר על המסך הגדול להשתמש באפליקציות נבחרות מהטלפון כמו ווייז, ספוטיפיי ועוד. תכונות מתקדמות אלו כמעט ואינן קיימות בדגמים אחרים בסגמנט זה.

דינמיקת נהיגה משופרת בכביש ונסיעה חלקה מאי פעם

מהנדסי ההיילקס פעלו רבות במטרה לשפר את נוחות הנסיעה של הטנדר החדש תוך שמירה על יכולות השטח המיוחדות שלו. כדי להבטיח עמידה בתנאי שטח קיצוניים, ההיילקס נשאר נאמן למבנה של מרכב על שלדת סולם, מבנה זה הוכח ככזה המסוגל להתמודד עם כוחות פיתול באופן מיטבי ובעמידות לאורך תקופת שימוש ארוכה ביותר.

במסגרת שיפור הנוחות והתנהגות הכביש של ההיילקס החדש בוצע שדרוג של מערכות המיתלים והגברת ההיגוי. בולמי הזעזועים מלפנים וקפיצי העלים מאחור כוילו מחדש, ויחד עם התותבים החדשים לקפיצים מאחור, יוצרים נסיעה חלקה יותר ומופחתת זעזועים במקרה של מהמורות בדרך.

הרכב הבטוח בקטגוריה – Toyota Safety Sense 2.0

ההיילקס החדש מצויד בחבילת מערכות בטיחות משופרת הכוללת, בין היתר, מערכת שמירה על נתיב, מערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי דו גלגליים ביום, זיהוי תמרורים ובקרת שיוט אדפטיבית. בזכות מערכות אלה שהינן המתקדמות בסגמנט, ההיילקס נהנה מציון הבטיחות 7 הגבוה בקטגוריה.

מחירים ורמות גימור

 

[1] 51.0/1,600-2,800 סל"ד/קג"מ