אלפא רומיאו משיקה: ג'וליה וסטלביו ESTREMA

אלפא רומיאו משיקה: ג'וליה וסטלביו ESTREMA
תמונות באדיבות היצרן

מותג הרכב האיטלקי אלפא רומיאו מציג את הסדרה המיוחדת העולמית; שילוב בין דינמיקת נהיגה וחידושים טכניים ברמות הגבוהות ביותר סמלת יבואנית אלפא רומיאו בישראל, צפויה להשיק את הדגמים החדשים בישראל במהלך הקיץ הקרוב

גלגלים | 28/03/22

אלפא רומיאו הציגה היום (שני) את הסדרה המיוחדת החדשה של ג'וליה וסטלביו, ESTREMA, בהינוויל שבשווייץ, שם יושב המטה המרכזי של קבוצת הפורמולה 1 של אלפא רומיאו. ה ESTREMA, היא הסדרה הגלובאלית המיוחדת הראשונה, בעלת רמת גימור המציבה אותה מעל דגם הוולוצ'ה ולפני דגם התלתן.

 

אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו ESTREMA: יכולות טכניות וספורטיביות

הג'וליה וסטלביו ESTREMA, אשר הוצגו לראשונה היום, מהוות צעד נוסף בהתפתחות ה-DNA הספורטיבי של המותג האיטלקי. ה-ESTREMA הינה הסדרה המיוחדת הראשונה המשווקת כעת בצורה גלובאלית, ומביאה את הביצועים של אלפא רומיאו לרחבי העולם, בשילוב פיתוחים טכניים וחווית נהיגה ברמה הגבוהה ביותר.

החשיפה האחרונה מציגה את אסטרטגיית הדגמים החדשה של אלפא רומיאו המוקדשת לפשטות:  רמת גימור Super  בעלת אפיון מוגדר היטב כדי לענות על הצרכים הקפדניים ביותר, ושתי חבילות - Sprint ו-Veloce - שמטרתן להדגיש את היכולות הספורטיביות של המותג. ה-ESTREMA ממוקמת מעל דגם הוולוצ'ה  ומרמזת על גרסת ה-Quadrifoglio הסופר-ספורטיבית.

ה  ESTREMA מכוון לאותם לקוחות - "חובבי הנהיגה הטהורה" - המחפשים אחר הריגוש הקשור לנהיגה ברכב. מדובר באניני טעם בכל הקשור לתרבות הנהיגה, קשובים לפתרונות הטכניים המסוגלים להעניק איזון ודינמיקת נהיגה יוצאות דופן. מערכת המתלים האקטיבית מגיעה כסטנדרט, הודות ליכולת שלה להתאים את עצמה לתנאים ולנהג, היא תורמת לנוחות הנסיעה, מבלי לפגוע בהתנהגות הספורטיבית ובחוויית הנהיגה. מערכת הבקרה

"Alfa Active Suspension" מנהלת את המתלים ואת בולמי הזעזועים תוך אינטראקציה מתמדת עם מערכת בקרת השלדה CDC  ועם ה-DNA של הרכב, ומכיילת את עצמה בהתאם למצב הנהיגה שנבחר.

ה-ESTREMA כוללת את מערכת הדיפרנציאל המכאני בעל הנעילה העצמית, המבטיחה יציבות ושליטה גבוהה בכל תנאי האחיזה, ומחלקת את המומנט והמשיכה ביציאה מפניות, במהירויות גבוהות ובעת האצה.

הג'וליה וסטלביו בולטות במראה הספורטיבי שלהן, העיצוב החיצוני של הרכב מאופיין בחיפוי של מראות צד ו V בחזית. להן מתווספים הצבעים הכהים של סמל ESTREMA המיוחד על הפגוש, חישוקי הסגסוגת – 19 אינץ' בג'וליה ו-21 אינץ' בסטלביו והקליפרים של הבלמים. את אותו מראה ספורטיבי ניתן כמובן למצוא גם בחלל הפנימי, הכולל ציפויי סיבי פחמן וריפודי Alcantara- חומר ייחודי באסתטיקה ובפונקציונליות שלו. התפרים האדומים על לוחות המכשירים, המושבים, גלגל ההגה וידית ההילוכים מדגישים עוד יותר את האקסקלוסיביות והמראה הספורטיבי של הדגם.

הג'וליה והסטלביו ESTREMA מצוידים במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר עם 280 כ"ס. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה הילוכים והנעה לכל הגלגלים Q4. וכדי להשלים את התמונה, הן מגיעות עם מערכת שמע בעלת 14 רמקולים של Harman Kardon.

 

אלפא רומיאו וקבוצת הפורמולה 1 סאובר- אסטרטגיה של סינרגיה לעתיד המותג

חידוש השותפות בין אלפא רומיאו וסאובר מוטורספורט ביולי 2021 תומך ברצונות שני הצדדים להמשיך ולהשתפר ביחד. אסטרטגיה זו של סינרגיה שמה לה למטרה ליצירת עתיד ייחודי לקבוצה ולמותג, תוך התווית תכנית מפורטת וארוכת טווח. פורמולה 1 היא, כפי שידוע, מעבדת הניסויים האולטימטיבית: פורצת דרך באסטרטגיה ההיברידית שלה, ממוצבת בחזית הטכנולוגיה של ניהול ביג דאטה, בינה מלאכותית ושל פיתוח תוכנות מתקדמות - כולם תחומי מפתח עבור מותג כמו אלפא רומיאו ששם את המצוינות הטכנולוגית בראש סדר העדיפויות שלו. המטה של ​​קבוצת פורמולה 1 של אלפא רומיאו מהווה כר גידול לטכנולוגיה חדשה, ולכן לא הייתה אפשרות אחרת מלבד להציג את הג'וליה והסטלביו ESTREMA החדשות במקום זה, שמשלב את ערכי שני המותגים - קידמה טכנית וחיפוש אחר השילוב בין אנשים וכלי רכב - כדי להגיע ליעד המרכזי של  שיפור הביצועים.