MG סייברסטר Cyberster בהשקה מקומית. המחיר – החל מ- 348,888 ₪
MG השיקה הבוקר את הרודסטר החשמלית הראשונה בישראל. MG Cyberster, הקבריו הדו מושבית, מחדשת את המסורת של המותג ששורשיו בבריטניה. עם מנוע חשמלי שמספק ביצועים ספורטיביים, תא נוסעים חדשני, ומראה חיצוני מעורר חושים, היבואן צופה לה הצלחה במכירות. כמו בעולמות האקזוטיקה, אם תחשקו באחת, תאלצו להמתין בין 4 ל-5 חודשים ממועד ההזמנה ועד למסירה, שכן היא תיבנה בהתאם לבחירה שלכם, בכל הנוגע לשילובי הצבעים. חזרנו מההשקה עם כל הפרטים.
MG Cyberster– עיצוב חיצוני - כשג'יימס בונד ינהג ברכב חשמלי
MG Cyberster החדשה מציגה דלתות מספריים העולות כלפי מעלה, שנפתחות ונסגרות חשמלית, והופכות להיות מיצג מושך תשומת לב בכל חניה.
לדלתות חיישנים הדואגים למנוע מהדלתות להיפגע מתקרה נמוכה, והן מתופעלות גם מהשלט של הרכב.
ב- MG Cyberster החדשה נעשה שימוש בגג בד רך (Soft Top) נפתח, בצמד מושבים ובמראה ספורטיבי ומוחצן. ה-Cyberster מציגה בתי גלגלים מודגשים המאכלסים חישוקים גדולים (19" ו-20", בהתאם לגרסה), חזית מחודדת ונמוכה עם גריל אקטיבי, מכסה מנוע מקומר, וחלק אחורי מפוסל הכולל גם חתימת אור ייחודית המאזכרת את דגל ממלכת בריטניה, ופנסים ראשיים ואיתות בדמות חיצים.
המרכב מתוכנן כך שגם כשגג הבד (שחור או אדום לבחירה) פתוח, לנוסעים תינתן הגנה מהרוח, יינתן בידוד מרעשים וגם מטמפרטורה חיצונית. פתיחתו וסגירתו קורות תוך 10 שנ' בלבד, וניתנת אפשריות לפתוח או לסגור אותו גם בעת נסיעה, כל עוד היא מתנהלת במהירות של עד 50 קמ"ש.
MG Cyberster– עיצוב תא (שני) הנוסעים
תא הנוסעים של ה-Cyberster מציע צמד מושבי ספורט. צבעי הפנים ניתנים לבחירה של אפור עם שחור או אדום עם שחור.
סביבת הנהיגה העתידנית של ה-Cyberster, או ה"קוקפיט" כפי שניתן לכנותו, מקיף את הנוהג בארבעה מסכים דיגיטליים לתפעול רוב מערכות הרכב.
המסכים, כולם בגודל של 7", למעט לוח המחוונים שהוא בגודל 10.25", מציגים את כל נתוני הנהיגה האפשריים, תצוגת ניווט ומדיה, בקרות השליטה ברכב, מערכת המיזוג, הבקרות האלקטרוניות, הגדרות התפעול וכו', בממשקים קלים לתפעול הכוללים חיבור מלא ל-Apple CarPlay ו-Android Auto.
מערכת השמע האיכותית מגיעה מבית BOSE עם שמונה רמקולים בהספק של 320 וואט, המאפשרים איכות שמע טובה גם כאשר הגג פתוח. בנוסף ישנו גם צליל חוויתי של רעש מנוע המדמה מצב תאוצה.
בתא הנוסעים אפשר למצוא מתגים למצבי נהיגה על גבי גלגל ההגה, כולל מצב סופר-ספורט הפותח גם את אפשרות הפעלת בקרת השיגור של הרכב, תפעול מההגה לרמות הרגנרציה, הפעלה קולית ועוד.
עוד תמצאו כאן כניסה ללא מפתח, בקרת אקלים דו אזורית, חימום להגה, מושבים חשמליים עם זיכרונות, קיפול מראות צד חשמלי ועוד.
ה-Cyberster מציעה חיבור לאפליקציית ה-iSmart, המאפשרת לפתוח ולסגור את נעילת הדלתות, לאתר את מיקום הרכב, לקבל חיווי על מצב האנרגיה בסוללה וטווח הנסיעה, להפעיל מרחוק את בקרת האקלים וחימום המושבים ועוד. תא המטען של ה-Cyberster מציע נפח יעיל יחסית, של 249 ליטר.
MG Cyberster– מנוע והנעה
MG Cyberster תאפשר בחירה בין שתי גרסאות של מערכות הנעה. הראשונה, מצוידת במנוע חשמלי אחורי בהספק של 340 כ"ס ו-48.4 קג"מ. לזו ביצועים של 5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 195 קמ"ש.
הגרסה השניה מוסיפה מנוע חשמלי שני בציר הקדמי ויוצרת הנעה לכל הגלגלים בהספק משולב של 510 כ"ס ומומנט של 73.9 קג"מ. גרסה זו מציעה ביצועים של 3.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 200 קמ"ש.
שתי הגרסאות מצוידות בסוללת ליתיום בקיבולת של 77 קילוואט, במטען פנימי AC בהספק של 11 קוט"ש ובטעינה מהירה DC בהספק של 144 קוט"ש.
סוללה זו תאפשר לגרסאות ה-Cyberster להשיג טווח נסיעה מוצהר ומקסימלי של 507 ק"מ לגרסת ההנעה האחורית ו-443 ק"מ לגרסת ההנעה הכפולה, לפי תקן WLTP. דגם זה מציג גם את האפשרות להפעיל מכשירי חשמל חיצוניים באמצעות פונקציית ה-V2L.
בסייברסטר חלוקת משקל 50:50 בין הצירים, כיול מתלים מוקפד שנעשה על ידי צוות טכנאים מהפורמולה 1, מערכת בלימה אימתנית מבית BREMBO עם דיסקים מאווררים מלפנים ומאחור, צמיגי פירלי ספורטיביים אוחזים במיוחד (במידות שונות לצמיגים הקדמיים והאחוריים) ועוד.
MG Cyberster החדשה תימכר בישראל עם אחריות יצרן של 7 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מבניהם) וכן 8 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מבניהם) לסוללה. הטיפולים – אחת לשנה או 24,000 ק"מ.
MG Cyberster– בטיחות
מערך הבטיחות כולל 4 כריות אוויר, שכנראה לא הרשימו את ציון הבטיחות שניתן כאן – 0. מאידך, בתא נוסעים של רודסטר- זה מספק.
יחד עם זאת, במערך הבטיחותי האקטיבי תמצאו בלימת חירום אוטונומית, המזהה גם הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, התרעה על רכב בשטח מת, אזהרה מרכב מהיר מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור ועוד.
MG Cyberster– מחירים
גרסת ההנעה האחורית מתומחרת ב- 348,888 ₪, בעוד שגרסת ההנעה הכפולה מתומחרת ב- 378,888 ₪.
יצוין שמחירי ההשקה כוללים את כל הווריאציות האפשריות לבחירה.
כמו כן, לרגל ההשקה תוענק לכל רוכש חבילת שקט תפעולי ייעודית לתקופת ההשקה, שערכה כ-14 אלף שקלים, והיא כוללת:
- 5 טיפולים (ללא החלפת בלמים)
- כבל טעינה מוד 3
- עמדת טעינה (ללא התקנה)
- מערכת מיגון פרמיום (ללא התקנת קודן)
- כיסוי רכב ממותג
בשל מועדי האספקה מרגע ההזמנה, ומיסי קניה על רכב חשמלי הצפויים להשתנות בתחילת 2026, חבילת ההשקה הנ"ל בתוקף להזמנות שיבוצעו עד לתאריך 15/08/2025
MG Cyberster RWD / AWD
מחיר (₪) | 348,888– 378,888 |
אורך (מ') | 4.535 |
רוחב (מ') | 1.913 |
גובה (מ') | 1.329 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.691 |
משקל עצמי (ק"ג) הנעה קדמית / כפולה | 1,885 - 1,985 |
נפח תא מטען (ל') | 249 |
מרווח גחון (ס"מ) | 11.6 |
טווח נסיעה לטעינה מלאה (ק"מ) (מוצהר) הנעה קדמית / כפולה | 507 / 443 |
הספק מנוע (כ"ס) הנעה קדמית / כפולה | 340 / 510 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') הנעה קדמית / כפולה | 5 / 3.2 |
קיבולת סוללה (קווט"ש) | 77 |
משך טעינה ביתית AC (0%-100%)(דק') | 420 |
משך טעינה מהירה DC (10%-80%) (דק) | 40 |
קצב טעינה מקסימלית (מהיר DC/ ביתי AC) (קווט"ש) | 144 / 11 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 7 / 150,000 |
משך אחריות על מערכת חשמלית (סוללה) (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 8 / 150,000 |
MG Cyberster– עיצוב חיצוני - כשג'יימס בונד ינהג ברכב חשמלי
MG Cyberster החדשה מציגה דלתות מספריים העולות כלפי מעלה, שנפתחות ונסגרות חשמלית, והופכות להיות מיצג מושך תשומת לב בכל חניה.
לדלתות חיישנים הדואגים למנוע מהדלתות להיפגע מתקרה נמוכה, והן מתופעלות גם מהשלט של הרכב.
ב- MG Cyberster החדשה נעשה שימוש בגג בד רך (Soft Top) נפתח, בצמד מושבים ובמראה ספורטיבי ומוחצן. ה-Cyberster מציגה בתי גלגלים מודגשים המאכלסים חישוקים גדולים (19" ו-20", בהתאם לגרסה), חזית מחודדת ונמוכה עם גריל אקטיבי, מכסה מנוע מקומר, וחלק אחורי מפוסל הכולל גם חתימת אור ייחודית המאזכרת את דגל ממלכת בריטניה, ופנסים ראשיים ואיתות בדמות חיצים.
המרכב מתוכנן כך שגם כשגג הבד (שחור או אדום לבחירה) פתוח, לנוסעים תינתן הגנה מהרוח, יינתן בידוד מרעשים וגם מטמפרטורה חיצונית. פתיחתו וסגירתו קורות תוך 10 שנ' בלבד, וניתנת אפשריות לפתוח או לסגור אותו גם בעת נסיעה, כל עוד היא מתנהלת במהירות של עד 50 קמ"ש.
MG Cyberster– עיצוב תא (שני) הנוסעים
תא הנוסעים של ה-Cyberster מציע צמד מושבי ספורט. צבעי הפנים ניתנים לבחירה של אפור עם שחור או אדום עם שחור.
סביבת הנהיגה העתידנית של ה-Cyberster, או ה"קוקפיט" כפי שניתן לכנותו, מקיף את הנוהג בארבעה מסכים דיגיטליים לתפעול רוב מערכות הרכב.
המסכים, כולם בגודל של 7", למעט לוח המחוונים שהוא בגודל 10.25", מציגים את כל נתוני הנהיגה האפשריים, תצוגת ניווט ומדיה, בקרות השליטה ברכב, מערכת המיזוג, הבקרות האלקטרוניות, הגדרות התפעול וכו', בממשקים קלים לתפעול הכוללים חיבור מלא ל-Apple CarPlay ו-Android Auto.
מערכת השמע האיכותית מגיעה מבית BOSE עם שמונה רמקולים בהספק של 320 וואט, המאפשרים איכות שמע טובה גם כאשר הגג פתוח. בנוסף ישנו גם צליל חוויתי של רעש מנוע המדמה מצב תאוצה.
בתא הנוסעים אפשר למצוא מתגים למצבי נהיגה על גבי גלגל ההגה, כולל מצב סופר-ספורט הפותח גם את אפשרות הפעלת בקרת השיגור של הרכב, תפעול מההגה לרמות הרגנרציה, הפעלה קולית ועוד.
עוד תמצאו כאן כניסה ללא מפתח, בקרת אקלים דו אזורית, חימום להגה, מושבים חשמליים עם זיכרונות, קיפול מראות צד חשמלי ועוד.
ה-Cyberster מציעה חיבור לאפליקציית ה-iSmart, המאפשרת לפתוח ולסגור את נעילת הדלתות, לאתר את מיקום הרכב, לקבל חיווי על מצב האנרגיה בסוללה וטווח הנסיעה, להפעיל מרחוק את בקרת האקלים וחימום המושבים ועוד. תא המטען של ה-Cyberster מציע נפח יעיל יחסית, של 249 ליטר.
MG Cyberster– מנוע והנעה
MG Cyberster תאפשר בחירה בין שתי גרסאות של מערכות הנעה. הראשונה, מצוידת במנוע חשמלי אחורי בהספק של 340 כ"ס ו-48.4 קג"מ. לזו ביצועים של 5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 195 קמ"ש.
הגרסה השניה מוסיפה מנוע חשמלי שני בציר הקדמי ויוצרת הנעה לכל הגלגלים בהספק משולב של 510 כ"ס ומומנט של 73.9 קג"מ. גרסה זו מציעה ביצועים של 3.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 200 קמ"ש.
שתי הגרסאות מצוידות בסוללת ליתיום בקיבולת של 77 קילוואט, במטען פנימי AC בהספק של 11 קוט"ש ובטעינה מהירה DC בהספק של 144 קוט"ש.
סוללה זו תאפשר לגרסאות ה-Cyberster להשיג טווח נסיעה מוצהר ומקסימלי של 507 ק"מ לגרסת ההנעה האחורית ו-443 ק"מ לגרסת ההנעה הכפולה, לפי תקן WLTP. דגם זה מציג גם את האפשרות להפעיל מכשירי חשמל חיצוניים באמצעות פונקציית ה-V2L.
בסייברסטר חלוקת משקל 50:50 בין הצירים, כיול מתלים מוקפד שנעשה על ידי צוות טכנאים מהפורמולה 1, מערכת בלימה אימתנית מבית BREMBO עם דיסקים מאווררים מלפנים ומאחור, צמיגי פירלי ספורטיביים אוחזים במיוחד (במידות שונות לצמיגים הקדמיים והאחוריים) ועוד.
MG Cyberster החדשה תימכר בישראל עם אחריות יצרן של 7 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מבניהם) וכן 8 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מבניהם) לסוללה. הטיפולים – אחת לשנה או 24,000 ק"מ.
MG Cyberster– בטיחות
מערך הבטיחות כולל 4 כריות אוויר, שכנראה לא הרשימו את ציון הבטיחות שניתן כאן – 0. מאידך, בתא נוסעים של רודסטר- זה מספק.
יחד עם זאת, במערך הבטיחותי האקטיבי תמצאו בלימת חירום אוטונומית, המזהה גם הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, התרעה על רכב בשטח מת, אזהרה מרכב מהיר מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור ועוד.
MG Cyberster– מחירים
גרסת ההנעה האחורית מתומחרת ב- 348,888 ₪, בעוד שגרסת ההנעה הכפולה מתומחרת ב- 378,888 ₪.
יצוין שמחירי ההשקה כוללים את כל הווריאציות האפשריות לבחירה.
כמו כן, לרגל ההשקה תוענק לכל רוכש חבילת שקט תפעולי ייעודית לתקופת ההשקה, שערכה כ-14 אלף שקלים, והיא כוללת:
- 5 טיפולים (ללא החלפת בלמים)
- כבל טעינה מוד 3
- עמדת טעינה (ללא התקנה)
- מערכת מיגון פרמיום (ללא התקנת קודן)
- כיסוי רכב ממותג
בשל מועדי האספקה מרגע ההזמנה, ומיסי קניה על רכב חשמלי הצפויים להשתנות בתחילת 2026, חבילת ההשקה הנ"ל בתוקף להזמנות שיבוצעו עד לתאריך 15/08/2025
MG Cyberster RWD / AWD
מחיר (₪) | 348,888– 378,888 |
אורך (מ') | 4.535 |
רוחב (מ') | 1.913 |
גובה (מ') | 1.329 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.691 |
משקל עצמי (ק"ג) הנעה קדמית / כפולה | 1,885 - 1,985 |
נפח תא מטען (ל') | 249 |
מרווח גחון (ס"מ) | 11.6 |
טווח נסיעה לטעינה מלאה (ק"מ) (מוצהר) הנעה קדמית / כפולה | 507 / 443 |
הספק מנוע (כ"ס) הנעה קדמית / כפולה | 340 / 510 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') הנעה קדמית / כפולה | 5 / 3.2 |
קיבולת סוללה (קווט"ש) | 77 |
משך טעינה ביתית AC (0%-100%)(דק') | 420 |
משך טעינה מהירה DC (10%-80%) (דק) | 40 |
קצב טעינה מקסימלית (מהיר DC/ ביתי AC) (קווט"ש) | 144 / 11 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 7 / 150,000 |
משך אחריות על מערכת חשמלית (סוללה) (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 8 / 150,000 |