צ'רי טיגו 8 Chery Tiggo 8 Pro PHEV החדש בהשקה. החל מ-200 אלף שקלים
צ'רי משיקה את הגרסה החדשה לדגם 7 המקומות הפופולרי שלה – טיגו 8 פרו. מדובר בדור חדש ששמר על 7 המושבים, וכעת עבר עדכון עיצובי, לצד פנים שזכה לשדרוג משמעותי. הטיגו 8 מצויד כעת במערכת הנעה היברידית נטענת, עם טווח נסיעה משולב מוצהר העומד על 1,100 ק"מ מרשימים, והספק משותף מהמנועים בן 347 כ"ס. חזרנו מההשקה עם שאר הפרטים.
צ'רי טיגו Pro PHEV 8 - רקע
פריסבי freesbe יבואנית צ'רי בישראל, השיקה אתמול בבוקר את הדור החדש לדגם שבעת המושבים שלה, הטיגו 8.
רכבי סגמנט SUV D בעלי 7 מושבים הופכים להיות האופציה המועדפת למשפחה הישראלית, ועם תמחור נכון, היבואנית רואה פוטנציאל מכר גבוה בקטגוריית ה-D, אבל גם כשדרוג לקטגורית ה-C, רכבי הפנאי הקומפקטיים.
הטיגו 8 היוצא מכר לא פחות מ-11 וחצי אלף יחידות בארץ, שהיוו כ- 30 אחוזים מהסגמנט, כאשר בשנת 2023 הפך לדגם 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל, וב-2024 – לדגם השני הנמכר ביותר.
צ'רי טיגו 8 Pro PHEV - מידות, עיצוב
עיצוב הטיגו 8 קיבל עדכונים לעומת קודמו בעיקר בחלקו האחורי ובגריל הקדמי.
אורכו 4.725 מ', רוחבו 1.86 מ' וגובהו 1.705 מ'. בסיס הגלגלים עומד על 2.71 מ' ומרווח הגחון – 16.6 ס"מ.
צ'רי טיגו 8 Pro PHEV - מנועים, הנעה, צריכה וטווחים
הדגם מגיע עם מנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 1.5 ל' ובשילוב עם שני מנועים חשמליים, ההספק הכולל עומד על 347 כ"ס. המומנט בשרני, עם 52.5 קג"מ. ההנעה קדמית והזינוק ל-100 קמ"ש מעמידה אורך 9 שניות.
סוללת הליתיום-יון בעלת קיבולת 18.3 קווט"ש מאפשרת טווח נסיעה חשמלי מקסימלי מוצהר של 90 קילומטרים; הטווח המשולב המוצהר עומד על 1,100 ק"מ.
המערכת תומכת במצבי נהיגה חשמלי בלבד או היברידי HEV וגם בבלימה רגנרטיבית.
הטעינה המהירה מתבצעת בקצב של 40 קווט"ש, וטוענת את הסוללה תוך 20 דקות מ-30 ועד 80 אחוזים. טעינה ביתית תתבצע בקצב של 6.6 קווט"ש ותארך 3 שעות (0 עד 100 אחוזים).
צריכת הדלק המשולבת המוצהרת עומדת על 5.9 לכל 100 ק"מ (קרוב ל-17 ק"מ לליטר), או 0.8 ליטרים לכל 100 ק"מ, כשהסוללה טעונה במלואה.
צ'רי טיגו 8 Pro PHEV - תא נוסעים, אבזור
הדגם ישווק בשתי רמות גימור,Noble (199,990 ₪) ו- Ultimate (209,990 ₪). לטובת צביעה דו גונית הכוללת גג שחור- תתבקשו להיפרד מ-2,000 ₪ נוספים.
תא הנוסעים של הטיגו 8 מפואר ואיכותי מקודמו. מסך המולטימדיה גדל לכדי 15.6", לוח המחוונים הדיגיטלי קטן במעט מקודמו (10.25"), מערכת השמע כוללת 12 רמקולים של סוני (בדגם הבכיר, בדגם הכניסה 8 רמקולים), לרבות שני רמקולים במשענת הראש של הנהג, יש כאן תאורת אווירה צבעונית המשתנה בהתאם למצבי הנהיגה ועוד.
עוד תמצאו כאן הפעלה קולית חכמה, גג שמש, פתיחת דלת תא מטען חשמלית, תאורת לד, חישוקי 19", עמדת טעינה אלחוטית לנייד וקישוריות לאפל ולאנדרואיד, כניסה והנעה ללא מפתח, פתחי מיזוג מאחור, מצלמות היקפיות 540 מעלות (לרבות מבט אל מתחת לרכב), חיישנים היקפיים, חימום להגה ועוד.
ברמת גימור Ultimate מתווספים גם מושבים מתכווננים חשמלית עם זיכרון, חימום ואוורור במושבים הקדמיים והאחוריים, עיסוי ומשענת רגליים למושב הנוסע, תצוגה עילית, גימור מעור טבעוני חום, זיכרון למראות הצד ופתיחת תא מטען חשמלית ללא מגע יד.
צ'רי טיגו 8 Pro PHEV - בטיחות
הדגם קיבל ציון בטיחות 7 מתוך 8, אך טרם נבחן במבחני ריסוק אירופאיים. הוא מצויד ב-7 כריות אוויר (9 כריות ברמת גימור Ultimate).
בנוסף, הרכב כולל 15 מערכות סיוע מתקדמות לנהג כולל בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע אקטיבי לשמירה על נתיב, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, סיוע לזחילה בפקק, התרעת פתיחת דלק, התרעה על שכחת ילדים ברכב ועוד.
---
אמיר בלכר, מנכ״ל צ׳רי בישראל: "ה-Tiggo 8 Pro הפך בשנתיים האחרונות ל-SUV מועדף בקטגוריית שבעה מקומות והוביל אותה לאורך זמן, עם למעלה מ- 11,500 מסירות.
זהו נתון שאין שני לו לרכב שלפני כן לא הכירו אפילו את המותג. כל זאת מצביע על אמון הלקוחות במותג בכלל וברכב בפרט. השקת ה- Tiggo 8 Pro PHEV מהווה צעד משמעותי כאשר freesbe מגדירה מחדש את הקטגוריה והסטנדרטים של רכבי הפלאג-אין היברידיים, תוך שילוב מושלם של ביצועים, חיסכון בדלק, מרווח וטכנולוגיה חדשנית."
CHERY TIGGO 8 PRO PHEV
מחיר (₪) (Noble / Ultimate) | 199,990 / 209,990 |
אורך (מ') | 4.725 |
רוחב (מ') | 1.86 |
גובה (מ') | 1.705 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.71 |
משקל עצמי (ק"ג) | 1,991 |
נפח תא מטען/ כששורה שלישית מקופלת / כששתי שורות אחוריות מקופלות (ל') | 193 / 1,179 / 1,930 |
מרווח גחון (ס"מ) | 16.6 |
טווח חשמלי 100% (מוצהר), כללי (מוצהר) (ק"מ) | 90, 1,100 |
צריכה משולבת ממוצעת (ק"מ / ליטר) | 16.94 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין טורבו, 1,500 |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | 4, 2 מנועים חשמליים |
תיבת הילוכים, הנעה | DHT, קדמית |
הספק מנוע משולב בנזין ו-2 מנועים חשמליים (כ"ס) | 347 |
מומנט משולב (קג"מ) | 52.5 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 9.0 |
קיבולת סוללה חשמלית (קווט"ש) | 18.3 |
קצב טעינה מירבית AC 0-100% (קווט"ש / משך בדקות) | 6.6 / 180 |
קצב טעינה מירבית DC30-80% (קווט"ש / משך בדקות) | 40 / 20 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) משך אחריות סוללה (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 6 / 150,000 8 / 150,000 |
צ'רי טיגו Pro PHEV 8 - רקע
פריסבי freesbe יבואנית צ'רי בישראל, השיקה אתמול בבוקר את הדור החדש לדגם שבעת המושבים שלה, הטיגו 8.
רכבי סגמנט SUV D בעלי 7 מושבים הופכים להיות האופציה המועדפת למשפחה הישראלית, ועם תמחור נכון, היבואנית רואה פוטנציאל מכר גבוה בקטגוריית ה-D, אבל גם כשדרוג לקטגורית ה-C, רכבי הפנאי הקומפקטיים.
הטיגו 8 היוצא מכר לא פחות מ-11 וחצי אלף יחידות בארץ, שהיוו כ- 30 אחוזים מהסגמנט, כאשר בשנת 2023 הפך לדגם 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל, וב-2024 – לדגם השני הנמכר ביותר.
צ'רי טיגו 8 Pro PHEV - מידות, עיצוב
עיצוב הטיגו 8 קיבל עדכונים לעומת קודמו בעיקר בחלקו האחורי ובגריל הקדמי.
אורכו 4.725 מ', רוחבו 1.86 מ' וגובהו 1.705 מ'. בסיס הגלגלים עומד על 2.71 מ' ומרווח הגחון – 16.6 ס"מ.
צ'רי טיגו 8 Pro PHEV - מנועים, הנעה, צריכה וטווחים
הדגם מגיע עם מנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 1.5 ל' ובשילוב עם שני מנועים חשמליים, ההספק הכולל עומד על 347 כ"ס. המומנט בשרני, עם 52.5 קג"מ. ההנעה קדמית והזינוק ל-100 קמ"ש מעמידה אורך 9 שניות.
סוללת הליתיום-יון בעלת קיבולת 18.3 קווט"ש מאפשרת טווח נסיעה חשמלי מקסימלי מוצהר של 90 קילומטרים; הטווח המשולב המוצהר עומד על 1,100 ק"מ.
המערכת תומכת במצבי נהיגה חשמלי בלבד או היברידי HEV וגם בבלימה רגנרטיבית.
הטעינה המהירה מתבצעת בקצב של 40 קווט"ש, וטוענת את הסוללה תוך 20 דקות מ-30 ועד 80 אחוזים. טעינה ביתית תתבצע בקצב של 6.6 קווט"ש ותארך 3 שעות (0 עד 100 אחוזים).
צריכת הדלק המשולבת המוצהרת עומדת על 5.9 לכל 100 ק"מ (קרוב ל-17 ק"מ לליטר), או 0.8 ליטרים לכל 100 ק"מ, כשהסוללה טעונה במלואה.
צ'רי טיגו 8 Pro PHEV - תא נוסעים, אבזור
הדגם ישווק בשתי רמות גימור,Noble (199,990 ₪) ו- Ultimate (209,990 ₪). לטובת צביעה דו גונית הכוללת גג שחור- תתבקשו להיפרד מ-2,000 ₪ נוספים.
תא הנוסעים של הטיגו 8 מפואר ואיכותי מקודמו. מסך המולטימדיה גדל לכדי 15.6", לוח המחוונים הדיגיטלי קטן במעט מקודמו (10.25"), מערכת השמע כוללת 12 רמקולים של סוני (בדגם הבכיר, בדגם הכניסה 8 רמקולים), לרבות שני רמקולים במשענת הראש של הנהג, יש כאן תאורת אווירה צבעונית המשתנה בהתאם למצבי הנהיגה ועוד.
עוד תמצאו כאן הפעלה קולית חכמה, גג שמש, פתיחת דלת תא מטען חשמלית, תאורת לד, חישוקי 19", עמדת טעינה אלחוטית לנייד וקישוריות לאפל ולאנדרואיד, כניסה והנעה ללא מפתח, פתחי מיזוג מאחור, מצלמות היקפיות 540 מעלות (לרבות מבט אל מתחת לרכב), חיישנים היקפיים, חימום להגה ועוד.
ברמת גימור Ultimate מתווספים גם מושבים מתכווננים חשמלית עם זיכרון, חימום ואוורור במושבים הקדמיים והאחוריים, עיסוי ומשענת רגליים למושב הנוסע, תצוגה עילית, גימור מעור טבעוני חום, זיכרון למראות הצד ופתיחת תא מטען חשמלית ללא מגע יד.
צ'רי טיגו 8 Pro PHEV - בטיחות
הדגם קיבל ציון בטיחות 7 מתוך 8, אך טרם נבחן במבחני ריסוק אירופאיים. הוא מצויד ב-7 כריות אוויר (9 כריות ברמת גימור Ultimate).
בנוסף, הרכב כולל 15 מערכות סיוע מתקדמות לנהג כולל בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע אקטיבי לשמירה על נתיב, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, סיוע לזחילה בפקק, התרעת פתיחת דלק, התרעה על שכחת ילדים ברכב ועוד.
---
אמיר בלכר, מנכ״ל צ׳רי בישראל: "ה-Tiggo 8 Pro הפך בשנתיים האחרונות ל-SUV מועדף בקטגוריית שבעה מקומות והוביל אותה לאורך זמן, עם למעלה מ- 11,500 מסירות.
זהו נתון שאין שני לו לרכב שלפני כן לא הכירו אפילו את המותג. כל זאת מצביע על אמון הלקוחות במותג בכלל וברכב בפרט. השקת ה- Tiggo 8 Pro PHEV מהווה צעד משמעותי כאשר freesbe מגדירה מחדש את הקטגוריה והסטנדרטים של רכבי הפלאג-אין היברידיים, תוך שילוב מושלם של ביצועים, חיסכון בדלק, מרווח וטכנולוגיה חדשנית."
CHERY TIGGO 8 PRO PHEV
מחיר (₪) (Noble / Ultimate) | 199,990 / 209,990 |
אורך (מ') | 4.725 |
רוחב (מ') | 1.86 |
גובה (מ') | 1.705 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.71 |
משקל עצמי (ק"ג) | 1,991 |
נפח תא מטען/ כששורה שלישית מקופלת / כששתי שורות אחוריות מקופלות (ל') | 193 / 1,179 / 1,930 |
מרווח גחון (ס"מ) | 16.6 |
טווח חשמלי 100% (מוצהר), כללי (מוצהר) (ק"מ) | 90, 1,100 |
צריכה משולבת ממוצעת (ק"מ / ליטר) | 16.94 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין טורבו, 1,500 |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | 4, 2 מנועים חשמליים |
תיבת הילוכים, הנעה | DHT, קדמית |
הספק מנוע משולב בנזין ו-2 מנועים חשמליים (כ"ס) | 347 |
מומנט משולב (קג"מ) | 52.5 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 9.0 |
קיבולת סוללה חשמלית (קווט"ש) | 18.3 |
קצב טעינה מירבית AC 0-100% (קווט"ש / משך בדקות) | 6.6 / 180 |
קצב טעינה מירבית DC30-80% (קווט"ש / משך בדקות) | 40 / 20 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) משך אחריות סוללה (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 6 / 150,000 8 / 150,000 |