צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 בהשקה מקומית. החל מ-174 אלף שקלים.
המותג צ'רי החל בפעילות מקומית לפני כשנתיים, וכבר העלה למעלה מ-25 אלף כלי רכב על כבישי ישראל. כעת מושק דגם חדש, אריזו 8, רכב סדאן היברידי פלאג אין, מימדיו ממקמים אותו בין קטגוריית המשפחתיות לרכבי המנהלים. הנה הפרטים מההשקה.
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 - רקע
קב' פריסבי, יבואנית צ'רי בישראל, השיקה הבוקר דגם חדש- Arrizo 8 PHEV - סנונית ראשונה בטכנולוגיית הפלאג-אין הייבריד של המותג.
מדובר בדגם מתצורת סדאן, קטגוריה שעדיין תופסת מקום נכבד בטבלת המסירות, לצד רכבי הפנאי הפופולריים.
לפי היבואן, כבר בשלב זה נמצאים בישראל כ-2,000 יחידות מדגם אריזו 8, ואוניות עם רכבים נוספים בדרכן ארצה.
היבואן מצפה למכור אלפים רבים מהדגם בשנה.
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 – עיצוב חיצוני, מימדים
האריזו ממוקמת כאמור בין המשפחתית למנהלים, עם אורך בן 4.757 מ', רוחב בן 1.832 מ' וגובה 1.49 מ'. בסיס הגלגלים עומד על 2.77 מ'. נפח תא המטען עומד על 402 ליטרים.
העיצוב החיצוני סולידי ומרשים, מלפנים גריל עצום בצורת טרפז הפוך עם קשקשי ניקל עליהם, יחידות תאורת לד גדולות, מהצד קו מאוזן הנמשך לאחור להקניית מראה של רכב קופה, גם מאחור יחידות תאורה גדולות.
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 - אבזור, מחירים
רמת הגימור הראשונה, קומפורט, מתומחרת ב- 173,990 ₪, והיא כוללת ריפוד עור טבעוני, שני מסכים בגודל 12.3" (מחוונים ומולטימדיה), קישוריות אלחוטית לאפל ולאנדרואיד, כניסה והנעה ללא מפתח וחישוקי 18".
עוד תמצאו כאן חיישני חנייה אחוריים ומצלמה אחורית, בלם יד אלקטרוני, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור, עוזרת קולית בסיוע AI, 5 מצבי נהיגה לבחירה, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי וחימום, אוורור למושב הנהג והנעה מרחוק.
דגם הנובל (Noble) מתומחר ב-179,990 ₪, ומלבד 4 כריות אוויר נוספות, הוא כולל גם מערכת שמע משודרגת מבית סוני בת 11 רמקולים וסאבוופר (לעומת 6 רמקולים), גג פנורמי נפתח חשמלית, מצלמות היקפיות 540 מעלות (כולל תמונה מתחת לרכב), טעינה אלחוטית לנייד בהספק מכובד של 50 וואט, מצבים נוספים בכוונון מושב נהג וזיכרונות, אוורור גם במושב נוסע קדמי, חימום למושבים האחוריים, תאורת אווירה מגוונת, חיישני חנייה גם מלפנים, חלונות כהים מאחור ועוד.
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 – מנוע, סוללה, טווחים
הArrizo 8 PHEV- מצויד במערכת היברידית שמשלבת מנוע בנזין טורבו בנפח 1.5 ליטר שהספקו 143 כ"ס, יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס. השילוב מעניק הספק חריג לקטגוריה – 347 כ"ס ומומנט בן 52.5 קג"מ.
התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.8 שניות. ההנעה קדמית.
לפי היצרן, מנוע הבנזין לבדו חסכוני למדי, וגם במצב ללא טעינה חיצונית עדיין יהיה שילוב עם חשמל. הסוללה מכוילת לכך שהיא לא תתרוקן לעולם אל מתחת לקו ה-18% טעינה.
גם במצב זה, ללא טעינה חיצונית כאמור, הנתון המוצהר מדבר על צריכת דלק העומדת על 5.3 ליטרים לכל 100 ק"מ.
כשהסוללה טעונה, הטווח החשמלי 100% המקסימלי שהיא מעניקה, לפי תקן WLTP, עומד על 105 ק"מ, ושילוב המנועים יעניק צריכת דלק של 0.7 ליטרים לכל 100 ק"מ של נסועה, וסה"כ טווח כולל של 1,200 ק"מ.
הסוללה בקיבולת 18.2 קווט"ש, קצב הטעינה האיטי עומד על 6.6 קווט"ש והמהיר – 42.6 קווט"ש. טעינה מהירה מ-30 ועד 80 אחוזים תימשך 19 דקות.
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 - בטיחות
הדגם קיבל ציון בטיחות 7 מתוך 8. יש כאן 6 כריות אוויר בדגם הכניסה (Comfort) ו-10 כריות אוויר בדגם הבכיר (Noble).
מערכות הבטיחות האקטיביות כוללות בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת על מרכז נתיב, סיוע במעבר נתיב, מערכת עזר לזחילה בפקק, מערכת בלימה אוטומטית למניעת תאונות, התרעה על עייפות נהג ועוד.
---
אמיר בלכר, מנכ״ל CHERY ישראל: ״השקת Arrizo 8 PHEV צפויה לחזק עוד יותר את נוכחותה של Chery בישראל, ולהציע לצרכנים אפשרות אטרקטיבית בקטגוריית רכבי סדאן בכלל והרכבים ההיברידיים בפרט, עם הצעת ערך גבוהה, מערכות בטיחות מתקדמות וטווח נסיעה כולל חסר תקדים״.
CHERY ARRIZO 8 PHEV
מחיר (₪) | 173,990 – 179,990 |
אורך (מ') | 4.757 |
רוחב (מ') | 1.832 |
גובה (מ') | 1.489 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.77 |
משקל עצמי (ק"ג) | 1,805 |
נפח תא מטען/ כשהמושבים האחוריים מקופלים (ל') | 402 / 926 |
מרווח גחון (ס"מ) | 12.5 |
טווח חשמלי 100% (מוצהר) | 105 |
צריכה משולבת ממוצעת – בנזין (ק"מ / ליטר) ללא טעינה / כשטעון | 18.86 / 142.8 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין, 1,500 |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | 4, מנוע חשמלי |
תיבת הילוכים, הנעה | DHT, קדמית |
הספק מנוע משולב בנזין ומנוע חשמלי (כ"ס) | 347 |
מומנט משולב (קג"מ) | 53.5 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 7.8 |
קיבולת סוללה חשמלית (קווט"ש) | 18.2 |
קצב טעינה מירבית AC 0-100% (קווט"ש / משך בדקות) | 6.6 / 400 |
קצב טעינה מירבית DC30-80% (קווט"ש / משך בדקות) | 42.6 / 19 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) משך אחריות סוללה (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 6 / 150,000 8 / 150,000 |
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 - רקע
קב' פריסבי, יבואנית צ'רי בישראל, השיקה הבוקר דגם חדש- Arrizo 8 PHEV - סנונית ראשונה בטכנולוגיית הפלאג-אין הייבריד של המותג.
מדובר בדגם מתצורת סדאן, קטגוריה שעדיין תופסת מקום נכבד בטבלת המסירות, לצד רכבי הפנאי הפופולריים.
לפי היבואן, כבר בשלב זה נמצאים בישראל כ-2,000 יחידות מדגם אריזו 8, ואוניות עם רכבים נוספים בדרכן ארצה.
היבואן מצפה למכור אלפים רבים מהדגם בשנה.
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 – עיצוב חיצוני, מימדים
האריזו ממוקמת כאמור בין המשפחתית למנהלים, עם אורך בן 4.757 מ', רוחב בן 1.832 מ' וגובה 1.49 מ'. בסיס הגלגלים עומד על 2.77 מ'. נפח תא המטען עומד על 402 ליטרים.
העיצוב החיצוני סולידי ומרשים, מלפנים גריל עצום בצורת טרפז הפוך עם קשקשי ניקל עליהם, יחידות תאורת לד גדולות, מהצד קו מאוזן הנמשך לאחור להקניית מראה של רכב קופה, גם מאחור יחידות תאורה גדולות.
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 - אבזור, מחירים
רמת הגימור הראשונה, קומפורט, מתומחרת ב- 173,990 ₪, והיא כוללת ריפוד עור טבעוני, שני מסכים בגודל 12.3" (מחוונים ומולטימדיה), קישוריות אלחוטית לאפל ולאנדרואיד, כניסה והנעה ללא מפתח וחישוקי 18".
עוד תמצאו כאן חיישני חנייה אחוריים ומצלמה אחורית, בלם יד אלקטרוני, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור, עוזרת קולית בסיוע AI, 5 מצבי נהיגה לבחירה, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי וחימום, אוורור למושב הנהג והנעה מרחוק.
דגם הנובל (Noble) מתומחר ב-179,990 ₪, ומלבד 4 כריות אוויר נוספות, הוא כולל גם מערכת שמע משודרגת מבית סוני בת 11 רמקולים וסאבוופר (לעומת 6 רמקולים), גג פנורמי נפתח חשמלית, מצלמות היקפיות 540 מעלות (כולל תמונה מתחת לרכב), טעינה אלחוטית לנייד בהספק מכובד של 50 וואט, מצבים נוספים בכוונון מושב נהג וזיכרונות, אוורור גם במושב נוסע קדמי, חימום למושבים האחוריים, תאורת אווירה מגוונת, חיישני חנייה גם מלפנים, חלונות כהים מאחור ועוד.
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 – מנוע, סוללה, טווחים
הArrizo 8 PHEV- מצויד במערכת היברידית שמשלבת מנוע בנזין טורבו בנפח 1.5 ליטר שהספקו 143 כ"ס, יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס. השילוב מעניק הספק חריג לקטגוריה – 347 כ"ס ומומנט בן 52.5 קג"מ.
התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.8 שניות. ההנעה קדמית.
לפי היצרן, מנוע הבנזין לבדו חסכוני למדי, וגם במצב ללא טעינה חיצונית עדיין יהיה שילוב עם חשמל. הסוללה מכוילת לכך שהיא לא תתרוקן לעולם אל מתחת לקו ה-18% טעינה.
גם במצב זה, ללא טעינה חיצונית כאמור, הנתון המוצהר מדבר על צריכת דלק העומדת על 5.3 ליטרים לכל 100 ק"מ.
כשהסוללה טעונה, הטווח החשמלי 100% המקסימלי שהיא מעניקה, לפי תקן WLTP, עומד על 105 ק"מ, ושילוב המנועים יעניק צריכת דלק של 0.7 ליטרים לכל 100 ק"מ של נסועה, וסה"כ טווח כולל של 1,200 ק"מ.
הסוללה בקיבולת 18.2 קווט"ש, קצב הטעינה האיטי עומד על 6.6 קווט"ש והמהיר – 42.6 קווט"ש. טעינה מהירה מ-30 ועד 80 אחוזים תימשך 19 דקות.
צ'רי אריזו CHERY ARRIZO 8 - בטיחות
הדגם קיבל ציון בטיחות 7 מתוך 8. יש כאן 6 כריות אוויר בדגם הכניסה (Comfort) ו-10 כריות אוויר בדגם הבכיר (Noble).
מערכות הבטיחות האקטיביות כוללות בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת על מרכז נתיב, סיוע במעבר נתיב, מערכת עזר לזחילה בפקק, מערכת בלימה אוטומטית למניעת תאונות, התרעה על עייפות נהג ועוד.
---
אמיר בלכר, מנכ״ל CHERY ישראל: ״השקת Arrizo 8 PHEV צפויה לחזק עוד יותר את נוכחותה של Chery בישראל, ולהציע לצרכנים אפשרות אטרקטיבית בקטגוריית רכבי סדאן בכלל והרכבים ההיברידיים בפרט, עם הצעת ערך גבוהה, מערכות בטיחות מתקדמות וטווח נסיעה כולל חסר תקדים״.
CHERY ARRIZO 8 PHEV
מחיר (₪) | 173,990 – 179,990 |
אורך (מ') | 4.757 |
רוחב (מ') | 1.832 |
גובה (מ') | 1.489 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.77 |
משקל עצמי (ק"ג) | 1,805 |
נפח תא מטען/ כשהמושבים האחוריים מקופלים (ל') | 402 / 926 |
מרווח גחון (ס"מ) | 12.5 |
טווח חשמלי 100% (מוצהר) | 105 |
צריכה משולבת ממוצעת – בנזין (ק"מ / ליטר) ללא טעינה / כשטעון | 18.86 / 142.8 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין, 1,500 |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | 4, מנוע חשמלי |
תיבת הילוכים, הנעה | DHT, קדמית |
הספק מנוע משולב בנזין ומנוע חשמלי (כ"ס) | 347 |
מומנט משולב (קג"מ) | 53.5 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 7.8 |
קיבולת סוללה חשמלית (קווט"ש) | 18.2 |
קצב טעינה מירבית AC 0-100% (קווט"ש / משך בדקות) | 6.6 / 400 |
קצב טעינה מירבית DC30-80% (קווט"ש / משך בדקות) | 42.6 / 19 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) משך אחריות סוללה (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 6 / 150,000 8 / 150,000 |