כלמוביל מרחיבה את קו הרכבים המסחריים החשמליים שלה - השקה

כלמוביל מרחיבה את פורטפוליו רכבי העבודה החשמליים שלה, כחלק מאסטרטגיית חשמול ציי הרכב המסחריים ויישום טכנולוגיה סביבתית ירוקה.

טל אבן | 27/05/25
eVito
eVito. צילום תמונות: טל אבן

בתוך קבוצת רכבים המוכרת בישראל כ-30 אלפי כלים שנה, הרחבת ההיצע של היבואן מציגה פתרונות חדשים לשם כדאיות כלכלית וטווחי נסיעה מספקים עבור הלקוחות העסקיים, כך שיוכלו להנות מחיסכון, לצד היתרונות המובנים של דגמי החשמל:

הם ירוקים וטובים לסביבה, שקטים לנהג ולשאר משתמשי הדרך, מתקדמים טכנולוגית וגם מספקים חוויית נהיגה שקטה וקלה יותר.

ההיצע החדש ייתן מענה לכל מגוון הסגמנטים בתחום ההפצה, החל מוואן קטן (מרצדס ויטו) דרך המרצדס ספרינטר, משאית חלוקה קלה מבית מיצובישי Fuso ועד למשאית חלוקה גדולה 27 טון (או 44)– מבית מרצדס.

מדובר בצעד נוסף בו מלווה כלמוביל את הלקוחות ליישום פתרון כולל, החל משלב התאמת הרכב, דרך רכישה במסלול ליסינג, התקנת מגוון עמדות טעינה ואפשרות גם לפתרון אגירת אנרגיה, באמצעות חברת הבת כלמוביל אנרג'י.

עוד נמסר, כי היבואן במגעים אינטנסיביים עם מרבית העיריות בישראל, לטובת אספקת כלי רכב ייעודיים חשמליים, כמו מובילי מיכלי אשפה קטנים, מנופי גזם ועוד.

 

כלמוביל מרחיבה את קו הרכבים המסחריים החשמליים שלהכלמוביל מרחיבה את קו הרכבים המסחריים החשמליים שלה

eSprinter

בין הדגמים החדשים שזמינים מעתה בולט ה-eSprinter.

גרסת ה- L2 מגיעה בהנעה אחורית, למנוע 204 כ"ס, האורך עומד על 6.088 מ' ובסיס הגלגלים – 3.665 מ'. המשקל הכולל עומד על 3,990 ק"ג, מה שמאפשר גם לבעלי רישיון נהיגה ותיק (עד 4 טונות) לנהוג בו.

הסוללה בקיבולת 81 kWh, והטווח המקסימלי המוצהר עומד על 300 ק"מ. משך הטעינה הביתית AC – 9 עד 10 שעות, והמהירה תטעין את הסוללה מ-10% ועד 80% תוך 32 דקות.

הגרסה הארוכה L3 שוקלת 4.25 טונות, היא בעלת טווח של עד 400 ק"מ, הסוללה בקיבולת 113 kWh, טעינת AC בין 12 ל-13 שעות ו-DC מ- 10% ועד 80% ב-42 דקות.

אורך גרסה זו עומד על 7.124 מ', בסיס הגלגלים- 4.325 מ'.  

הדגם מגיע כאמור ב-2 אורכים (L2, L3), והוא נוח למדי גם לתמרון עירוני, הרבה בזכות מצלמות היקפיות מקוריות וחיישני חנייה, ששומרים מפני פגיעות בפח.

ה-eSprinter נוח לפריקה כך שהוא מתאים הן למשימות הפצה ושליחויות והן לשירות טכנאי, או לכל עסק שצריך להגיע ללקוחות בעיר. 

ה-eSprinter מצטרפת ל-eVito, eActros מבית מרצדס ו-eCanter (שמושק עכשיו לראשונה באירוע במשקל 8.85 טונות) שהושקו לאחרונה – וביחד מהווים את פורטפוליו רכבי העבודה החשמליים של כלמוביל בכל הסגמנטים לתחום ההובלה.

eSprinter בהשקה

 

eSprinter בהשקה

eSprinter בהשקה

eSprinter בהשקה

eSprinter בהשקה

eActros

ה-eActros מציגה שני דגמי משאיות כבדות – אקטרוס 400 בעלת קיבולת סוללה של448 kWh וטווח של עד 400 ק"מ ושני מנועים חשמליים המספקים 544 כ"ס. הטעינה המהירה DC תטען את הסוללה הריקה ל-90% תוך 150 דקות.

הדגם מגיע באורך כולל של 9.663 מ', בסיס גלגלים בן 4.9 מ' והמשקל הכולל – 27 טונות.

הדגמים מתאימים לעסקים עם קווי חלוקה בין מחסנים, סניפים, אזורי תעשייה וכן לעסקים הנוסעים על כבישים בין עירוניים;

האקטרוס 600 בעלת הספק של 536 כ"ס, טווח של עד 500 ק"מ המופק מ-3 סוללות בקיבולת של 621 kWh, והטעינה המהירה DC מ-20% ועד לטעינה מלאה אורכת 180 דקות.

הדגם באורך זהה לדגם ה-400, ובסיס הגלגלים עומד על 4 מטרים בדיוק. המשקל הכולל – 44 טונות.

 

eActros בהשקה

eActros בהשקה

eCanter

ה-eCanter הוא רכב ששוקל 8.85 טונות, בעל טווח של כ-200 ק"מ עם קיבולת של עד כ- 5 טונות מטען המתאים להפצת מזון, שילוח לחנויות או ציוד טכני – כל מקום שצריך יותר נפח ומשקל, אבל עדיין פועל בעיר.

אורך הקאנטר עומד על 7.74 מ' ובסיס הגלגלים – 4.75 מ'.

ל-eCanter הספק מנוע של 129kW, קיבולת סוללת מתח גבוה של 124 kWh נטו, המתקבל מתי סוללות 80 kWh, טעינת AC מלאה של 22 kW במשך 6 שעות ו-DC של עד 90% מאפס - במשך 75 דקות.

 

eCanter בהשקה

eCanter בהשקה

eCanter בהשקה

eVito

ה-eVito מגיע עם הנעה קדמית, מציע טווח מקסימלי מוצהר של עד 262 ק"מ, הספק מנוע חשמלי של 115 כ"ס, עם סוללת 60 kWh, טעינת AC מלאה תוך 5.5 שעות ו-DC מ-10% ועד ל-80% ב-40 דקות.

האורך של הויטו החשמלי עומד על 5.37 מ', בסיס הגלגלים – 3.43 מ' והמשקל הכולל – 3.2 טונות.

ה-eVito הינו רכב עבודה בגודל הנכון, והוא יעיל, איכותי, אמין וקל לנהיגה ולתפעול, המגיע בנוסף עם מרחב פנימי נדיב.

הויטו החשמלי מתאים במיוחד לשליחויות, להובלות קלות ולטכנאים.

---

במסגרת ההשקה ניתנו פרטים על השירות המקיף הניתן ללקוחות, "מעטפת 360", הכולל פתרונות מימון, לרבות אפשרויות החלפה או עסקה חדשה בתום תקופה, רישוי, ביטוח, פתרונות תשתית טעינה, אחזקה וטיפולים וגם מוקד המסייע ללקוח ולנהגים 24/7.

עוד הוצגו פתרונות טעינה נייחים וניידים – לטובת טעינה מהירה בדרכים, וגם- השוואות פיננסיות בין דגם הספרינטר החשמלי ולדגם הדיזל שנמכר עד כה, שם הוצגה מובהקות פיננסית לחיסכון לרכב הנוסע למעלה מ- 50 אלפי ק"מ בשנה, עם חסכון כולל של כ-32 אלפי שקלים, לאורך 4 שנים (כ- 670 שקלים לחודש). 

eVito בהשקה

eVito בהשקה

---

ניר דקל, סמנכ"ל יחידת רכבי עבודה לעסקים בכלמוביל, מציין כי "רכבי העבודה החשמליים הגיעו לכדאיות כלכלית, עם טווח נסיעה מספק.

אנחנו מרחיבים כעת את היצע הדגמים לכל מגוון הסגמנטים בתחום ההפצה, ולראשונה בישראל נציע תחת קורת גג אחת מגוון רכבי עבודה חשמליים במסלול ליסינג תפעולי, כולל פתרונות טעינה, ואגירת חשמל לצריכה עצמית.

השקת הדגמים החשמליים החדשים מהווה צעד נוסף בביסוס ההובלה של כלמוביל בתחום רכבי העבודה. הדגמים החשמליים החדשים מספקים פתרון מנצח לעסק: חיסכון, אנרגיה ירוקה וטובה לסביבה, שקט וחוויית נהיגה מצוינת לנהגים.

הדגמים ומסלולי הרכישה החדשים הופכים את החזון הירוק לישים ואפשרי".

עוד מציין דקל, כי "הדגמים החשמליים החדשים מצטרפים ל-3 משאיות המימן של יונדאי מבית כלמוביל, שכבר נוסעות על כבישי ישראל".

 כלמוביל מרחיבה את קו הרכבים המסחריים החשמליים שלה  כלמוביל מרחיבה את קו הרכבים המסחריים החשמליים שלה

בתוך קבוצת רכבים המוכרת בישראל כ-30 אלפי כלים שנה, הרחבת ההיצע של היבואן מציגה פתרונות חדשים לשם כדאיות כלכלית וטווחי נסיעה מספקים עבור הלקוחות העסקיים, כך שיוכלו להנות מחיסכון, לצד היתרונות המובנים של דגמי החשמל:

הם ירוקים וטובים לסביבה, שקטים לנהג ולשאר משתמשי הדרך, מתקדמים טכנולוגית וגם מספקים חוויית נהיגה שקטה וקלה יותר.

ההיצע החדש ייתן מענה לכל מגוון הסגמנטים בתחום ההפצה, החל מוואן קטן (מרצדס ויטו) דרך המרצדס ספרינטר, משאית חלוקה קלה מבית מיצובישי Fuso ועד למשאית חלוקה גדולה 27 טון (או 44)– מבית מרצדס.

מדובר בצעד נוסף בו מלווה כלמוביל את הלקוחות ליישום פתרון כולל, החל משלב התאמת הרכב, דרך רכישה במסלול ליסינג, התקנת מגוון עמדות טעינה ואפשרות גם לפתרון אגירת אנרגיה, באמצעות חברת הבת כלמוביל אנרג'י.

עוד נמסר, כי היבואן במגעים אינטנסיביים עם מרבית העיריות בישראל, לטובת אספקת כלי רכב ייעודיים חשמליים, כמו מובילי מיכלי אשפה קטנים, מנופי גזם ועוד.

 

כלמוביל מרחיבה את קו הרכבים המסחריים החשמליים שלהכלמוביל מרחיבה את קו הרכבים המסחריים החשמליים שלה

eSprinter

בין הדגמים החדשים שזמינים מעתה בולט ה-eSprinter.

גרסת ה- L2 מגיעה בהנעה אחורית, למנוע 204 כ"ס, האורך עומד על 6.088 מ' ובסיס הגלגלים – 3.665 מ'. המשקל הכולל עומד על 3,990 ק"ג, מה שמאפשר גם לבעלי רישיון נהיגה ותיק (עד 4 טונות) לנהוג בו.

הסוללה בקיבולת 81 kWh, והטווח המקסימלי המוצהר עומד על 300 ק"מ. משך הטעינה הביתית AC – 9 עד 10 שעות, והמהירה תטעין את הסוללה מ-10% ועד 80% תוך 32 דקות.

הגרסה הארוכה L3 שוקלת 4.25 טונות, היא בעלת טווח של עד 400 ק"מ, הסוללה בקיבולת 113 kWh, טעינת AC בין 12 ל-13 שעות ו-DC מ- 10% ועד 80% ב-42 דקות.

אורך גרסה זו עומד על 7.124 מ', בסיס הגלגלים- 4.325 מ'.  

הדגם מגיע כאמור ב-2 אורכים (L2, L3), והוא נוח למדי גם לתמרון עירוני, הרבה בזכות מצלמות היקפיות מקוריות וחיישני חנייה, ששומרים מפני פגיעות בפח.

ה-eSprinter נוח לפריקה כך שהוא מתאים הן למשימות הפצה ושליחויות והן לשירות טכנאי, או לכל עסק שצריך להגיע ללקוחות בעיר. 

ה-eSprinter מצטרפת ל-eVito, eActros מבית מרצדס ו-eCanter (שמושק עכשיו לראשונה באירוע במשקל 8.85 טונות) שהושקו לאחרונה – וביחד מהווים את פורטפוליו רכבי העבודה החשמליים של כלמוביל בכל הסגמנטים לתחום ההובלה.

eSprinter בהשקה

 

eSprinter בהשקה

eSprinter בהשקה

eSprinter בהשקה

eSprinter בהשקה

eActros

ה-eActros מציגה שני דגמי משאיות כבדות – אקטרוס 400 בעלת קיבולת סוללה של448 kWh וטווח של עד 400 ק"מ ושני מנועים חשמליים המספקים 544 כ"ס. הטעינה המהירה DC תטען את הסוללה הריקה ל-90% תוך 150 דקות.

הדגם מגיע באורך כולל של 9.663 מ', בסיס גלגלים בן 4.9 מ' והמשקל הכולל – 27 טונות.

הדגמים מתאימים לעסקים עם קווי חלוקה בין מחסנים, סניפים, אזורי תעשייה וכן לעסקים הנוסעים על כבישים בין עירוניים;

האקטרוס 600 בעלת הספק של 536 כ"ס, טווח של עד 500 ק"מ המופק מ-3 סוללות בקיבולת של 621 kWh, והטעינה המהירה DC מ-20% ועד לטעינה מלאה אורכת 180 דקות.

הדגם באורך זהה לדגם ה-400, ובסיס הגלגלים עומד על 4 מטרים בדיוק. המשקל הכולל – 44 טונות.

 

eActros בהשקה

eActros בהשקה

eCanter

ה-eCanter הוא רכב ששוקל 8.85 טונות, בעל טווח של כ-200 ק"מ עם קיבולת של עד כ- 5 טונות מטען המתאים להפצת מזון, שילוח לחנויות או ציוד טכני – כל מקום שצריך יותר נפח ומשקל, אבל עדיין פועל בעיר.

אורך הקאנטר עומד על 7.74 מ' ובסיס הגלגלים – 4.75 מ'.

ל-eCanter הספק מנוע של 129kW, קיבולת סוללת מתח גבוה של 124 kWh נטו, המתקבל מתי סוללות 80 kWh, טעינת AC מלאה של 22 kW במשך 6 שעות ו-DC של עד 90% מאפס - במשך 75 דקות.

 

eCanter בהשקה

eCanter בהשקה

eCanter בהשקה

eVito

ה-eVito מגיע עם הנעה קדמית, מציע טווח מקסימלי מוצהר של עד 262 ק"מ, הספק מנוע חשמלי של 115 כ"ס, עם סוללת 60 kWh, טעינת AC מלאה תוך 5.5 שעות ו-DC מ-10% ועד ל-80% ב-40 דקות.

האורך של הויטו החשמלי עומד על 5.37 מ', בסיס הגלגלים – 3.43 מ' והמשקל הכולל – 3.2 טונות.

ה-eVito הינו רכב עבודה בגודל הנכון, והוא יעיל, איכותי, אמין וקל לנהיגה ולתפעול, המגיע בנוסף עם מרחב פנימי נדיב.

הויטו החשמלי מתאים במיוחד לשליחויות, להובלות קלות ולטכנאים.

---

במסגרת ההשקה ניתנו פרטים על השירות המקיף הניתן ללקוחות, "מעטפת 360", הכולל פתרונות מימון, לרבות אפשרויות החלפה או עסקה חדשה בתום תקופה, רישוי, ביטוח, פתרונות תשתית טעינה, אחזקה וטיפולים וגם מוקד המסייע ללקוח ולנהגים 24/7.

עוד הוצגו פתרונות טעינה נייחים וניידים – לטובת טעינה מהירה בדרכים, וגם- השוואות פיננסיות בין דגם הספרינטר החשמלי ולדגם הדיזל שנמכר עד כה, שם הוצגה מובהקות פיננסית לחיסכון לרכב הנוסע למעלה מ- 50 אלפי ק"מ בשנה, עם חסכון כולל של כ-32 אלפי שקלים, לאורך 4 שנים (כ- 670 שקלים לחודש). 

eVito בהשקה

eVito בהשקה

---

ניר דקל, סמנכ"ל יחידת רכבי עבודה לעסקים בכלמוביל, מציין כי "רכבי העבודה החשמליים הגיעו לכדאיות כלכלית, עם טווח נסיעה מספק.

אנחנו מרחיבים כעת את היצע הדגמים לכל מגוון הסגמנטים בתחום ההפצה, ולראשונה בישראל נציע תחת קורת גג אחת מגוון רכבי עבודה חשמליים במסלול ליסינג תפעולי, כולל פתרונות טעינה, ואגירת חשמל לצריכה עצמית.

השקת הדגמים החשמליים החדשים מהווה צעד נוסף בביסוס ההובלה של כלמוביל בתחום רכבי העבודה. הדגמים החשמליים החדשים מספקים פתרון מנצח לעסק: חיסכון, אנרגיה ירוקה וטובה לסביבה, שקט וחוויית נהיגה מצוינת לנהגים.

הדגמים ומסלולי הרכישה החדשים הופכים את החזון הירוק לישים ואפשרי".

עוד מציין דקל, כי "הדגמים החשמליים החדשים מצטרפים ל-3 משאיות המימן של יונדאי מבית כלמוביל, שכבר נוסעות על כבישי ישראל".

 כלמוביל מרחיבה את קו הרכבים המסחריים החשמליים שלה  כלמוביל מרחיבה את קו הרכבים המסחריים החשמליים שלה