ג'נסיס GV80 החדשה בתצורות SUV וקופה בהשקה מקומית. המחירים החל מ-569 א"ש לגרסת ה-SUV והחל מ- 669 א"ש לגרסת הקופה
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, השיקה אתמול את ה- GV80 COUPE, דגם הקופה הראשון מבית ג'נסיס, הכולל מראה חיצוני דינמי ופנים מחודש, עם חבילת עיצוב ייחודית, ומנועים חדשים. הנה הפרטים מההשקה.
ג'נסיס GV80 קופה - עיצוב חיצוני ומימדים
ה- GV80 Coupe כולל בחזית גריל חדש בצורת מעוינים בסורג כפול ופנסי לד ייחודיים המאופיינים בעיצוב שני הקווים, והם מונעים על ידי טכנולוגיית מיקרו עדשות.
קו המותניים וידיות הדלתות מודגשים על ידי צבע הכרום, וגלגלי "20 ו-22 אינץ' בלעדיים לקופה עם ג'נטים ייחודיים.
מאחור, יחידות תאורת לד, יציאות מפלט (2 כפולות) וספוילר אחורי הממוקם מעל מכסה תא המטען המרכזי מוסיפים נופך ספורטיבי כדי לשפר את האווירודינמיקה והבולטות בכביש.
המימדים מכובדים, עם 4.965 מ' לאורך, 1.975 מ' לרוחב, 1.71 מ' לגובה ובסיס גלגלים בן 2.955 מ'.
ג'נסיס GV80 קופה - עיצוב פנימי
בפנים דפוסי קישוט ייחודיים, ומושבי עור עם דוגמאות ותפירה בלעדיים לדגם הקופה.
העיצוב הפנימי מתאפיין בחלל לבן (בפילוסופית העיצוב של ג'נסיס), יחד עם טכנולוגיות חדשות הכוללות תצוגת מסכי OLED כוללת ברוחב 27", המשלבת את מסך המולטימדיה.
חוגת ההילוכים הסיבובית מעוטרת בגימור כמו תכשיט ותומכת בפעולה אינטואיטיבית. מעל יושבת מערכת אימות טביעות האצבע המאפשרת להגדיר את פרופיל המשתמש.
ג'נסיס GV80 קופה – אבזור, טכנולוגיה, מחירים
כבר בגרסת הכניסה, Luxury, שעלותה 669,000 ₪, שגם בה רמת האבזור גבוהה מאד, תמצאו מערכת שמע בת 18 רמקולים מבית B&O, מפתח חכם המאפשר גם חנייה מרחוק, זיהוי טביעת אצבע המאפשר להגדיר פרופיל משתמש, חישוקי 20" ומראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי.
מעבר לכך, תמצאו כאן חלונות אחוריים כהים, גלגל הגה בחיפוי עור מחומם, דיפון פנימי מעץ אמיתי, דוושות ספורטיביות, ריפוד מושבים מעור, חיפוי דלתות ולוח שעונים מחומר דמוי עור, מושבים קדמיים בעלי תכונת ERGO Motion Seat המספקת עיסוי גב ואופציית Smart support המחבקת את מותני הנהג בהגעה למהירות מעל 120 קמ"ש.
כמו כן, מושבי הנהג והנוסע עם כיוונון חשמלי וזיכרונות למושבים הקדמיים, זיכרונות נהג לכוונון מראות צד ומיקום גלגל ההגה, גלגל הגה עם כוונון חשמלי, חימום מושבים מקדימה ומאחור, אוורור מושבים קדמיים, בקרת אקלים מפוצלת ל- 3 אזורים, מנגנון סגירה רכה של הדלתות לטריקה שקטה, חלון גג חשמלי, בורר מצבי נהיגה, שמשות קדמיות עם בידוד אקוסטי, מתלים אדפטיביים סורקי כביש, דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי, מסך מולטימדיה עם ממשק בעברית בגודל 27", טעינה אלחוטית ועוד.
דגם ה- Ultimate יעלה לכם 719,000 ₪, אך הוא יכלול בנוסף גם חישוקי 22" , גלגל הגה בגימור דו-גווני, תצוגה עילית, ריפוד עור NAPPA, דיפון פנימי – קארבון, פסי קישוט כרום כהה בצידי הרכב, כרית ראש ספורטיבית, מערכת Road Active Noise Canceling, אוורור מושבים גם בשורה השניה, מושבים חשמליים גם בשורת המושבים השנייה, מראה אחורית עם תצוגה דיגיטלית לנסיעה אחורה ו-וילונות צד אינטגרליים בשורה השנייה .
ג'נסיס GV80 קופה – מנועים, הנעה
המנוע המשודך לדגם הקופה בעל נפח של מנוע V6 twin טורבו בנזין 3.5 ליטר, משלב בנוסף מערכת הנעה חשמלית- מגדש על חשמלי (e-supercharge) של סוללה בעוצמה של 48v. השילוב מייצר הספק מרבי של 409 כוחות סוס ומומנט מרבי של 56.0 קג"מ.
התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות.
מגדש על חשמלי משפר את השהיית הטורבו בסל"ד נמוך, מגביר את התגובתיות ומשפר את צריכת הדלק. כדי להגביר את ההספק המרבי, הוגדלה קיבולת מגדשי הטורבו המותקנים בכל צד של המנוע עם מגדש-העל החשמלי, ובהתאם לשדרוג זה, שופרה קיבולת מצנן הביניים מקורר מים כדי לשפר את ביצועי הקירור והתגובתיות.
בנוסף לסיוע בכוח, המערכת במתח 48 וולט ממלאת את תפקיד טעינת סוללת הליתיום במהלך בלימה רגנרטיבית, תוך שהיא מתפקדת כגנרטור ומנוע התנעה.
המנוע המוגדש במגדש-על חשמלי לא רק מגדיל את ההספק והמומנט המרביים, אלא גם משנה את אופן העברת הכוח. Flex Brake מאפשר לבחור כיצד בולמים. מצב נוחות מציע בלימה נוחה ויציבה, בעוד שמצב ספורט מספק מהירות תגובה מהירה ובלימה ליניארית לנהיגה בטוחה יותר.
פיצ'רים נוספים שיש כאן - הוספת צלילים ספציפיים למצב ספורט דרך מערכת השמע, תצוגה מקדימה של הדרך ומזהה אוטומטית את תנאי המשטח ומידע על הכביש עם מצלמה קדמית, מכוונת את המתלים למצב אופטימלי לפי הצורך ועוד.
GV80 SUV
לצד דגם הקופה, ישווק גם דגם ה-SUV, לו מנוע דומה לדגם הקופה, כן בנזין שהחליף את הדיזל מהדגם הקודם אך ללא תגבור הסופרצ'ארג' החשמלי. המנוע מפיק 385 סוסים, ומאיץ ל-100 קמ"ש תוך 6.2 שניות.
כאן יש 2 רמות גימור שונות – Elegant ו-Luxury , מחירם 569,000 ₪ ו-639,000 ₪ בהתאמה.
ג'נסיס GV80 קופה – בטיחות
לרשות כל רמות הגימור והתצורות של הדגם נמצא מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות.
ציון הבטיחות עומד על 7 מתוך 8, ויש כאן 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב ומרכוז, בלימה אוטונומית בחירום, זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, חיישן להתרעה על שכחת ילדים במושב האחורי, הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים, מצלמות 360 ועוד.
---
דנה רביד מנחם, מנהלת חטיבת ג'נסיס בכלמוביל מציינת כי "השקת דגם הקופה הינו צעד נוסף בביסוס של ג’נסיס כמותג יוקרה ורכבים שהם חוד החנית עם איכות, עיצוב וביצועים ללא פשרות. בתוך כשנתיים יכנסו לתמהיל המוצרים גם רכבים היברידיים ובשילוב רכבי הבנזין והחשמל נציע ללקוחות את כל מגוון האפשרויות הרלוונטי".
GENESIS
מחיר (₪) | 669,000 – 719,000 |
אורך (מ') | 4.965 |
רוחב (מ') | 1.975 |
גובה (מ') | 1.71 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.955 |
משקל עצמי (ק"ג) | 2,340 |
נפח תא מטען (ל') | 775 |
מרווח גחון (ס"מ) | 20.7 |
צריכת בנזין ממוצעת – ק"מ לליטר (מוצהר) | 8 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין , 3,500 |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | V6, טורבו כפול, סופרצארג'ר חשמלי, מיילד הייבריד MHEV 48V |
תיבת הילוכים, הנעה | אוט' 8, 4x4 |
הספק מנוע (כ"ס) | 409 |
מומנט (קג"מ) | 56 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 5.9 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 3 / 100,000 |
ג'נסיס GV80 קופה - עיצוב חיצוני ומימדים
ה- GV80 Coupe כולל בחזית גריל חדש בצורת מעוינים בסורג כפול ופנסי לד ייחודיים המאופיינים בעיצוב שני הקווים, והם מונעים על ידי טכנולוגיית מיקרו עדשות.
קו המותניים וידיות הדלתות מודגשים על ידי צבע הכרום, וגלגלי "20 ו-22 אינץ' בלעדיים לקופה עם ג'נטים ייחודיים.
מאחור, יחידות תאורת לד, יציאות מפלט (2 כפולות) וספוילר אחורי הממוקם מעל מכסה תא המטען המרכזי מוסיפים נופך ספורטיבי כדי לשפר את האווירודינמיקה והבולטות בכביש.
המימדים מכובדים, עם 4.965 מ' לאורך, 1.975 מ' לרוחב, 1.71 מ' לגובה ובסיס גלגלים בן 2.955 מ'.
ג'נסיס GV80 קופה - עיצוב פנימי
בפנים דפוסי קישוט ייחודיים, ומושבי עור עם דוגמאות ותפירה בלעדיים לדגם הקופה.
העיצוב הפנימי מתאפיין בחלל לבן (בפילוסופית העיצוב של ג'נסיס), יחד עם טכנולוגיות חדשות הכוללות תצוגת מסכי OLED כוללת ברוחב 27", המשלבת את מסך המולטימדיה.
חוגת ההילוכים הסיבובית מעוטרת בגימור כמו תכשיט ותומכת בפעולה אינטואיטיבית. מעל יושבת מערכת אימות טביעות האצבע המאפשרת להגדיר את פרופיל המשתמש.
ג'נסיס GV80 קופה – אבזור, טכנולוגיה, מחירים
כבר בגרסת הכניסה, Luxury, שעלותה 669,000 ₪, שגם בה רמת האבזור גבוהה מאד, תמצאו מערכת שמע בת 18 רמקולים מבית B&O, מפתח חכם המאפשר גם חנייה מרחוק, זיהוי טביעת אצבע המאפשר להגדיר פרופיל משתמש, חישוקי 20" ומראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי.
מעבר לכך, תמצאו כאן חלונות אחוריים כהים, גלגל הגה בחיפוי עור מחומם, דיפון פנימי מעץ אמיתי, דוושות ספורטיביות, ריפוד מושבים מעור, חיפוי דלתות ולוח שעונים מחומר דמוי עור, מושבים קדמיים בעלי תכונת ERGO Motion Seat המספקת עיסוי גב ואופציית Smart support המחבקת את מותני הנהג בהגעה למהירות מעל 120 קמ"ש.
כמו כן, מושבי הנהג והנוסע עם כיוונון חשמלי וזיכרונות למושבים הקדמיים, זיכרונות נהג לכוונון מראות צד ומיקום גלגל ההגה, גלגל הגה עם כוונון חשמלי, חימום מושבים מקדימה ומאחור, אוורור מושבים קדמיים, בקרת אקלים מפוצלת ל- 3 אזורים, מנגנון סגירה רכה של הדלתות לטריקה שקטה, חלון גג חשמלי, בורר מצבי נהיגה, שמשות קדמיות עם בידוד אקוסטי, מתלים אדפטיביים סורקי כביש, דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי, מסך מולטימדיה עם ממשק בעברית בגודל 27", טעינה אלחוטית ועוד.
דגם ה- Ultimate יעלה לכם 719,000 ₪, אך הוא יכלול בנוסף גם חישוקי 22" , גלגל הגה בגימור דו-גווני, תצוגה עילית, ריפוד עור NAPPA, דיפון פנימי – קארבון, פסי קישוט כרום כהה בצידי הרכב, כרית ראש ספורטיבית, מערכת Road Active Noise Canceling, אוורור מושבים גם בשורה השניה, מושבים חשמליים גם בשורת המושבים השנייה, מראה אחורית עם תצוגה דיגיטלית לנסיעה אחורה ו-וילונות צד אינטגרליים בשורה השנייה .
ג'נסיס GV80 קופה – מנועים, הנעה
המנוע המשודך לדגם הקופה בעל נפח של מנוע V6 twin טורבו בנזין 3.5 ליטר, משלב בנוסף מערכת הנעה חשמלית- מגדש על חשמלי (e-supercharge) של סוללה בעוצמה של 48v. השילוב מייצר הספק מרבי של 409 כוחות סוס ומומנט מרבי של 56.0 קג"מ.
התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות.
מגדש על חשמלי משפר את השהיית הטורבו בסל"ד נמוך, מגביר את התגובתיות ומשפר את צריכת הדלק. כדי להגביר את ההספק המרבי, הוגדלה קיבולת מגדשי הטורבו המותקנים בכל צד של המנוע עם מגדש-העל החשמלי, ובהתאם לשדרוג זה, שופרה קיבולת מצנן הביניים מקורר מים כדי לשפר את ביצועי הקירור והתגובתיות.
בנוסף לסיוע בכוח, המערכת במתח 48 וולט ממלאת את תפקיד טעינת סוללת הליתיום במהלך בלימה רגנרטיבית, תוך שהיא מתפקדת כגנרטור ומנוע התנעה.
המנוע המוגדש במגדש-על חשמלי לא רק מגדיל את ההספק והמומנט המרביים, אלא גם משנה את אופן העברת הכוח. Flex Brake מאפשר לבחור כיצד בולמים. מצב נוחות מציע בלימה נוחה ויציבה, בעוד שמצב ספורט מספק מהירות תגובה מהירה ובלימה ליניארית לנהיגה בטוחה יותר.
פיצ'רים נוספים שיש כאן - הוספת צלילים ספציפיים למצב ספורט דרך מערכת השמע, תצוגה מקדימה של הדרך ומזהה אוטומטית את תנאי המשטח ומידע על הכביש עם מצלמה קדמית, מכוונת את המתלים למצב אופטימלי לפי הצורך ועוד.
GV80 SUV
לצד דגם הקופה, ישווק גם דגם ה-SUV, לו מנוע דומה לדגם הקופה, כן בנזין שהחליף את הדיזל מהדגם הקודם אך ללא תגבור הסופרצ'ארג' החשמלי. המנוע מפיק 385 סוסים, ומאיץ ל-100 קמ"ש תוך 6.2 שניות.
כאן יש 2 רמות גימור שונות – Elegant ו-Luxury , מחירם 569,000 ₪ ו-639,000 ₪ בהתאמה.
ג'נסיס GV80 קופה – בטיחות
לרשות כל רמות הגימור והתצורות של הדגם נמצא מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות.
ציון הבטיחות עומד על 7 מתוך 8, ויש כאן 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב ומרכוז, בלימה אוטונומית בחירום, זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, חיישן להתרעה על שכחת ילדים במושב האחורי, הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים, מצלמות 360 ועוד.
---
דנה רביד מנחם, מנהלת חטיבת ג'נסיס בכלמוביל מציינת כי "השקת דגם הקופה הינו צעד נוסף בביסוס של ג’נסיס כמותג יוקרה ורכבים שהם חוד החנית עם איכות, עיצוב וביצועים ללא פשרות. בתוך כשנתיים יכנסו לתמהיל המוצרים גם רכבים היברידיים ובשילוב רכבי הבנזין והחשמל נציע ללקוחות את כל מגוון האפשרויות הרלוונטי".
GENESIS
מחיר (₪) | 669,000 – 719,000 |
אורך (מ') | 4.965 |
רוחב (מ') | 1.975 |
גובה (מ') | 1.71 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.955 |
משקל עצמי (ק"ג) | 2,340 |
נפח תא מטען (ל') | 775 |
מרווח גחון (ס"מ) | 20.7 |
צריכת בנזין ממוצעת – ק"מ לליטר (מוצהר) | 8 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין , 3,500 |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | V6, טורבו כפול, סופרצארג'ר חשמלי, מיילד הייבריד MHEV 48V |
תיבת הילוכים, הנעה | אוט' 8, 4x4 |
הספק מנוע (כ"ס) | 409 |
מומנט (קג"מ) | 56 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 5.9 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 3 / 100,000 |