בנטלי קונטיננטל GT, GTC, ו- Flying Spur החדשות. החל מ- 2.437 מיליון שקלים
בנטלי השיקה הבוקר את הדור החדש של שניים מהדגמים החשובים שלה. פילוסופיית המותג הנשענת על רכב פאר עם ביצועי-על, הבנוי בעבודת יד ועדיין- כזה המאפשר שימוש יום יומי נוח- לקחה את הדגמים החדשים צעד קדימה. חזרנו מההשקה עם הפרטים.
המותג בנטלי החל בייבוא סדיר לישראל דרך היבואן אורכיד בשנת 2019, ומאז מכר כ-150 מכוניות הנושאות את סמל הכנפיים האריסטוקרטי מבריטניה.
כעת, השינויים של הדור החדש מתמקדים בעיצוב, בביצועים וגם בטכנולוגיה.
ארסנל הדגמים של המותג נמכר במחיר ממוצע של כ-2.3 מיליון שקלים, ומטעמי תקנות זיהום אוויר, היצרן ויתר על מנועי ה-W12 ששימשו אותו בעבר לטובת מנועי V8, להם תגבור חשמלי, ואלה מפיקים יותר כוחות סוס וביצועים טובים אף יותר מבעבר.
התגבור החשמלי מתבצע על ידי סוללה בקיבולת של 23 קווט"ש נטו, המאפשרת נסיעה של כ- 80 ק"מ על טהרת החשמל, וזאת עד למהירות של 140 קמ"ש, לפני שמנוע הבנזין ישלב איתה כוחות, תרתי משמע.
קונטיננטל GT ,GTC (Cabrio)
הדור הרביעי של הקונטיננטל, רכב הספורט קופה של החברה שהוצג לראשונה לפני 21 שנים, הוא דגם הכביש החזק ביותר שיוצר מעולם במפעל בנטלי שב- Crewe, אנגליה, ולטענת החברה, 68% מרכיביו חדשים לחלוטין לעומת הדור השלישי.
מחירו של הדור החדש מתחיל ב-2.587 מיליון שקלים.
מדובר ב-782 כ"ס ומומנט סופר בשרני בן 102 קג"מ, המופקים משילוב היברידי בין מנוע הבנזין V8 בנפח 4 ליטרים ומגדש טורבו כפול ומנוע חשמלי, המטיסים את הסופר בנטלי הזו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.2 שניות בלבד (3.4 שניות בדגם הפתוח GTC), כל הדרך אל 335 קמ"ש מירביים.
הכוח מועבר לארבעת הגלגלים דרך גיר דו מצמדי בן 8 הילוכים קדמיים, הנעזר גם בדיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה אלקטרוני, שדואג לפזר את הכוח הרב בין הגלגלים באופן אופטימלי.
המנוע החשמלי מצידו מספק לא רק תוספת של הספק, אלא גם תאוצות מיידיות ואף מסייע לקבל החלפות חלקות למשעי בין ההילוכים.
לדגם החדש היגוי כפול, המסתייע גם בסיבוב קל של הגלגלים האחוריים, והוא מצויד במתלי אוויר המאפשרים רמה גבוהה של נוחות, למרות חישוקי 22" נמוכי חתך.
הדגם החדש מציג פנסי חזית בודדים, עיצוב שלא היה קיים בדגמי החברה משנות ה-50' של המאה הקודמת, עם פסי לד, המתווספים אליהם כמעין גבות, מעליהם עיצוב המדמה יהלומים, כמו הגריל האימתני שמלפנים.
הפנים נותר בתצורת 2+2 מושבים, רק שכאן יש שימוש בחומרים חדשים, וכרגיל בבנטלי – החומרים היקרים ביותר בתעשייה שכוללים המון עור, עץ, אלומיניום וכרום.
בין רשימת האבזור האין סופית כמעט ניתנת בחירה בין 3 מערכות שמע איכותיות, המכילות בין 10 ועד ל-18 רמקולים.
הדגם החדש מציג טכנולוגיה חדישה, חיבור נרחב לאפליקציות, והמון אפשרויות לתוספות וקאסטומיזציה אישית של הרכב.
Flying Spur
דגם השרד של בנטלי עודכן אף הוא, מחירו מתחיל ב- 2.437 מיליון שקלים, גם הוא הדור הרביעי לדגם, וכמו הקונטיננטל, הוא הבנטלי סדאן החזק ביותר מעולם.
עם קונפיגורציית מנועים וטכנולוגיה דומה לקונטיננטל, הפליינג ספור מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3 וחצי שניות בדרך ל-285 קמ"ש מירביים, והטווח החשמלי המקסימלי עומד כאן על 76 ק"מ.
הדגם קיבל מושבים חדשים עם טקסטורות תלת מימדיות חדשות (כמו על חלקים שונים במרכב החיצוני). וגם כאן, ישנן אפשרויות רבות לאבזור, לרבות בגרסת Mulliner.
כמו בדגם הקונטיננטל, הסוללה תיטען בשלב זה רק בטעינה רגילה, AC, בקצב של 11 קווט"ש, וטעינה מלאה תתבצע תוך 165 דקות.
Bentley Continental GT/GTC
מחיר בסיס (₪) | 2,587,000 |
אורך (מ') | 4.895 |
רוחב (מ') | 1.966 |
גובה (מ') | 1.397 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.851 |
משקל עצמי (ק"ג) | 2,459 |
נפח תא מטען (ל') | 260 |
טווח חשמלי 100% (מוצהר) | 80 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין PHEV, 4,000 טורבו כפול |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | V8, מנוע חשמלי |
תיבת הילוכים, הנעה | 8 הילוכים, מצמד כפול 4x4 |
הספק מנוע משולב בנזין ו-2 מנועים חשמליים (כ"ס) | 782 |
מומנט משולב (קג"מ) | 102 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 3.2 (3.4 ב- GTC) |
קיבולת סוללה חשמלית (קווט"ש) | 25.9 |
קצב טעינה מירבית AC 0-100% (קווט"ש / משך בדקות) | 11 / 165 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 3 / 100,000 |
Bentley Flying Spur
מחיר בסיס (₪) | 2,437,000 |
אורך (מ') | 5.316 |
רוחב (מ') | 1.988 |
גובה (מ') | 1.474 |
בסיס גלגלים (מ') | 3.194 |
משקל עצמי (ק"ג) | 2,646 |
נפח תא מטען (ל') | 346 |
טווח חשמלי 100% (מוצהר) | 80 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין PHEV, 4,000 טורבו כפול |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | V8, מנוע חשמלי |
תיבת הילוכים, הנעה | 8 הילוכים, מצמד כפול 4x4 |
הספק מנוע משולב בנזין ו-2 מנועים חשמליים (כ"ס) | 782 |
מומנט משולב (קג"מ) | 102 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 3.5 |
קיבולת סוללה חשמלית (קווט"ש) | 25.9 |
קצב טעינה מירבית AC 0-100% (קווט"ש / משך בדקות) | 11 / 165 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 3 / 100,000 |
המותג בנטלי החל בייבוא סדיר לישראל דרך היבואן אורכיד בשנת 2019, ומאז מכר כ-150 מכוניות הנושאות את סמל הכנפיים האריסטוקרטי מבריטניה.
כעת, השינויים של הדור החדש מתמקדים בעיצוב, בביצועים וגם בטכנולוגיה.
ארסנל הדגמים של המותג נמכר במחיר ממוצע של כ-2.3 מיליון שקלים, ומטעמי תקנות זיהום אוויר, היצרן ויתר על מנועי ה-W12 ששימשו אותו בעבר לטובת מנועי V8, להם תגבור חשמלי, ואלה מפיקים יותר כוחות סוס וביצועים טובים אף יותר מבעבר.
התגבור החשמלי מתבצע על ידי סוללה בקיבולת של 23 קווט"ש נטו, המאפשרת נסיעה של כ- 80 ק"מ על טהרת החשמל, וזאת עד למהירות של 140 קמ"ש, לפני שמנוע הבנזין ישלב איתה כוחות, תרתי משמע.
קונטיננטל GT ,GTC (Cabrio)
הדור הרביעי של הקונטיננטל, רכב הספורט קופה של החברה שהוצג לראשונה לפני 21 שנים, הוא דגם הכביש החזק ביותר שיוצר מעולם במפעל בנטלי שב- Crewe, אנגליה, ולטענת החברה, 68% מרכיביו חדשים לחלוטין לעומת הדור השלישי.
מחירו של הדור החדש מתחיל ב-2.587 מיליון שקלים.
מדובר ב-782 כ"ס ומומנט סופר בשרני בן 102 קג"מ, המופקים משילוב היברידי בין מנוע הבנזין V8 בנפח 4 ליטרים ומגדש טורבו כפול ומנוע חשמלי, המטיסים את הסופר בנטלי הזו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.2 שניות בלבד (3.4 שניות בדגם הפתוח GTC), כל הדרך אל 335 קמ"ש מירביים.
הכוח מועבר לארבעת הגלגלים דרך גיר דו מצמדי בן 8 הילוכים קדמיים, הנעזר גם בדיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה אלקטרוני, שדואג לפזר את הכוח הרב בין הגלגלים באופן אופטימלי.
המנוע החשמלי מצידו מספק לא רק תוספת של הספק, אלא גם תאוצות מיידיות ואף מסייע לקבל החלפות חלקות למשעי בין ההילוכים.
לדגם החדש היגוי כפול, המסתייע גם בסיבוב קל של הגלגלים האחוריים, והוא מצויד במתלי אוויר המאפשרים רמה גבוהה של נוחות, למרות חישוקי 22" נמוכי חתך.
הדגם החדש מציג פנסי חזית בודדים, עיצוב שלא היה קיים בדגמי החברה משנות ה-50' של המאה הקודמת, עם פסי לד, המתווספים אליהם כמעין גבות, מעליהם עיצוב המדמה יהלומים, כמו הגריל האימתני שמלפנים.
הפנים נותר בתצורת 2+2 מושבים, רק שכאן יש שימוש בחומרים חדשים, וכרגיל בבנטלי – החומרים היקרים ביותר בתעשייה שכוללים המון עור, עץ, אלומיניום וכרום.
בין רשימת האבזור האין סופית כמעט ניתנת בחירה בין 3 מערכות שמע איכותיות, המכילות בין 10 ועד ל-18 רמקולים.
הדגם החדש מציג טכנולוגיה חדישה, חיבור נרחב לאפליקציות, והמון אפשרויות לתוספות וקאסטומיזציה אישית של הרכב.
Flying Spur
דגם השרד של בנטלי עודכן אף הוא, מחירו מתחיל ב- 2.437 מיליון שקלים, גם הוא הדור הרביעי לדגם, וכמו הקונטיננטל, הוא הבנטלי סדאן החזק ביותר מעולם.
עם קונפיגורציית מנועים וטכנולוגיה דומה לקונטיננטל, הפליינג ספור מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3 וחצי שניות בדרך ל-285 קמ"ש מירביים, והטווח החשמלי המקסימלי עומד כאן על 76 ק"מ.
הדגם קיבל מושבים חדשים עם טקסטורות תלת מימדיות חדשות (כמו על חלקים שונים במרכב החיצוני). וגם כאן, ישנן אפשרויות רבות לאבזור, לרבות בגרסת Mulliner.
כמו בדגם הקונטיננטל, הסוללה תיטען בשלב זה רק בטעינה רגילה, AC, בקצב של 11 קווט"ש, וטעינה מלאה תתבצע תוך 165 דקות.
Bentley Continental GT/GTC
מחיר בסיס (₪) | 2,587,000 |
אורך (מ') | 4.895 |
רוחב (מ') | 1.966 |
גובה (מ') | 1.397 |
בסיס גלגלים (מ') | 2.851 |
משקל עצמי (ק"ג) | 2,459 |
נפח תא מטען (ל') | 260 |
טווח חשמלי 100% (מוצהר) | 80 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין PHEV, 4,000 טורבו כפול |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | V8, מנוע חשמלי |
תיבת הילוכים, הנעה | 8 הילוכים, מצמד כפול 4x4 |
הספק מנוע משולב בנזין ו-2 מנועים חשמליים (כ"ס) | 782 |
מומנט משולב (קג"מ) | 102 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 3.2 (3.4 ב- GTC) |
קיבולת סוללה חשמלית (קווט"ש) | 25.9 |
קצב טעינה מירבית AC 0-100% (קווט"ש / משך בדקות) | 11 / 165 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 3 / 100,000 |
Bentley Flying Spur
מחיר בסיס (₪) | 2,437,000 |
אורך (מ') | 5.316 |
רוחב (מ') | 1.988 |
גובה (מ') | 1.474 |
בסיס גלגלים (מ') | 3.194 |
משקל עצמי (ק"ג) | 2,646 |
נפח תא מטען (ל') | 346 |
טווח חשמלי 100% (מוצהר) | 80 |
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) | בנזין PHEV, 4,000 טורבו כפול |
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) | V8, מנוע חשמלי |
תיבת הילוכים, הנעה | 8 הילוכים, מצמד כפול 4x4 |
הספק מנוע משולב בנזין ו-2 מנועים חשמליים (כ"ס) | 782 |
מומנט משולב (קג"מ) | 102 |
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') | 3.5 |
קיבולת סוללה חשמלית (קווט"ש) | 25.9 |
קצב טעינה מירבית AC 0-100% (קווט"ש / משך בדקות) | 11 / 165 |
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) | 3 / 100,000 |