קריאת תיקון לקיה קרינבל

קריאת תיקון לקיה קרינבל

חברת טלקאר, יבואנית קיה בישראל, תזמן לקריאה לתיקון (ריקול) בעלי קיה קרניבל לצורך בדיקת מושב הנוסע הקדמי

אורן פרנקל | 16/04/19

הודעת תיקון חוזר נשלחה ללקוחות בעלי רכב מתוצר קיה דגם קרניבל לשנים: 07/2017–08/2014.
קיה הודיעה כי במקרים מסוימים יתכן ונורית חיווי כרית האוויר עשויה לדלוק בלוח המחוונים, נדרש לבדוק את תפס חיישן המשקל במושב הנוסע הקדמי ובמידת הצורך להחליף את כרית המושב.
מס' כלי הרכב המושפעים בישראל הינו 1396.

לבעל הרכב המושפע תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן שיחת חינם בטלפון מספר 1-800-377-775 או לבדוק באתר האינטרנט של היבואנית.

את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה.
תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.

משך התיקון:  כשעה.
על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את ה"קריאה חוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות.