צמיגי GOODYEAR החדשים בישראל

צמיגי GOODYEAR החדשים בישראל
משפחות צמיגים חדשות למותג האמריקני GOODYEAR בישראל

קבוצת ב.מ.ב יבואנית צמיגי GOODYEAR לישראל משיקה שלוש משפחות צמיגים חשובות בישראל: את הדור החדש, ASYMMETRIC 5 עבור כלי רכב פרטיים, את משפחת צמיגי המשאיות KMAX הכוללת את צמיגי ה-CARGO וה-EXTREME וצמיגי MARATHON לאוטובוסים

אורן פרנקל | 11/07/19

קבוצת ב.מ.ב יבואנית צמיגי GOODYEAR לישראל משיקה את שלוש משפחות הצמיגים החשובות ביותר של מותג הצמיגים האמריקני בישראל:

צמיגי ה-Eagle F1 Asymmetric 5 החדשים אשר מחליפים את דגמי ה-Asymmetric 3, משלבים נוחות גבוהה עם ביצועים משופרים בבלימה, האצה והתנהגות בכבישים מפותלים עבור כלי רכב ספורטיביים במנעד רחב של מידות ורמות .
משפחת צמיגי ה-KMAX ובהם צמיגי ה-CARGO עבור משאיות כבדות המבלות זמן רב בתחומים עירוניים, בינעירוניים, מתחמים תפעוליים ועוד ואת צמיגי ה-EXTREME אשר פותחו במיוחד עבור משאיות במדינות חמות מאוד כמו מדינות המפרץ, המבלות בדרכים למרחקים גדולים, במהירות ובעומס כבד. צמיגים אלה מבטיחים עמידות גבוהה במיוחד, יסייעו בהפחתה משמעותית של עלויות התפעול בזכות אורך חיים גבוה (מעל 120,000 ק"מ) ובהשגת צריכת דלק משופרת
צמיגי MARATHON COACH החדשים שמשפרים את האחידה בכביש בכל תנאי מזג אוויר, מציעים אורך חיים ארוך מאוד, דופן עמידה במיוחד כנגד פגיעות 
מחיר צמיגי Eagle F1 ASYMMETRIC 5 יחלו ב-500 שקל לצמיג כולל מע"מ והתקנה
הצעות מחיר לצמיגי משא והיסעים יינתנו באופן פרטני.


Eagle F1 ASYMMETRIC 5
צמיג ה-Eagle F1 ASYMMETRIC 5 החדש הוא מחליפו של ה- ה-Eagle F1 ASYMMETRIC 3 הפופולארי והמתקדם בתקופתו וכעת, עם הדור החדש, ה-ASYMMETRIC 5 מעלה שוב את רף היכולות. בתכנונו של הצמיג החדש ביצעו GOODYEAR שלל שדרוגים כדי לעמוד ולהתאים ברף היכולות העולה בהתמדה של כלי הרכב החדשים - הם נעשים חזקים יותר, מצוידים במתלים מתוחכמים, במערכות עזר אלקטרוניות ובהתאם גם ציפיות הצרכנים עולות בהתאם לשיפור באחיזה, בבלימה, בכבישים מפותלים, מבלי לפגוע בנוחות הנסיעה ובאורך החיים. צמיגי ה-ASYMMETRIC 5 מוגדרים כצמיגי Ultra High Performance לכל תנאי נהיגת כביש - רטוב ויבש ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת הם משפרים את כושר הבלימה בתנאים רטובים והתנהגות הכביש בתנאים יבשים מבלי ללא פשרות ברעש הדרך ובנוחות הנסיעה. 

הודות לתרכובת חדשה ולמבנה סוליה אשר מתרחב בעת הפעלת עומסי בלימה, שטח המגע של הצמיג עם הכביש גדל בדומה לצמיגי מירוץ, כך שהתוצאה היא קיצור של 4% במרחק הבלימה לעומת צמיגי ה-ASYMMETRIC 3 היוצאים. לדוגמה, אם בממוצע כלי רכב זקוק ל-40 מטרים של מרחק בלימה נטו כדי להגיע לעצירה מלאה ממהירות של 100, קמ"ש, הרי שעם צמיגי ה-ASYMMETRIC 5 יתקצר מרחק זה במעט יותר מ-1.5 מטר - מה שיכול להיות הבדל בין תאונה לכמעט בלבד. שיפור בקשיחות מבנה הצמיג והסוליה מבטיחים עמידות גבוהה יותר בפני עומסי הצד, מה שמתורגם לחדות משופרת בהיגוי, אחיזה גבוהה יותר, תחושה טובה יותר וכמובן הנאה מהנהיגה. 
צמיגי ה-ASYMMETRIC 5 יוצעו במגוון רחב של מידות, החל מ-17 אינץ' ועד 22 אינץ', ברוחב החל מ-205 מ"מ ועד 315 מ"מ ובחתך החל מ-50 ועד 25. לדוגמה, פולקסווגן גולף, מרצדס C קלאס, ב.מ.וו סדרה 3 ואף פורשה 911. 

טכנולוגיית צמיגי ה-KMAX
משפחת צמיגי ה-KMAX מיועדת עבור משאיות כבדות לנסיעה על כביש. צמיגים אלה מציעים עמידות גבוהה המבטיחה אורך חיים ארוך ואחיזה גבוהה באספלט בכל ימות השנה ותנאי מזג האוויר. טכנולוגיית ה-INTELLIMAX שמיושמת בצמיגים אלה מפחיתה משמעותית את ההתנהגות לגלגול (ובכך משפרת את צריכת הדלק של המשאית) ומעלה את רמת האחיזה. תכנון מתקדם של שלד הצמיג, מבטיח שגם בצמיגים המיועדים להיגוי, ישנה חלוקה אופטימלית של הלחצים על סוליית הצמיג המבטיחה שחיקה אחידה וכן אחיזה גבוהה תחת עומס פניות. עיצובה של הסוליה, כולל הכתפיים הרחבות של הצמיג, מבטיחים פינוי מים מהיר משטח המגע עם הכביש וכן פינוי עצמאי של אבנים וחצץ הנוטים להיתפס בין חריצי הצמיג למניעת נזק מתמשך. שתי תרכובות גומי שונות מבטיחות מצד אחד אורך חיים ארוך במיוחד ומנגד, פיזור חום וקירור יעיל לכל היקף הצמיג. הצמיגים המיועדים לסרני ההינע (Drive) עוצבו גם כדי להפחית משמעותית את הרעש המופק בנסיעה.

KMAX Extreme
   עולם צמיגי רכבי המשא הכבד שונה מאוד במהותו מעולם הצמיגים עבור כלי רכב פרטיים. כאן, סעיפי אורך החיים של הצמיג ועמידותו מתורגמים באופן כמעט מדעי לעלויות פר קילומטר בתפעולה של המשאית. מתוך הכרה זו ובהמשך לניסיון רב השנים של GOODYEAR בתחום רכבי המשא הכבד, פותחה משפחת צמיגי ה-KMAX Extreme. צמיגים אלה פותחו במיוחד עבור מדינות חמות באופן קיצוני כמו מדינות המפרץ למשל, שם הטמפרטורות נוסקות גבוה מאוד, מלהיטות את האספלט אשר עליו נוסעות המשאיות עמוסות במשקלים כבדים באופן חריג ולמרחקים גדולים בכבישים בינעירוניים. תנאים קיצוניים אלה יצרו ביקוש לצמיגים בעלי עמידות מתאימה אשר תסייע כמובן בהפחתת העלות התפעולית של כלי הרכב הכבדים.

בדיוק עבור מטרה זו, GOODYEAR משיקים את משפחת צמיגי ה-KMAX Extreme בחלוקה לקטגוריות - S (Steer) עבור גלגלי ההיגוי, D עבור גלגלי ההינע (Drive) ו-T עבור גלגלי הנגרר (Trailer). סוליה מחוזקת עם מקטעים מגשרים בין החריצים, מבנה צלעות מתקדם מסייע בשיפור העמידות תחת עומס ובלימה ותרכובת ייחודיות מבטיחה שחיקה נמוכה מאוד גם בתנאי קיצון של חום, משקל ומרחק נסיעה גדול. כל אלה מסתכמים באורך חיים שלעתים רבות כפול מזו של צמיגי המותגים המתחרים. ולכן גם בעלויות תפעוליות נמוכות יותר לאורך חיי המשאית.

KMAX CARGO
בהמשך לצמיגי ה-EXTREME במשפחת ה-KMAX משיקה GOODYEAR גם את משפחת צמיגי ה-CARGO. צמיגים אלה גם כן מיועדים עבור משאיות כבדות, אך מציעים תכנון ייעודי עבור אלה המבלות את מרבית זמנן בתנאים מורכבים, צפופים ותחת עומס גבוה, למשל משאיות להובלת קונטיינרים, משאיות חלוקה גדולות, משאיות שילוח ומטען וכו' בחלוקה לקטגוריות - S (Steer) עבור גלגלי ההיגוי, D עבור גלגלי ההינע (Drive) ו-T עבור גלגלי הנגרר (Trailer).

דור חדש של צמיגי ה-CARGO בנוי מתרכובת חדשה לגמרי המפחיתה באופן משמעותי את השחיקה ומאריכה את אורך חיי הצמיג, מה שמביא להפחתה בעלויות התפעוליות של המשאית. צמיגים אלה מצוידים גם ב'ביד' (טבעת החיבור בין הצמיג לג'נט) ושלד מחוזקים, מה שמקנה לו עמידות גבוהה יותר לעבודה בתנאי עומס כבד וחלוקה אופטימלית של המשקל והלחץ לכל רוחב הסוליה ושטח המגע בכביש. צלעות הצמיגים החדשים מחוברות זו לזו באמצעות גשרים, אשר מסיעים בחלוקת העומס ויוצרים תמיכה טובה יותר של הצלעות זו בזו. התועלת בכך באה לידי ביטוי בעמידות גבוהה יותר לעומסי פניות ובלימות. מבנה החריצים בצמיגי ה-KMAX CARGO החדשים מונע גם מאבנים וחצץ להיתקע בין הצלעות ולגרום להן נזק מתמשך. 

MARATHON COACH
עלויות התפעול וצריכת הדלק של רכבי ההיסעים והאוטובוסים הפכו השנים האחרונות לקריטיות עבור החברות המפעילות והנהגים הפרטיים. לפי סקרים שערכה GOODYEAR באירופה, השיבו 89 אחוזים מהנשאלים כי הורדת עלויות התפעול של האוטובוסים נמצאת בראש סדר העדיפויות בעת רכישת צמיגים חדשים לכלי הרכב. מתוך הבנה זו, פיתחה GOODYEAR את צמיגי ה-MARATHON COACH החדשים. צמיגים אלה בנויים משלד חדש לגמרי אשר מציע דופן עמידה במיוחד כנגד פגיעות במדרכות וכו' וכן מתרכובת חדשה אשר מאריכה באופן משמעותי את חיי הצמיג. מבנה סוליה אה-סימטרי, לא רק מפחית רעשים ומשפר את פינוי המים משטח המגע עם הכביש, אלא גם מחלק טוב בהרבה את עומסי המשקל, מבטיח שחיקה אופטימלית ומאוזנת לכל אורך חיי הצמיג ומעלה את רף הבטיחות עם קיצור מרחקי הבלימה על גבי כביש יבש או רטוב. 

ירון ביטון, מנהל תיקי לקוחות אסטרטגיים ב.מ.ב: "שלוש משפחות הצמיגים החדשות שאנו משיקים כעת בישראל מביאות בשורה של ממש, כל אחת בתחומה. צמיגי ה-Eagle F1 ASYMMETRIC 3 הרגילו את קהל הצרכנים שלנו לרמה גבוהה של אחיזה ובטיחות בתנאים משתנים והדור החדש ה-ASYMMETRIC 5 ממשיך להעלות את הרף גבוה מאוד כדי להתאים ליכולות המשתפרות של כלי הרכב המודרניים בכוח, באחיזה, בבטיחות, באורך החיים וכמובן בתמורה למחיר. בתחום ההובלה והמשא הכבד המטרה שלנו היא להביא סט מוצרים שכאשר כל התנאים האחרים מתקיימים יוזיל את עלויות התפעול לפחות מ-10 אגורות לקילומטר לכל צמיג. צמיגי ה-KMAX Extreme מהווים לא פחות ממהפכה. בגודייר הבינו שמדינות המפרץ הם שוק מתפתח ומתקדם מאוד בתחום הלוגיסטיקה ומצד שני צמיגים שיעמדו בחום קיצוני של 45 מעלות בקיץ ולכך צריך להוסיף את חום הכביש ואת החום שהגלגל מייצר - קרוב ל-100 מעלות בנסיעה ממושכת. אתגר עצום ומאוד דומה למה שקורה אצלנו בישראל, בעיקר בדרום הארץ ולחברות שנוסעות הלוך וחזור על ציר זה. התכנון המתקדם של צמיגים אלה לעמידות בתנאים קיצוניים של חום, משקל ונסיעות ממושכות ישפרו בצורה חסרת תקדים את היבט עלויות התפעול של חברות ההובלה והמשאיות פר קילומטר.
 
GOODYEAR כמובילה עולמית וב.מ.ב כמובילה ישראלית, נמשיך לספק חידושים ולהעלות את רף היכולת והתמורה למחיר בתחום הצמיגים בישראל". השנה הרחבנו את השירותים המקיפים שאנחנו נותנים חוץ ממכירת צמיגים איכותיים ומהימנים, הוספנו כלים לניהול מקיף של משק הצמיגים בציי משאיות כגון: מוקד שירות זמין, הסכמי שת"פ עם רוב הפנצ'ריות ברחבי הארץ  למתן שירות, וניידות שירות למשאיות. חוליות השינוע והאספקה הן חשובות עד קריטיות והיום בצורה אחראית אנחנו מספקים את השירות המקיף ממכירת צמיגים ועד לתיקון הצמיג לעשרות חברות כגון רדימיקס, פרידנזון וארגונים עם הרכב לוגיסטי מורכב כגון משטרת ישראל, צה"ל, כיבוי אש, וגם ארגונים בעלי רגישויות גבוהות כגון משרד ראש הממשלה ושירותי הביטחון השונים. בתחום חברות ההיסעים אנחנו מציעים את MARATHON COACH, צמיג עם קוד משקל הגבוה ביותר לעומת מתחריו - 154 מתאים ל-3.8 טון לצמיג. זאת משום שכיום האוטובוסים מיוצרים על בסיס מכלולים משכוללים ושמכבידים על הצמיגים - וזהו פתרון מושלם! הצמיגים מאריכים חיים וחוסכים בדלק. 

אודות ב.מ.ב
ב.מ.ב הינה הנציגה הרשמית של קונצרן הצמיגים האמריקני GOODYEAR Tire & Rubber עם המותג המוביל בעולם GOODYEAR ומותגי הבית - SAVA חברת בוטיק לייצור צמיגים מסלובניה, DEBICA יצרנית הצמיגים הוותיקה מפולין ומשנת 2016 של גם של חברת KELLY יצרנית צמיגי משא במחירים אטרקטיביים.