מוסך MFC מפתח תקווה מוסך החודש

מוסך MFC מפתח תקווה מוסך החודש
יורי מגלגלים מעניק לאלירן את התעודה מוסך החודש. צילום: טל אבן

מוסך MFC מפתח תקווה זכה בתואר "מוסך החודש של גלגלים, יולי 2020, בעקבות ביקורות מצוינות שקיבל מהגולשים בפורטל גלגלים. פגשנו אותם לשיחה

טל אבן | 03/08/20

לאחר שצבר ניסיון רב בתחום, אלירן הקים את מוסך MFC, בו הוא נותן ביטוי לתשוקתו לרכב, למכונאות ולשיפור רכבי מירוץ.

 

לפני שהתיישבנו, פגשנו כמה לקוחות שבדיוק עזבו, תוך שהם מחייכים ומודים על השירות והמקצועיות. מה אתם עושים כאן אחרת?

"אנחנו דואגים לשמר אצלנו אווירה צעירה, טובה ורגועה" אלירן פותח, "כך אנחנו עובדים כאן ביום יום, מחויכים ומלאי הומור. זה משדר בטחון כלפי הלקוחות, והם נכנסים לאותו המוד" הוא מוסיף.

"חלק נכבד מקהל לקוחותינו מונה נהגות ונהגים שאינם בקיאים, בלשון המעטה, ברזי המכונאות. עצם העובדה שאנחנו מקפידים על שקיפות, הסברה והצגת חלקים שהוחלפו אל מול החדשים, מייצרת אמון אצל הלקוחות. זה מסייע לתקן את התדמית על מוסכים שלפעמים רווחת בענף.

אנחנו גם משתפים את לקוחותינו בתמונות בווטסאפ ומסבירים מהו התיקון הדרש".

ואיך רמת המחירים שלכם?

אנחנו הוגנים מאד בתמחור שלנו. אנחנו לא ממהרים להיות הזולים ביותר בהכרח, ופה אני חייב לציין נקודה מסוימת. הכי זול בא בד"כ על חשבון משהו. אנחנו נותנים טיפול איכותי מאד, ומשתמשים בחלפים וברכיבים איכותיים. לקוח שמקבל מחיר נמוך מדי צריך לנסות לבדוק היכן "חסכו עליו".  

באילו ערוצים מקוונים אתה משתמש?

אני פועל דרך דף עסקי בפייסבוק (שם יש פעילות ענפה גם של נושא הספורט והשיפורים), פעיל באתרים כמו מדרג וכו'. כמו כן, יש כאן הרבה לקוחות שמגיעים מפה לאוזן.

 

ומה לגבי גלגלים?

אני חייב לציין שבהתחלה הייתי מאד סקפטי לגבי הפלטפורמה. כיום אני מאד מרוצה ומגדיר את השימוש בגלגלים כהצלחה גדולה. יש לא מעט לקוחות שמגיעים דרך גלגלים, לפעמים ברמה יום יומית, וכמובן הדירוג הגבוה ושביעות רצון הלקוחות שבא לידי ביטוי בחוות הדעת, עושים את שלהם.

אני משתמש בפלטפורמה גם לחיפוש ואיתור חלפים שאני זקוק להם, ותמיד יש גיבוי ומענה. קורה ששולחים אלי חלף או חלק לא מתאימים, מייד לוקחים בחזרה ומזכים וכד'.

חשוב לציין גם את התחושה שבגלגלים "יש עם מי לדבר". כל שאלה או בדיקה לגבי חוות דעת מסוימת למשל, מקבלות מענה אישי, מקצועי ומהיר על ידי צוות גלגלים." 

ספר לי קצת על החיבור האישי שלך לספורט המוטורי, ועל מחלקת המשנה המיוחדת הזו שפתחת כאן

"הספורט המוטורי ומכוניות משופרות היו תמיד התחביב שלי, שהפך לאהבה הפרטית והתמקצעות בנישה הזו.

אני מאד אוהב ליצור וזה תחום יצירתי מאד", הוא מוסיף.

"ברכב סטנדרטי, כשיש תקלה יש פתרון די טכני, היצרן בעצם לא מאפשר שום חופש תנועה.

ברכב המוסב למירוצים, כזה שאתה בונה לבד, אתה מחליט על כל נושא בנפרד, החל ממערכת הדלק, דרך ההצתה, ניהול המנוע, כיול ועד העברות הכוח וכד'.

יש חדוות יצירה אדירה בבניית גיר מסוים למשל, כשהוא עמיד בכאלף כוחות סוס שמועברים מהמנוע לגלגלים.

לכל לקוח שמגיע הנה עם רכב המוסב למירוצים, אנחנו תופרים את הפתרון ככפפה ליד ולפי הדרישות והתקציב שלו.

אני יודע לבנות מכוניות לרישוי אפור (תנועה בשטח) לפי תקנים אירופאים.

אין כיף גדול יותר מתחרויות חוקיות שנעשות. חליפת המרוצים, הכפפות, הקסדה המיוחדת, הכל מציף אותך באדרנלין לפני כל מירוץ."

בוא נחזור רגע לעיקר פעילות המוסך, הרכבים ה"רגילים". אילו שינויים ביצעת כאן בעקבות הקורונה?

לאנשים שנמצאים בסגר, למשל, אני מציע שירותי שינוע של הרכב אל ומהמוסך.

אנחנו מתחשבים כאן מאד במצבם של הלקוחות ובאים לקראתם. זה בא לידי ביטוי בפריסת תשלומים, צמצום תיקונים או טיפולים מסוימים שאינם דחופים או הכרחיים.

אחד הנושאים שאני עתיד לקדם בעתיד הקרוב הוא פתיחת חדר המתנה ממוזג ושקט ללקוחות, הכולל wi fi, לכל מי שנדרש לעבוד מהבית / מרחוק."  

 

תן לי את ה"אני מאמין" שלך במשפט מסכם

אני מאמין בשקיפות, כנות, התחברות ללקוח, ודיבור בגובה עיניים. תוסיף לכך הומור, אווירה נעימה וצעירה, מקצועיות גבוהה המתוחזקת היטב על ידי לימוד ותמיכה בטכנולוגיות חדשות (תהליך הלמידה הנוכחי כולל רכבים ירוקים למשל), והנה לך מתכון ללקוחות מחויכים ושבעי רצון, שחוזרים הנה שוב ושוב."

אלירן יקר, המון תודה, והרבה הצלחה בהמשך.  

דוגמאות לחוות דעת על מוסך MFC מתוך זירת המסחר של גלגלים:

שם המדרג: עוזי. תאריך:02/08/2020
טיפול 15,000 ק"מ (או שנה) עבור סיטרואן C4 2009
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5

חוות דעת: בחור נהדר שירותי מאוד, לא מנסה לדחוף דברים מעבר, יצאתי בהרגשה טובה


שם המדרג: אלי תאריך:02/08/2020
טיפול 120,000 ק"מ ומעלה (או שמונה שנים) עבור פיג'ו 301 2014
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5

חוות דעת: שירות מצויין, אדיבים, הסבירו כל מה שעשו, שירות ברמה גבוה


שם המדרג: ליאור תאריך:29/07/2020
טיפול 30,000 ק"מ (או שנתיים) עבור רנו גרנד קופה 2018
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5

חוות דעת: שירות יסודי ואדיב

חוות דעת נוספות על מוסך MFC