קבוצת צ'מפיון מוטורס מרחיבה את השיווק באונליין

קבוצת צ'מפיון מוטורס מרחיבה את השיווק באונליין
תמונות: יח"צ

מעתה – הדגמים הפופולריים של מותגי פולקסווגן, סקודה וסיאט לרכישה מקוונת

גלגלים | 16/06/20

שנתיים לאחר שהחלה פעילות המכירה המקוונת, עם שיווק דגמי סיאט, קבוצת צ'מפיון מוטורס מרחיבה את היצע הרכבים הזמינים גם לרכישה מקוונת ותציע דגמים נוספים משלושת המותגים – סיאט, סקודה ופולקסווגן.

הדגמים החדשים שיפתחו לרכישה מקוונת הנם הפופולאריים של כל מותג ובהם חלק מדגמי: סיאט אטקה, סיאט ארונה, סיאט איביזה, פולקסווגן טי-קרוס, פולקסווגן טיגואן, פולקסווגן גולף, סקודה קודיאק, סקודה קאמיק, סקודה קארוק, סקודה סקאלה וסקודה סופרב.

מהלך ה-e-commerce הוא צעד חשוב באבולוציית רכישת רכב: כידוע הרגלי הצריכה ב-online תופסים תאוצה בשוק המודרני, מגמה זו מתחילה להתפתח גם בענף הרכב שהחל להנגיש חווית רכישה דיגיטלית באמצעות הטלפון החכם והמחשב האישי. המעבר מהתמקדות במוצר, למיקוד בלקוח והוספת ערוצי רכישה דיגיטליים משתלבים בהתפתחות משמעותית זו.

תהליך הרכישה המקוון בכל אחד מהמותגים השונים מציע חוויית משתמש נגישה וקלה, ומתבצע במספר שלבים פשוטים: בתחילה הלקוח מאפיין את הדגם ובוחר צבע חיצוני, חישוקים, גימור פנימי ותוספות אבזור, לאחר מכן הוא מזין את פרטיו האישיים ובוחר את האולם בו ירצה לקבל את רכבו; בשלב השלישי הלקוח מזין את פרטי כרטיס האשראי ומשלם מקדמה ובשלב האחרון הלקוח משלים את יתרת התשלום ומסיים את תהליך הרכישה. כל התהליך מתבצע באופן מקוון, כשהלקוח מגיע לסניף רק לצורך איסוף רכבו החדש.

אורן אלעזר, סמנכ"ל עסקי: "צ'מפיון מוטורס הציבה בראש סדר העדיפויות את המיקוד בלקוח, תוך שימוש נרחב בכלים דיגיטאליים. מתוך תובנה זו יצאנו לדרך לפני שנתיים כשהשקנו את פלטפורמת הרכישה המקוונת. השינויים האחרונים שהתרחשו בעולם העצימו בקרב הלקוחות את הצורך, הפתיחות והנכונות לרכישה ,online ומכאן שהביקוש לרכישה בערוצים הדיגיטליים גובר והולך. אנו שמחים להרחיב את הפעילות המקוונת עם דגמים נוספים ולהציע פתרונות רכישה נוחים ומגוונים לקהל לקוחותינו".