מהיום כל שירותי הדרך בכף ידך

שלמה רשת מוסכים ושירותי דרך משיקה ללקוחותיה הזמנת שירותי דרך באמצעות הסמארטפון מכל מקום ובכל שעה

גלגלים | 27/02/22
מהיום כל שירותי הדרך בכף ידך
ממשק השירות החדש. קרדיט: קומנדו סולו

קובי סבן, מנכ"ל שלמה רשת מוסכים ושירותי דרך: "אסטרטגיית החברה לשנים הקרובות כוללת פיתוחים וחידושים טכנולוגיים שיעניקו את השירות הטוב והנוח ביותר ללקוחותינו. אני בטוח כי השירות החדש ישפר את חווית הלקוח והינו צעד נוסף בכניסת החברה לעולמות השירותים הדיגיטליים".

הזמנת שירותי דרך באמצעות הנייד ללא המתנה

 שלמה רשת מוסכים ושירותי דרך מקבוצת שלמה, ממשיכה להשקיע בפיתוח והטמעת חידושים טכנולוגיים ודיגיטליים לשירות לקוחותיה וסוכניה. החברה משיקה לראשונה בימים אלה אפשרות חדשה להזמנת שירותי דרך באמצעות הסמארטפון מכל מקום ובכל שעה. לקוח שיתקשר לשירות הלקוחות של החברה לשם שימוש בשירותי הדרך יוכל לבחור באפשרות הדיגיטלית מהיום באמצעות קישור שישלח אליו לסמארטפון.

השירות החדש מתבצע באופן דיגיטלי, נגיש וידידותי למשתמש ואינו מצריך אפליקציה ייעודית

 דרך הקישור ניתן לפתוח את הקריאה הנדרשת על ידי בחירת התקלה הרלוונטית.

עם הזנת מספר הרישוי המערכת תדע להציג ללקוח את סוגי נוריות החיווי והתקלות האפשריות ברכבו שלו לשם פיצוח מהיר של התקלה והזמנת השירותים הנדרשים.

מרגע פתיחת הקריאה הלקוח יכול בכל שלב להתעדכן בסטטוס הקריאה ולהיערך בהתאם.

 

בחודשים האחרונים הממשק החדש נמצא בהרצה ומאות לקוחות שלמה שירותי דרך השתמשו בו העידו על שירות נוח, מהיר ופשוט.

קובי סבן, מנכ"ל שלמה רשת מוסכים ושירותי דרך: "אסטרטגיית החברה לשנים הקרובות כוללת פיתוחים וחידושים טכנולוגיים שיעניקו את השירות הטוב והנוח ביותר ללקוחותינו. אני בטוח כי השירות החדש ישפר את חווית הלקוח והינו צעד נוסף בכניסת החברה לעולמות השירותים הדיגיטליים".

הזמנת שירותי דרך באמצעות הנייד ללא המתנה

 שלמה רשת מוסכים ושירותי דרך מקבוצת שלמה, ממשיכה להשקיע בפיתוח והטמעת חידושים טכנולוגיים ודיגיטליים לשירות לקוחותיה וסוכניה. החברה משיקה לראשונה בימים אלה אפשרות חדשה להזמנת שירותי דרך באמצעות הסמארטפון מכל מקום ובכל שעה. לקוח שיתקשר לשירות הלקוחות של החברה לשם שימוש בשירותי הדרך יוכל לבחור באפשרות הדיגיטלית מהיום באמצעות קישור שישלח אליו לסמארטפון.

השירות החדש מתבצע באופן דיגיטלי, נגיש וידידותי למשתמש ואינו מצריך אפליקציה ייעודית

 דרך הקישור ניתן לפתוח את הקריאה הנדרשת על ידי בחירת התקלה הרלוונטית.

עם הזנת מספר הרישוי המערכת תדע להציג ללקוח את סוגי נוריות החיווי והתקלות האפשריות ברכבו שלו לשם פיצוח מהיר של התקלה והזמנת השירותים הנדרשים.

מרגע פתיחת הקריאה הלקוח יכול בכל שלב להתעדכן בסטטוס הקריאה ולהיערך בהתאם.

 

בחודשים האחרונים הממשק החדש נמצא בהרצה ומאות לקוחות שלמה שירותי דרך השתמשו בו העידו על שירות נוח, מהיר ופשוט.