מרכז שירות הבירה – מוסך החודש אוגוסט 2021

מרכז שירות הבירה – מוסך החודש אוגוסט 2021
לימור מ'גלגלים' מעניקה את תעודת מוסך החודש. תמונות: באדיבות המוסך וטל אבן

מרכז שירות הבירה זכה בתואר "מוסך החודש של גלגלים, אוגוסט 2021", בעקבות ביקורות מצוינות שקיבל מהגולשים בפורטל גלגלים. פגשנו אותם לשיחה

טל אבן | 03/10/21

את הפגישה במרכז השירות התחלנו בסיור במקום, בהובלתו של דניאל, בנו של איציק מזרחי, המשמש כסמנכ"ל השירות של המרכז.

בקומה העליונה נמצאים המשרדים וחדרי הישיבות, לצד 2 פינות המתנה, האחת משקיפה מלמעלה אל עבר רצפת העבודה, שם שוכנים רוב הליפטים, כך שכל לקוח יוכל לצפות על רכבו ולקבל דיווח בזמן אמת אודות הטיפול, כשכוס אספרסו בידו. השניה נמצאת במרפסת החיצונית המקורה, שם ממתינות פינות ישיבה מזמינות ופינת עישון.

על הקירות שבין המשרדים תלויות לא מעט תעודות הצטיינות שקיבל מרכז השירות מטעם דלק מוטורס, יבואנית מאזדה ופורד, לצד תעודות הסמכה רבות של הבעלים בכלל מקצועות הטיפול ברכלי רכב (מכונאות, טיפול ברכבים חשמליים/ היברידיים, תיקוני מרכב וצביעה, חשמלאות, צמיגים ומיזוג אוויר).

מחסן החלפים מסודר להפליא, שם קיים מלאי חלפים לכל סוגי הרכב. על מסך מחשב גדול מופיעות  דיאגרמות ואיורים של החלקים השונים ברכב, כך שמכונאי יוכל מיד להצביע על החלק הנדרש לו לתיקון, ולקבלו תוך זמן קצר על ידי מנהל מחסן החלפים.  

בחדר הדיאגנוסטיקה נמצא ציוד ממוחשב לפי המותגים השונים, וגם ספרות רבה עם שרטוטי מערכות החשמל ברכבים, לשם איתור תקלות ופענוח בעיות, גם ברכבים שאינם חדשים.

מאחר ומרכז השירות מטפל בעשרות רבות של כלי רכב ביום, נמצא כאן עובד המנתב את המכוניות לפי רשימת כלי הרכב המוזמנים לאותו היום. בכניסה, כל רכב זוכה להרמת ליפט ייעודי, על מנת לזהות אם ישנן נזילות או בעיות אחרות הנראות לעין, עוד בטרם נכנס לטיפול או תיקון.

שם נמצאים יועצים המהווים מנהלי לקוחות אישיים, המלווים את הלקוח ועונים לכל שאלה לכל אורכו של הטיפול או התיקון. יועצים אלה נמצאים בחדרים סגורים, על מנת שדו-השיח עם הלקוחות יהיה בסביבה שקטה.

ברצפת המוסך נמצאים ליפטים רבים, ביניהם כמה שנועדו להניף כלי רכב במשקלים שבין 3.5 ועד ל-15 טונות, מאחר ומרכז השירות מטפל גם בכלי רכב צבאיים גדולים. 

כשיורדים לקומה התחתונה, מוצאים מחלקת צבע ופחחות גדולה ומאובזרת.

פה נמצא לא פחות מ-3 תנורי צבע, השימוש כאן הוא בצבעים על בסיס מים (של חברת  Sikkens בעיקר) שאינם מזהמים וששומרים על העובדים ממגע עם חומרים מסוכנים.

כאן מקפידים גם שכל רכב בעבודה יועלה על ליפט, על מנת שהעובד יוכל לעבוד במנח טוב יותר ולא בעמידה שפופה, על מנת שיוכל לשמור על גבו.   

גם כאן אנו מוצאים ציוד חדשני הכולל, בין היתר, מצלמה המזהה גוון מדויק של הצבע הנדרש, גם אם מדובר ברכב שצבעו הספיק לדהות מהשמש לאורך הזמן.

במחלקת הפחחות פותחה גם היכולת לתקן אלומיניום, הדורשת מכשירים וחומרים מיוחדים, בשל המורכבות של הנושא.

לאחר הסיור המרשים והמפורט, אנו חוזרים למשרדים למעלה.

--

דניאל, למדנו בסיור הרבה מאד על הייחוד שלכם, מה עוד יש לך להוסיף בנושא?

"ראשית, את הסיור שחוויתם כעת עוברים גם רבים מלקוחותינו. המקום משדר את העוצמה ואת המקצועיות שלנו ועושה עבורנו את העבודה; הלקוח מבין די מהר שהוא הגיע למקום שיודע לתת שירות מלא, מקצועי ומקיף לרכבו.

יש לנו צוות מצוין, כולם אנשי מקצוע ותיקים ומיומנים. אנו דואגים שעובדינו יקבלו את כל ההסמכות וההכשרות הנדרשות לכלל סוגי הרכב, ולא חוסכים בכך, גם אם מדובר, למשל, בהדרכות דיאגנוסטיקה יקרות שעברו 3 מאנשי מרכז השירות אצל היבואנית דלק מוטורס".

"מעבר לכך" הוא מוסיף, "אנו שומרים על רמת מחירים הוגנת מאד, היושרה והשקיפות מול הלקוח הן תמיד מעל לכל. הלקוחות יודעים להעריך את זה, כשמנהל לקוחות מקפיד על שירות מקצועי ויחס מסור, גם אם צריך טרמפ או מונית הביתה. אם קרה מקרה שעובד טעה או שישנה תקלה שחזרה למשל, הנושא עובר תחקיר פנימי שלנו".

"לאחר הסיור כאן" דניאל מסכם, "ניתן לראות כמה אנו משקיעים במכשור ובציוד הטובים ביותר. יש לנו את מחלקת הפחחות הטובה ביותר בירושלים, ואת זה אנו שומעים מלקוחות שלנו שמביעים שביעות רצון רבה לאחר שרכבם תוקן".  

דניאל, מהם ערוצי השיווק שלכם?

"לקוחות מגיעים אלינו בעיקר מפה לאוזן. בחודשים בהם תפוקת העבודה יורדת, אנו מזמנים לקוחות לטיפולים באמצעות הודעות וטלפונים. ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם אנו פעילים ברמה בינונית, לשמחתנו, לרוב אנו מלאים בעבודה. לקוחות אוהבים לשוב אלינו ולהמליץ עלינו בקרב סביבתם.

ואיך העבודה עם גלגלים?

אנו עובדים עם גלגלים כ-3 שנים. אני יכול להעיד שדרך גלגלים מגיעים כ-8-10 לקוחות חדשים בחודש, והתרומה של גלגלים בהחלט ניכרת.

כשמגיעה בקשה להצעת מחיר לטיפול דרך גלגלים, ישנן 4 נציגות שירות שמטפלות בנושא, והמטרה היא שתוך כעשר דקות לאחר מכן, תהיה ללקוח תשובה מאיתנו.

אני מטפל במתן הצעות לתיקונים או נושאים מכניים יותר, כמו החלפת משולש למשל, כמו גם לטיפולים מורכבים יותר או לרכבי יוקרה. אני משתדל להיכנס אחת לחצי שעה למערכת, כדי לבדוק אם ישנן בקשות חדשות.

שירות הצ'ק-אין החדש מצוין ומאפשר תקשורת טובה עם הלקוחות בזמן אמת. לעיתים מתגלים ליקויים או תקלות בעת העבודה, הדורשים החלפה או תיקון, ומשלוח התמונות שהצ'ק-אין מאפשר, תוך עדכון הלקוחות און-ליין, מסייע מאד לקבלת שקיפות מלאה ועל מנת למנוע הפתעות בעת התשלום.

הלקוחות מגיעים לעיתים חשדניים, מאחר והם מקבלים תחושה שהמחיר שסוכם איתם נמוך יחסית לתמורה, לאחר שהם רואים את מרכז השירות שלנו ואת אופן העבודה בו.

אני מאד שמח ונהנה לעבוד עם גלגלים. הצוות נהדר וזה מסייע לעסקים, גם בנושא החלפים".

 

לסיכום, מה המסר שלך לאומה?

"ראשית, אנו מתרגמים מצוינות בכמה מישורים.

האחד, אנו שמים דגש גדול על ידידויות לסביבה, שמירה עליה ועל מחזור.

אנו ממחזרים צמיגים, מים מהשטיפה, מצברים, שמנים וקרטונים. אנו דואגים להעביר אותם למכלים חיצוניים על מנת שימוחזרו לצרכים ושימושים שונים מחוץ למרכז השירות. יש לנו גם מערכות סולאריות על הגג שמייצרות חשמל.

שנית, אנו דוגלים בכך ששירות מצוין הוא חלק מכך שהעבודה מתבצעת ביעילות רבה, מבלי לעכב את הלקוח, תוך צמצום וחיסכון בעלויות בהתאם. אנו עובדים בהיקפי עבודה לא קטנים, וכדי להיות טובים, חייבים להיות יעילים.

אנו, כמוסך מורשה של יבואן, עובדים במחירים הוגנים מאד, אנו דוגלים בשקיפות ואמינות מירבית ללקוח. לא נחליף כאן סיכה ברכב ללא הסכמת והבנת הלקוח.

האחים שהקימו את מרכז השירות התחנכו וגדלו על הערכים הללו, ואלה הושרשו היטב גם בדור ההמשך, שהיום הוא חלק מניהול המרכז.

ודבר אחרון – אנו משתדלים להתעדכן כל העת, ללמוד ולהיערך לפני עתיד. העתיד מסמן את פריחת כלי רכב החשמליים, ואנו משקיעים לא מעט בללמוד את הטכנולוגיה ולרכוש כל העת את המקצועיות הנדרשת לשם כך.

דניאל, המון תודה, ושרק תמשיכו להעניק שירות מצוין ללקוחות שלכם

 

דוגמאות לחוות דעת על מרכז שירות הבירה מתוך זירת המסחר של גלגלים:


שם המדרג: אביחי 24/08/2021
טיפול 15,000 ק"מ (או שנה) עבור מזדה MAZDA 3 2010
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5


חוות דעת:היה מצוין. 


שם המדרג: מקסימו 23/08/2021
טיפול 15,000 ק"מ (או שנה) עבור וולוו XC-90 2010
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר: 5

חוות דעת: מאוד נהנתי מהטיפול המקצועי והמסור

 
שם המדרג: עליזה 18/08/2021

טיפול 30,000 ק"מ (או שנתיים) עבור פיג'ו 208 2019
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר: 5

 

חוות דעת: מאוד מרוצה . היה מצוין.

 

לחוות דעת נוספות על מרכז שירות הבירה