מוסך מוניטין מוסך החודש

מוסך מוניטין מוסך החודש
לימור מ'גלגלים' מעניקה לצוות מוסך מוניטין את תעודת 'מוסך החודש'

מוסך מוניטין מרעננה זכה בתואר "מוסך החודש של גלגלים, ינואר 2019", בעקבות ביקורות מצוינות שקיבל מהגולשים בפורטל גלגלים. פגשנו אותם לשיחה

טל אבן | 18/02/19



למוסך התמחות ייחודית כמומחים בטיפול ברכבי אספנות עתיקים, עם כל מה שכרוך בכך (קרבורטורים וכד').

מותגים – עד 2006 היה המקום מוסך דגל של יונדאי. לאור השינויים בתקנות משרד התחבורה, המוסך מטפל בכלל המותגים כמוסך מורשה משרד התחבורה, אך עדיין המוסך מוגדר כמתמחה ביונדאי וקיה.

ברוך, מה סוד הקסם של המקום, לאורך שנים רבות של פעילותו?

"ראשית, המוסך הפך למוסד חברתי. הלקוחות פה הפכו חברים שלנו ובינם לבין עצמם. קופצים להגיד שלום או לשתות קפה באופן ספונטני, או כשהטיפול ברכב שלהם הוא רק התירוץ.

"לאור הותק שלנו", הוא מוסיף, "יש לנו לא מעט לקוחות שהם כבר דור שלישי שמטפל כאן. זה החל אצל הסבא והסבתא, עבר לדור ההמשך וכעת הנכדים הפכו לקוחות בעצמם עם רכבם. הם מרגישים את אווירת המשפחה כאן."

"מעבר לכך, הזמינות שלנו מעולה, ניתן לתאם טיפול שגרתי יום או יומיים מראש, הטיפול עצמו אורך לרוב כשעה וחצי עד שעתיים, ולקוחותינו יודעים בכמה מקצועיות הרכב מטופל, תוך הקפדה על הנחיות היצרנים השונים, אנו משתמשים בחלפים מקוריים, תוך מתן אפשרות בחירה עם חלפים תחליפיים בידי הלקוח, כל זאת תוך שמירה על מחירים הוגנים ותחרותיים מאד".

נשמע מצוין. איך עוד אתם מייצרים את הבידול שלכם משאר המוסכים?

"כפי שהבנת, השירות כאן והיושרה באים הרבה לפני שיקולים כלכליים. לקוחות נאמנים וותיקים יקבלו כאן פינוק אמיתי ושירות ייחודי. אם נשרפה נורה ברכב של לקוח נאמן, נחליף לו כשירות. אם הלקוח השאיר אצלנו את הרכב לטיפול ונדרש באותו המועד גם לעבוד מבחן שנתי (טסט), נעשה זאת עבורו מבלי שנגבה על כך תשלום נוסף.  

כך גם לקוח ותיק שמבקש שנחזיר אותו הביתה, שטיפת הרכב בתום הטיפול וכד'. המון מחוות קטנות עוזרות לנו לשמר לקוחות ותיקים נאמנים ומרוצים."

"מעבר לכך, מאחר ונצבר ידע רב שנים במוסך, הלקוח יכול לקבל הסבר מלא על כל שנעשה ברכבו, ואם ירצה, ההסבר יינתן באופן הטכני והמקצועי ביותר.

רמת האמון בנו מאד גבוהה. לקוחות באים אלינו, מוסרים את המפתחות ואומרים שנעשה ברכב מה שצריך. הם סומכים עלינו לחלוטין שלא נבצע שום דבר שאינו נדרש".

"דבר נוסף", מוסיף יונתן, "לקוחות שלנו מקבלים את מספרי הטלפון האישיים שלנו. גם אחרי שעות העבודה, ניתן תמיד להתייעץ איתנו כשהרכב לא מניע, או אם הוא נתקע. אנו משתדלים תמיד לתת את השירות האיכותי והטוב ביותר".

בשלב זה של השיחה, נכנסו לחדר ההמתנה במוסך, שם נערך הריאיון, שני לקוחות אקראיים, ומבלי שנדרשו לכך סיפרו באהדה: " אם אתה שואל אותי מעיני הלקוח, אני תמיד מוצא פה אווירה מיוחדת שכיף לבוא אליה." סיפר אחד הלקוחות.

"הידע שיש כאן הוא אדיר (הלקוח מחזיק ברכב אספנות הדורש את הידע הספציפי. ט.א), והוא לא נמצא במוסכים אחרים בהם נתקלתי. המענה לשאלותיי המסובכות ניתן רק במוסך הזה".

"מועדונים של נהגי רכבי אספנות מגיעים לכאן, רואים כאן רכבים מעניינים, והמוסך פתוח לכולם. יש תמיד שקיפות מלאה ורצון לעזור" הוא מוסיף.

"אני מחזיק בכמה רכבים, חלקם מעל לעשרים שנים" מוסיף הלקוח השני, "אני פוגש פה אנשים מקצוענים, ישרים, נחמדים וטובים. מה עוד יש להגיד?" הוא מוסיף. 

איך האינטרנט מסייע לכם בעסק ובפרט, מה דעתכם על "גלגלים"?

"נושא הסיוע דרך האינטרנט בעסק הוא יחסית חדש אצלנו" יונתן מספר, "יש לנו דף פייסבוק של המוסך, ואנחנו גם מממנים שם פוסטים המכילים תכנים מקצועיים, ללא פרסום ישיר. המטרה היא בעיקר להיכנס לתודעה של האנשים שרואים את הפוסטים הללו".

"תחילה לא כל כך הבנתי את הערך המוסף של גלגלים. אולם מאז שלימור מגלגלים הגיעה אליי, הקדישה מזמנה ובסבלנות רבה הראתה לי את הדרך הנכונה לפעול דרך הפורטל, פתאום נגלה לפני הפוטנציאל הגדול שבפלטפורמה הזו.

הפעילות החלה להכניס לכאן בקשות להצעות מחיר ולקוחות של ממש.

אגב, רבים מהלקוחות החדשים שנכנסו הם צעירים, בניגוד ללקוחות נאמנים שהם מותיקי רעננה.

הפלטפורמה פתחה לנו עולם שלם של לקוחות מעניינים וטובים".

ברוך, יונתן ואדם, הרבה תודה והמון הצלחה בהמשך. 

 

דוגמאות לחוות דעת על מוסך מוניטין מתוך זירת המסחר של גלגלים:

שם המדרג:  אחינועם   11/02/2019
 בדיקת הכנה לטסט+העברת טסט עבור טויוטה קורולה 1998
שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5
חוות דעת: היו מאוד אדיבים והשירות היה זריז מאוד , ואף הגדילו ראש. והכל במחיר מעולה

שם המדרג: דרור תאריך: 14/01/2019 
טיפול 15,000 ק"מ (או שנה) עבור יונדאי טוסון 2017 שירות: 5עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5
חוות דעת: שירות טוב, היו אדיבים ועמדו בזמנים


שם המדרג: יואב  03/01/2019 
טיפול 120,000 ק"מ ומעלה (או שמונה שנים) עבור מיצובישי אאוטלנדר 2014
שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5מחיר: 5
חוות דעת יואב: מוסך מאוד נעים ומשפחתי, עבודה מקצועית ושקטה, חדר המתנה נחמד, יחס ועלות תועלת גבוהים.

חוות דעת נוספות על מוסך מוניטין