מוסך כמאל מוסך החודש

מוסך כמאל מוסך החודש
לימור מ'גלגלים' מעניקה לצוות מוסך כמאל את תעודת 'מוסך החודש'

מוסך כמאל מחיפה זכה בתואר "מוסך החודש של גלגלים, אפריל 2019", בעקבות ביקורות מצוינות שקיבל מהגולשים בפורטל גלגלים. פגשנו אותם לשיחה

טל אבן | 02/05/19





תפסתי את סימונה, המנהלת הארגונית והאדמיניסטרטיבית של המוסך ואת כמאל, הבעלים, לשיחה על העסק.

כמאל, ספר לי קצת על ייחודיות המוסך שלך

"ראשית, השירות שלנו מהיר, חם, אישי ושקוף מאד", כמאל מספר, "כמי שעבד הרבה שנים במוסכים שונים וביניהם מוסכי יבואנים, אני מציג כאן גישה איתה הלקוחות מרגישים טוב יותר. שלא כמו במוסכי יבואן, הפעילות מתבצעת כאן ללא כל הביורוקרטיה וחלונות גדולים שמפרידים בין הלקוח לרכבו בעת הטיפול, אנחנו נותנים בזמן אמת הסברים ללקוחות על מה שנעשה ברכבם והכל במקצועיות שרכשנו לאורך עשרות שנים, והכל במחירים עממיים".

"עובדה חשובה היא שהמוסך פעיל גם בימי שבת, ונותן מענה למקרי חירום כמו רכבים שנתקעים, מתחממים או שסובלים מתקלה כזו או אחרת במהלך סוף השבוע. הלקוחות פונים אלינו ומקבלים שירות מיידי ומקצועי.

הידע שלנו כאן הוא רב, אנו מתמחים ביכולת לתת פתרון מקצועי גם במקרי חירום ובפתרון תקלות חוזרות שטרם עלו על מקורן".

נשמע מצוין. מה עוד אתם עושים בשונה  מהשאר?

"מעבר לעובדה שניתן להזמין תור יום אחד בלבד לפני טיפול או תיקון, ושטיפול ממוצע ברכב אורך כשעה או שעה וחצי בלבד, ובמסגרת השקיפות המלאה שציינתי, לקוח תמיד רואה חלקים שהוחלפו ברכבו.

אנו קשובים מאד ללקוחות שלנו, ותמיד דואגים לתת הצעות מחיר מפורטות ומדויקות מראש למחיר חלפים או טיפולים, על מנת למנוע הפתעות.

אם לקוח משאיר את רכבו לטיפול או לתיקון, אנו נותנים לו לא פעם את כלי הרכב הפרטיים שלנו ככלי רכב חלופיים, לשם נוחות מרבית ומינימום טרטור."

"יתרה מכך" הוא מוסיף, "אנו מספקים שירותי שינוע ללקוחות מהקריות ומאזור חיפה. באופן כללי, מגיעים אלינו לקוחות גם ממקומות רחוקים מאתנו, כמו נתניה וגם מהמושבים בצפון.

לצד המחירים הנוחים, אנו מסייעים ללקוחותינו עם עניין הסדר התשלומים והריביות, על מנת להקל עליהם באופן המרבי בעניין.

אנו מציעים בדרך כלל חלפים תחליפיים, שחוסכים כסף רב ללקוחות ומוזילים עלויות, ולא רק שאנו נותנים ללקוח להחליט בין מקורי לתחליפי, אלא שאם ישנם כמה סוגי חלפים תחליפיים המתומחרים במחירים שונים, גם כאן אנו משאירים את הבחירה וההחלטה בידי הלקוח. פילטר שמן למשל, אנו מספקים מקורי ברוב המקרים." 

"מעבר לכך, הלקוחות שלנו נהנים ממחוות שונות. זה מתחיל בהוספת שמן ברכב, נוזל קירור או שמשות כשירות וכהכנה לטסט, דרך החלפת נורות או מגבים לקראת החורף אם נדרש כפעולה נלוות לתיקון או טיפול ועד פינוק הלקוחות דרך כיבוד שאנו דואגים שיימצא כאן בחדר ההמתנה, לצד הקפה (אסלי!) ומתקן המים."

"כמו כן" סימונה מוסיפה, "פינת ההמתנה כוללת WI FI, מיזוג ואנו גם צמודים למתחם ביג גדול ולאיקאה, היכולים להוות פעילות ואטרקציה במשך הטיפול, וקל מאד להגיע אלינו ולצאת מאתנו עם קווים ציבוריים של אוטובוסים ומטרונית. המוסך מאד נגיש".

 

כשציינת מחירים נוחים ועממיים, אשמח אם תיתן דוגמא או שתיים לעניין

"טיפול סטנדרטי עולה כ-440-400 ₪ בלבד, מילוי גז רגיל למזגן עולה אצלנו 100 ₪ בלבד".

באילו אמצעי מדיה, פרסום או שיווק אתם מפרסמים עצמכם או שבאים במגע עם קהל הלקוחות שלכם?

"ראשית, אנו מקדמים עצמנו בגוגל. משתמשים בדפי זהב, פרסום בעיתונות מקומית ובמקומונים.

אנו מחלקים פליירים בתיבות דואר, לוחות שנה עם מגנט עם פרטי המוסך, כמו גם ריחניות.

אנו מנהלים דף פייסבוק עסקי, דרכו אנו מנהלים קמפיינים ומפיצים אותו בד"כ פעמיים בשבוע.

באופן עקרוני, הטלפון שלנו זמין 24/7, כדי לתת מענה מהיר ויעיל ללקוחות, שנהנים, כאמור, משירות מסור שלנו גם במהלך סוף השבוע.

ומה דעתך על העבודה עם גלגלים?

"אנחנו עובדים עם גלגלים כשנתיים. אני נותן ללקוחות מענה און ליין דרך האפליקציה, תוך פירוט מדויק מה כולל המחיר שאני מציין.

אני מביא הרבה לקוחות ממערכת גלגלים לשיחה איתי, שבעקבותיה לרוב נקבע גם מועד לטיפול או תיקון.

הרבה מלקוחות שמגיעים דרך גלגלים הם לקוחות צעירים שמגיעים לראשונה למוסך כלשהו, ואותם חשוב לי ללוות ולתת מענה מפורט, על מנת שלא יחששו מהנושא החדש להם.

אני חייב לציין שהפלטפורמה הזו מביאה לי לפחות עשרה לקוחות חדשים בחודש".

כמאל, לפני סיום, מהו ה"אני מאמין" שלך?

אני מאמין ששירות טוב ללקוח, אמינות, פתיחות ושקיפות המשולבים עם מקצועיות רבה ומחירים הוגנים, הם הסוד לקבלת לקוח מרוצה. לקוחות אלה חוזרים אלינו, ומפנים אלינו את כל מי שנמצא סביבם.

מעבר לכך, אדיבות, מסירות, השקעה בלקוחות ומתן מחוות קטנות לצד עצות זהב שאנו נותנים, שחוסכות כסף רב, הם כולם מתכון להצלחת העסק".  

סימונה וכמאל יקרים, הרבה תודה והמון הצלחה בהמשך. 

דוגמאות לחוות דעת על מוסך כמאל מתוך זירת המסחר של גלגלים:

שם המדרג: ציון  תאריך: 24/04/2019 
החלפה: צלחות בלמים עבור קיה פיקנטו 2013
שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5
חוות דעתו:  כמאל איש מדהים מקצועי ומשדר אמינות שווה להגיע לטפל ברכב שירות מכל הלב

שם המדרג: עומר  תאריך: 17/04/2019
טיפול 30,000 ק"מ (או שנתיים) עבור ניסאן מיקרה 2017 שירות: 5עמידה בלו"ז: 5איכות הטיפול: 5 מחיר: 5
חוות דעתו: הייתי מאוד מרוצה, שירות מעולה ממליץ בחום

שם המדרג: אבי  תאריך: 07/04/2019
טיפול 90,000 ק"מ (או שש שנים) עבור סקודה פביה 2016
שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5
חוות דעתו: היה מעולה, אין מילה רעה


חוות דעת נוספות על מוסך כמאל