מוסך חוף הראשונים מוסך החודש

מוסך חוף הראשונים מוסך החודש
לימור מ'גלגלים' מעניקה לצוות מוסך חוף הראשונים את תעודת מוסך החודש

מוסך חוף הראשונים זכה בתואר "מוסך החודש של גלגלים" לחודש נובמבר 2018, בעקבות ביקורות מצוינות שקיבל מהגולשים בפורטל גלגלים

טל אבן | 20/12/18


​ מוסך חוף ראשונים הוקם על ידי שמעון ומנוהל כיום בפועל על ידי בנו רם.

תפסנו במקום את רם ובשיחה טלפונית את שמעון, כדי שיספרו לנו אודות פעילות המוסך.

רם, קבלתם ביקורות מצוינות, מה מאפשר לכם להיות טובים יותר ממוסכים אחרים?

"אנחנו מוסך משפחתי קטן, מקצועי ודואגים כל העת לשים מעל הכל את הלקוח ואת השירות ללקוח.

אנחנו מקפידים לשמור קשר מצוין עם הלקוחות, ויחסי אנוש חמים וטובים משמרים את קהל הלקוחות שמתרחב כל העת.

הלקוחות שלנו יודעים שהמחירים שלנו הוגנים ביותר, ושיושרה היא כאן מעל הכל.

לקוחות מרגישים אצלנו כמו בבית, השירות הכי אישי וקרוב והם יכולים להסתובב, להכין לעצמם קפה, רק אם יהיו זריזים מאיתנו בנקודה הזו, כי אנחנו תמיד מציעים להם ומכינים להם לשתות מיד כשהם נכנסים."

היכן עוד טמון הייחוד שלכם?

"האדם אצלנו חשוב יותר מהרכב", שמעון מרחיב, "אנחנו קודם כל נותנים שירות לאנשים.

אם לקוח בעל נכות מגיע למוסך, נסייע לו לצאת מרכבו או להתנהל בסביבות המוסך.

מעבר לכך, גם אם לקוח מגיע לטיפול או שירות הקטן ביותר (למשל, החלפת שמן), תמיד נעלה את הרכב על ליפט ונבדוק אותו באופן יסודי מפגוש לפגוש. אם ישנם ליקויים, ובמיוחד אם בטיחותיים, מיד נפנה את תשומת ליבו לנושא ונוודא שהוא מודע להם.

מעבר לכך, אם קיים ליקוי כלשהו שאינו כרוך בהחלפת חלקים או בתיקון ארוך, נבצע את התיקון וללא תמורה. זה חלק ממעטפת השירות שאנו יודעים לתת ללקוח. כך הלקוח מרגיש שהגיע למקום מאד הוגן שאכן דואג לו ולבטיחות שלו."

"יתרה מכך" שמעון מוסיף, "גם אם לקוח מחויב לפי מחירון לא מעודכן ולפתע מסתבר שמחיר חלף או רכיב מסוים, למשל מסנן שמן, ירד, נחזיר כסף ללקוח מבלי שבכלל ציפה לו. אצלנו היושרה חשובה יותר מהכל".

"כמו כן, אנחנו עובדים אך ורק עם סחורה אמינה שנבדקה על ידינו באופן דקדקני. המוצרים והשמנים הם הטובים ביותר, רק של יצרנים מוכרים ומוכחים. גם את החלפים אנו קונים מהמקומות הטובים והאמינים ביותר".

יש לכם שירות שינוע כלי רכב ללקוחות?

"אכן כן. אנו לוקחים ומחזירים מהלקוחות שבאזור המוסך את רכבם לתיקון, טיפול או טסט."


מה מבחין בעיניך בין לקוחות שמגיעים דרך האינטרנט ללקוחות רגילים?

"לקוחות שמגיעים דרך האינטרנט חשדנים יותר. הם לא בהכרח מגיעים מתוך היכרות אישית איתנו, והם רוצים ללוות את התהליך של התיקון או הטיפול באופן צמוד יותר, על מנת לוודא שהם אכן מקבלים את מה שהובטח להם טלפונית.

עם זאת, מה שמאפיין את הלקוחות הללו הוא שקט. מאחר והם מתעקשים לרוב לוודא את המחיר כבר בטלפון והמחיר ידוע מראש, מוסכם וסגור, זה חוסך משא ומתן שמתנהל במקום. אין ויכוחים על המחיר."

ומה דעתך על גלגלים?

"אני יכול להגיד בפה מלא שגלגלים מאד מסייע למחזור העסק" רם מציין, "כמות הלקוחות, ההכנסה, הפרסום וכמות הצעות המחיר גדלו כולם. אני שמח לספר שקרוב למאה לקוחות הגיעו באמצעות גלגלים בשלושת החודשים האחרונים".

משפחת סעדון היקרה, תודה רבה לכם, תמשיכו לתת שירות המניב שביעות רצון גבוהה כפי שניכר מלקוחות גלגלים והרבה הצלחה בהמשך.  

דוגמאות לחוות דעת על מוסך חוף הראשונים מתוך זירת המסחר של גלגלים:

שם המדרג: ינון תאריך:19/12/2018
החלפה: דיסקיות בלמים עבור יונדאי אקסנט 2005
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5
חוות דעת: הסבירו כל דבר,לא תמחרו גבוה אלא היו הוגנים מאד


שם המדרג:עוזי תאריך:29/11/2018
טיפול 120,000 ק"מ ומעלה (או שמונה שנים) עבור יונדאי ix35 2011
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5
חוות דעת: שירות אדיב עם הסבר מלא על אופן הטיפול


שם המדרג:מוטי תאריך:28/11/2018
טיפול 45,000 ק"מ (או שלוש שנים) עבור קיה ספורטאג' 2015
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5

חוות דעת: שרות מעלה , אדיב ומקצועי. נחזור בטיפול הבא. תודה .

חוות דעת נוספות על מוסך חוף הראשונים