מוסך ויקטור מוסך החודש

מוסך ויקטור מוסך החודש

מוסך ויקטור מפתח תקווה זכה בתואר "מוסך החודש של גלגלים" לחודש אוקטובר 2018, בעקבות ביקורות מצוינות שקיבל מהגולשים בפורטל גלגלים

טל אבן | 21/11/18



פגשנו את רוני, הבעלים, במוסך, וניכר מיד עד כמה הוא מחובר אליו.

על מוסך ויקטור לא ניתן לספר מבלי שנוגעים תחילה במעט היסטוריה.

המוסך, השוכן ליד התחנה המרכזית של פתח תקווה, ושהוקם מיד לאחר קום המדינה, הוא שם דבר בפתח תקווה. זהו המוסך הוותיק ביותר בעיר, שהיה גם המוסך הראשון המורשה של סוסיתא, כרמל דוכס, ומהראשונים שהיו מורשים בארץ.

המוסך טיפל באותן השנים במשאיות ותיקן מלגזות, ובין המותגים היו אז משאיות ליילנד, משאיות ששירתו את תנובה אקספורט, מובילי מפרץ שלמה ועוד שמות הלקוחים, או נלקחו מדפי ההיסטוריה. 

למוסך לקוחות רבים, חלקם ותיקים מאד, הנאמנים לו לאורך שנים ארוכות.  

רוני, מה סוד הקסם שלכם?

"מלבד הדאגה למקצועיות מתמדת, לכלי עבודה עדכניים ולכוח עבודה משובח, אנו דואגים לכמה נושאים חשובים, בהם יש לנו יתרון יחסי על פני השוק. זמינות, מחירים ושינוע יעיל".

בוא תרחיב. למה הכוונה?

"שיטת העבודה כאן היא לטפל בלקוח ללא קביעת תורים. לקוח מגיע ללא תיאום מראש, החלפים זמינים לכל סוגי הרכבים, ואין צווארי בקבוק של ליפטים זמינים או עובדים. אם מדובר בטיפול, גם אם כולל בלמים, הלקוח יוצא מכאן תוך שעה לערך. אם נדרש טיפול טיימינג, אחרי 3 שעות הוא כבר בחוץ. הזמינות יוצאת דופן, ולקוח לא צריך לקבוע תור ימים מראש.

הניסיון שלנו עם גופים גדולים, נותן גם ללקוחות הפרטיים את האפשרות ליהנות ממקסימום זמינות ושירות".

יעיל מאד. והמחירים?

"אנחנו מתגאים מאד בשיטת התמחור שלנו. המחירים מאד אטרקטיביים והוגנים, וברי תחרות תמיד, ועם כולם. אנחנו עובדים באופן מאד יעיל על כמות רבה של לקוחות, ולכן יכולים לאפשר להם מחירים כאלה."

ומהו פתרון השינוע שציינת קודם?

מאחר ואנו עובדים עם לקוחות פרטיים רבים לצד חברות מאד גדולות, בין היתר בשל עבודה משותפת וצמודה עם חברות השכרה וליסינג גדולות, לקוחות פרטיים ועסקיים נהנים מאיסוף רכב והחזרתו ללא עלות נוספת, וברדיוס נסיעה מכובד מפתח תקווה, הכולל לא רק את גוש דן אלא גם את השרון וכד'. לדוגמא, לקוחות גדולים של שלמה סיקסט הם לקוחות נאמנים שלנו, בהם חברות ענק, והם נהנים משינוע גם מהחברות עצמן או מהמפעלים, הכל בתיאום מושלם עם נציגי החברות."

מה עוד מייחד את שירות השינוע שלכם?

"בקרב העובדים, יש כעשרה נהגים. אני דואג להעסיק נהגים מנוסים מאד, פנסיונרים, שאינם מעשנים במכוניות. הנהגים שלי הם אנשים מצוינים וכוח עבודה נפלא. הם מסורים מאד, דייקנים, אחראיים ונוהגים במתינות. חשוב להם לשמור על רכבי הלקוחות שלנו.

מעבר להיותם כוח אדם נפלא, אני מרגיש שזו שליחות חשובה להעסיק אנשים בגילאים של 55-70 ולעיתים גם מעבר לכך, שאולי לא היו מוצאים בקלות פתרון תעסוקתי חליפי.

הם עובדים קשה, ואחראים לעשרות רבות של שינועים ביום."    

ספר לי קצת על טיב הטיפול. מה הלקוח מקבל?

אנחנו עובדים עם חלפים איכותיים מאד. שמן ופילטר שמן למשל יהיו תמיד מקוריים ובהתאם להנחיית היצרן.

כיום לקוח יכול לטפל היכן שייבחר גם במהלך תקופת האחריות, ואינו כבול למוסכי היבואן. אנחנו נותנים המון ביטחון ללקוחות שיבינו שהם בידיים טובות, ושלא יחששו לעזוב את מוסכי היבואן.

יתרה מכך, כשיש תקלה מסוימת בתקופת האחריות, אנו מסייעים ללקוחות שלנו אל מול היבואנים, אני בעצם מסייע ללקוח ומהווה עבורו מעין זרוע ארוכה אל מול היבואן.

כמו כן, אנחנו יודעים להאיר את עיניהם של לקוחות שרכבם עדיין באחריות, אם נדרש להחליף דבר מה או לתקן במסגרת האחריות, כך הם יודעים לדרוש זאת מהיבואן, וזוכים לתיקון ללא עלות." 


 

ומה דעתך על גלגלים?

"אין ספק ש"גלגלים" יעיל בהרבה ו"עקף בסיבוב" כל פתרון שיווקי אחר שנעשה פה עד כה.

שום דבר לא יכול להיקף העבודה שנכנסת בעקבות שיתוף הפעולה עם גלגלים. לא פייסבוק. לא אינסטגרם. לא גוגל ולא עיתונות. גלגלים מביא לנו בממוצע לקוח אחד חדש ביום".

מה החזון שלך רוני?

"החזון הוא להטמיע אצל הלקוחות מעין "שקט מצפוני", שאנשים לא יצטרכו יותר להגיע למוסך.

חלק מהלקוחות שמגיעים היום פיזית למוסך, מלווים את התהליך ליד הרכב, ומבינים שהם בידיים טובות של בעלי מקצוע מעולים. הם רואים את היעילות, שהאוטו בא ויוצא כעבור זמן קצר.

גם בעת ההמתנה הלא ארוכה הם מוזמנים לקפה ולהשתמש באינטרנט האלחוטי ובלפטופ שעומד לרשותם. יש להם גם אפשרות לראות משחק כדורגל או שידורי ספורט ברמה מענגת (שזה הבייבי של רוני במקום. ט.א.).

מעבר לכך, המטרה שלנו להטמיע אצל לקוחות שהם בעצם מקבלים שירות שהוא תחליף ליסינג:

יש שירות שינוע מאד יעיל, זמינות גבוהה, מחירים מאד אטרקטיביים של חלפים, בין היתר בגלל שאנחנו קונים בהיקפים גדולים והלקוחות הפרטיים נהנים מכוח הקנייה שלנו. אנחנו רוצים לעשות הרבה ובמחירים הוגנים מאד".


רוני יקר, המון תודה והמון הצלחה בהמשך!  


דוגמאות לחוות דעת על מוסך ויקטור מתוך זירת המסחר של גלגלים:

שם המדרג: Libby תאריך: 20/11/2018 

טיפול 45,000 ק"מ (או שלוש שנים) עבור סוזוקי קרוסאובר 2015

שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5

חוות דעת : עבודה טובה . הכל היה בסדר גמור. מרוצה וממליצה 


שם המדרג: Nisim 14/11/2018 

טיפול 120,000 ק"מ ומעלה (או שמונה שנים) עבור מיצובישי לנסר 2008

שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5

חוות דעת: אני מאוד מרוצה מהשרות שקיבלתי במוסך. אדיב, אמין ומקצועי במחיר ללא תחרות . מומלץ !!!

 


שם המדרג: דניאל תאריך: 02/11/2018 

טיפול 60,000 ק"מ (או ארבע שנים) עבור סיאט איביזה 

2014שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5

חוות דעת: היה מהיר ומקצועי,ללא תוספות מיותרות. מאיה המקצוענית טיפלה ,ליוותה וסיפקה מידע.תודה!

   
חוות דעת נוספות על מוסך ויקטור