מוסך הצומת בית שמש: סיפור משפחתי של שירות ומקצועיות
באתר גלגלים, זירת המסחר של ישראל למוסכים, ספקים ולקוחות פרטיים, החלטנו לתת במה לסיפורים המיוחדים שלכם. מעת לעת נעלה כתבה שתספר את הסיפור המיוחד שלכם, תתנו טיפים לצרכן ותציגו את ההתפתחויות האחרונות בעולם המוסכים. הפעם, נספר על מוסך הצומת ניסן מרכז לשירותי רכב 1979 בע"מ
היסטוריה וערכים
מוסך הצומת הוקם בשנת 1979 על ידי אבי ניסן, והוא מציע שירותי רכב באיכות גבוהה. הדר, ורד ויסמין – בנות משפחת ניסן – הצטרפו לאחרונה למוסך, לקחו על עצמן את הניהול ולוקחות חלק פעיל בעבודה, כולל הפשלת שרוולים ולכלוך הידיים כאשר צריך. משפחת ניסן מאמינה שהשירות הטוב ביותר מגיע מהרצון לעזור תמיד.
הדר מספרת על מקרים בהם הגיעו לקוחות לאחר תאונות קלות, לקוח/ה שלא מצליח/ה לתאר במילים את הבעיה ברכב, אבי, אב המשפחה ובוחן רכב במקצועו, מגיע לערוך נסיעת מבחן יחד עם הלקוח/ה על מנת לדייק באבחון בעיה ברכב. יחס אישי ושביעות רצון הלקוחות תמיד לנגד עיננו ומעל לכל, זהירות בדרכים ונהיגה בטוחה הם ערכים המובילים את המשפחה לאורך השנים.
תרומה לקהילה
משפחת ניסן לא רק מצטיינת בשירות, אלא גם בפעילות חברתית. הם היו חלק משמעותי בהקמת עמותת זק"א ותרמו לה תרומות גדולות. במוסך הצומת תמיד מקבלים בברכה את לקוחותיהם, התחושה היא ביתית וההגעה למוסך היא, לעיתים, תירוץ לביקור קצרצר לקפה ושיחת חולין.
מה היה הרגע שהחלטתן לעזוב הכל ולהצטרף למוסך?
הדר: "גדלנו במוסך, כל חופש גדול היינו חלק מהחוויה המשפחתית. ON & OFF. לאחרונה ביצענו שינויים ארגוניים. נדרשו ניהול והשקעה במפעל חייו של אבי ופה נרתמנו אף יותר לטובת העסק המשפחתי ושמירה על סטנדרטים שהצבנו לעצמנו במשך שנים ."
חוויה מיוחדת במוסך?
ורד: "כל יום הוא חוויה חדשה. המוסך כמעט בן 50 שנה, ויש לנו לקוחות דור-שלישי. יש סיטואציות שבהן מגיעים לקוחות שהם סבא ונכד, כשהנכד בגיל שלנו והסבא מספר על ההיכרות עם הסבא שלנו. זה מרגש כל פעם מחדש."
תגובות מלקוחות?
יסמין: "אנשים מבינים שהמגדר לא חשוב, אלא רמת המקצועיות וטיב השירות. עד כה רואים שקהל הלקוחות שבע רצון וזה ניכר בדירוגים ובביקורות."
איפה אתן רואות את עצמכן בשנים הבאות?
ורד: "נמשיך לתת שירות באהבה תוך כדי שמירה על הסטנדרטים הקיימים והמשך התפתחות מקצועית."
טיפ לצרכן חכם שמחפש מוסך?
הדר: "לעבוד עם מוסד ותיק ששומר על המוניטין שלו לאורך השנים. כבוד ללקוח, שירות, אמינות ומקצועיות הם הבסיס."
נניח והצרכן לא מכיר את המוסך, איך הוא יכול לברר את רמת השירות, האמינות והמקצועיות?
יסמין: "הלקוח יכול לשאול על ותק המוסך ולבקש לראות את תעודות המקצוע של כל מחלקה. כדאי לבקש הצעת מחיר מראש ולוודא שמציינים את העבודה המתבצעת. אפשר לבקש לראות את החלקים שהוחלפו במקרים מסוימים. לקוחות ותיקים כבר לא שואלים הרבה שאלות, אבל זה מקובל לשאול ולקבל פירוט. שירות טוב מועבר מפה לאוזן, ניתן לקרוא ביקורות באתרים השונים. חשוב להקפיד על חיפוש נכון של שם המוסך, 'מוסך הצומת ניסן מרכז לשירותי רכב 1979 בע"מ'."
מה דעתכן על העתיד החשמלי ואיך אתן רואות את השינויים הצפויים בשוק?
הדר: "צפינו שזה יגיע, העולם בהחלט מתקדם לכיוון החשמלי ופחות מכני. אנו נערכים לכך בהתאמה עם מחשוב חדש, בקרה ואיתור תקלות עדכני וחשמלאים נוספים בצוות."
טיפ הזהב: מה כל מרכז שירות שרוצה להצליח חייב להתמקד בו?
ורד: "שירות, אמינות ומקצועיות הם שלושת העקרונות שעליהם בנוי מוסך מצליח."
מה הופך שירות למעולה?
יסמין: "כבוד ללקוח, הקשבה ושימוש בשפה פשוטה. תיאום ציפיות ושקיפות בנוגע למה ניתן לתקן ומה לא ניתן לתקן. יחס אישי ופתרונות לכל לקוח בהתאם לצרכיו. לדוגמה, לקוח הגיע עם בעיה מורכבת במערכת החשמל של הרכב, ובמקום להחליף חלקים בצורה עיוורת, אנו משתפים את הלקוח/ה בממצאים, מסבירים את תהליך הבדיקה ונותנים פתרונות אפשריים. לאחר הסכמת הלקוח/ה לתיקון שהוצע מתחילים בביצוע העבודה. השקיפות הינה מלאה ומאפשרת שביעות רצון ואמון מול הלקוח/ה."
איך שומרים על אמינות במוסך?
הדר: "אמינות היא שם המשחק מעל לכל. מעל רווח אישי בכל מצב. יחסים בין מוסך ללקוח/ה חייבים להתבסס כמו בזוגיות, על דרך האמון והוגנות, גם ללקוחות שאינם מתמצאים בתחום הרכב, על ידי הסברים, שקיפות, יחס אישי והצעת מחיר הוגנת. שומרים על קו אחיד מול לקוח חדש ומול הלקוח הוותיק ביותר. אין איפה ואיפה."
מה סוד המקצועיות שלנו?
ורד: "מקצועיות היא הידע והניסיון שנצברו לאורך השנים. אבא שלנו התחיל כחשמלאי ומכונאי בגיל 15 והיום הוא כמעט בן 70. במשך השנים למד והתמקצע בכל תחום ותחת גג המוסך נמצאים אנשי מקצוע מנוסים שעובדים איתנו שנים רבות. לדוגמה, כשהגיע אלינו רכב עם תקלה נדירה במנוע, הצוות שלנו הצליח לאבחן את הבעיה במהירות ובדיוק, תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר ובידע הנרחב של הצוות, וכך הצלחנו לתקן את הרכב במהירות לשביעות רצון הלקוח. אבא אומן בתחום הרכב. מי שאוהב את מלאכתו לא צריך לעבוד יום בחייו"
מוסך הצומת בבית שמש ממשיך להוביל במקצועיות ובשירות, ובנות משפחת ניסן ממשיכות את הדרך המשפחתית עם תשוקה ואהבה למקצוע.
אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד סיפורים מרגשים באתר גלגלים, וללמוד מהניסיון של המוסכים המובילים בישראל. סעו בזהירות!
היסטוריה וערכים
מוסך הצומת הוקם בשנת 1979 על ידי אבי ניסן, והוא מציע שירותי רכב באיכות גבוהה. הדר, ורד ויסמין – בנות משפחת ניסן – הצטרפו לאחרונה למוסך, לקחו על עצמן את הניהול ולוקחות חלק פעיל בעבודה, כולל הפשלת שרוולים ולכלוך הידיים כאשר צריך. משפחת ניסן מאמינה שהשירות הטוב ביותר מגיע מהרצון לעזור תמיד.
הדר מספרת על מקרים בהם הגיעו לקוחות לאחר תאונות קלות, לקוח/ה שלא מצליח/ה לתאר במילים את הבעיה ברכב, אבי, אב המשפחה ובוחן רכב במקצועו, מגיע לערוך נסיעת מבחן יחד עם הלקוח/ה על מנת לדייק באבחון בעיה ברכב. יחס אישי ושביעות רצון הלקוחות תמיד לנגד עיננו ומעל לכל, זהירות בדרכים ונהיגה בטוחה הם ערכים המובילים את המשפחה לאורך השנים.
תרומה לקהילה
משפחת ניסן לא רק מצטיינת בשירות, אלא גם בפעילות חברתית. הם היו חלק משמעותי בהקמת עמותת זק"א ותרמו לה תרומות גדולות. במוסך הצומת תמיד מקבלים בברכה את לקוחותיהם, התחושה היא ביתית וההגעה למוסך היא, לעיתים, תירוץ לביקור קצרצר לקפה ושיחת חולין.
מה היה הרגע שהחלטתן לעזוב הכל ולהצטרף למוסך?
הדר: "גדלנו במוסך, כל חופש גדול היינו חלק מהחוויה המשפחתית. ON & OFF. לאחרונה ביצענו שינויים ארגוניים. נדרשו ניהול והשקעה במפעל חייו של אבי ופה נרתמנו אף יותר לטובת העסק המשפחתי ושמירה על סטנדרטים שהצבנו לעצמנו במשך שנים ."
חוויה מיוחדת במוסך?
ורד: "כל יום הוא חוויה חדשה. המוסך כמעט בן 50 שנה, ויש לנו לקוחות דור-שלישי. יש סיטואציות שבהן מגיעים לקוחות שהם סבא ונכד, כשהנכד בגיל שלנו והסבא מספר על ההיכרות עם הסבא שלנו. זה מרגש כל פעם מחדש."
תגובות מלקוחות?
יסמין: "אנשים מבינים שהמגדר לא חשוב, אלא רמת המקצועיות וטיב השירות. עד כה רואים שקהל הלקוחות שבע רצון וזה ניכר בדירוגים ובביקורות."
איפה אתן רואות את עצמכן בשנים הבאות?
ורד: "נמשיך לתת שירות באהבה תוך כדי שמירה על הסטנדרטים הקיימים והמשך התפתחות מקצועית."
טיפ לצרכן חכם שמחפש מוסך?
הדר: "לעבוד עם מוסד ותיק ששומר על המוניטין שלו לאורך השנים. כבוד ללקוח, שירות, אמינות ומקצועיות הם הבסיס."
נניח והצרכן לא מכיר את המוסך, איך הוא יכול לברר את רמת השירות, האמינות והמקצועיות?
יסמין: "הלקוח יכול לשאול על ותק המוסך ולבקש לראות את תעודות המקצוע של כל מחלקה. כדאי לבקש הצעת מחיר מראש ולוודא שמציינים את העבודה המתבצעת. אפשר לבקש לראות את החלקים שהוחלפו במקרים מסוימים. לקוחות ותיקים כבר לא שואלים הרבה שאלות, אבל זה מקובל לשאול ולקבל פירוט. שירות טוב מועבר מפה לאוזן, ניתן לקרוא ביקורות באתרים השונים. חשוב להקפיד על חיפוש נכון של שם המוסך, 'מוסך הצומת ניסן מרכז לשירותי רכב 1979 בע"מ'."
מה דעתכן על העתיד החשמלי ואיך אתן רואות את השינויים הצפויים בשוק?
הדר: "צפינו שזה יגיע, העולם בהחלט מתקדם לכיוון החשמלי ופחות מכני. אנו נערכים לכך בהתאמה עם מחשוב חדש, בקרה ואיתור תקלות עדכני וחשמלאים נוספים בצוות."
טיפ הזהב: מה כל מרכז שירות שרוצה להצליח חייב להתמקד בו?
ורד: "שירות, אמינות ומקצועיות הם שלושת העקרונות שעליהם בנוי מוסך מצליח."
מה הופך שירות למעולה?
יסמין: "כבוד ללקוח, הקשבה ושימוש בשפה פשוטה. תיאום ציפיות ושקיפות בנוגע למה ניתן לתקן ומה לא ניתן לתקן. יחס אישי ופתרונות לכל לקוח בהתאם לצרכיו. לדוגמה, לקוח הגיע עם בעיה מורכבת במערכת החשמל של הרכב, ובמקום להחליף חלקים בצורה עיוורת, אנו משתפים את הלקוח/ה בממצאים, מסבירים את תהליך הבדיקה ונותנים פתרונות אפשריים. לאחר הסכמת הלקוח/ה לתיקון שהוצע מתחילים בביצוע העבודה. השקיפות הינה מלאה ומאפשרת שביעות רצון ואמון מול הלקוח/ה."
איך שומרים על אמינות במוסך?
הדר: "אמינות היא שם המשחק מעל לכל. מעל רווח אישי בכל מצב. יחסים בין מוסך ללקוח/ה חייבים להתבסס כמו בזוגיות, על דרך האמון והוגנות, גם ללקוחות שאינם מתמצאים בתחום הרכב, על ידי הסברים, שקיפות, יחס אישי והצעת מחיר הוגנת. שומרים על קו אחיד מול לקוח חדש ומול הלקוח הוותיק ביותר. אין איפה ואיפה."
מה סוד המקצועיות שלנו?
ורד: "מקצועיות היא הידע והניסיון שנצברו לאורך השנים. אבא שלנו התחיל כחשמלאי ומכונאי בגיל 15 והיום הוא כמעט בן 70. במשך השנים למד והתמקצע בכל תחום ותחת גג המוסך נמצאים אנשי מקצוע מנוסים שעובדים איתנו שנים רבות. לדוגמה, כשהגיע אלינו רכב עם תקלה נדירה במנוע, הצוות שלנו הצליח לאבחן את הבעיה במהירות ובדיוק, תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר ובידע הנרחב של הצוות, וכך הצלחנו לתקן את הרכב במהירות לשביעות רצון הלקוח. אבא אומן בתחום הרכב. מי שאוהב את מלאכתו לא צריך לעבוד יום בחייו"
מוסך הצומת בבית שמש ממשיך להוביל במקצועיות ובשירות, ובנות משפחת ניסן ממשיכות את הדרך המשפחתית עם תשוקה ואהבה למקצוע.
אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד סיפורים מרגשים באתר גלגלים, וללמוד מהניסיון של המוסכים המובילים בישראל. סעו בזהירות!