מוסך המומחים מוסך החודש

מוסך המומחים מוסך החודש
לימור מ'גלגלים' מעניקה לצוות מוסך המומחים את תעודת מוסך החודש

מוסך המומחים מרחובות זכה בתואר "מוסך החודש של גלגלים, אוגוסט 2019", בעקבות ביקורות מצוינות שקיבל מהגולשים בפורטל גלגלים. פגשנו אותם לשיחה

טל אבן | 16/09/19



תפסתי את אילנה, מנהלת המשרד של המוסך ואת אלירן, הבעלים, לשיחה קצרה על המוסך.

אלירן, ספר לי קצת על ייחודיות המוסך שלך. מה הסוד שלך בקבלת חוות דעת טובות מלקוחות?

"בוא נתחיל דווקא ממשפט שמסכם הכל", אלירן פותח, "הלקוחות באים בגלל המחיר, נשארים בגלל השירות, וחוזרים בגלל המקצועיות והמומחיות. זה לא סתם נרמז משם המוסך", הוא מתבדח.

"המחירים במוסך שלי הוגנים מאד" הוא מוסיף, "עלותו של טיפול קטן לרכב פרטי, למשל, היא 350 ₪ כולל מע"מ בלבד.

אני מקפיד על חלפים מקוריים בכל מה שנוגע למסננים, שמנים ומצתים למשל. במידה וראוי ורצוי להמליץ ללקוח על חלפים תחליפיים, למשל רפידות בלם, מדובר ביצרנים איכותיים מאד ובמוצר מוכח, שלא נופל מהמקור."

"דבר נוסף הוא היחס ללקוח. היחס אישי ומסור מאד. גם אם לקוח נתקע בלילה, אדע לצאת אליו עם גרר ולתת לו סיוע מידי, ככל שנדרש."

נשמע מצוין. איזה ערכים מוספים נוספים אתם מעניקים ללקוח?

"אני משתדל תמיד לתת ללקוח מענה מידי, ולהוציא את הרכב שלו מוכן באותו היום, גם אם זה כרוך מבחינתי בעבודה עד שעות מאוחרות בלילה.

חשוב לי שבמקרה כזה לקוח יגיע בבוקר ויפגוש את רכבו מתוקן ונקי. הכל מהיר ויעיל, אני לא מעכב לקוחות, וזה שווה בשבילם המון."

"לקוחות מגלים נוחות רבה בכך שהמוסך נמצא בסמיכות למכון רישוי, ואני יכול במהירות ובקלות לקחת את רכבם, ולהעביר עבורם את הטסט השנתי".

באילו אמצעי מדיה, פרסום או שיווק אתם מפרסמים עצמכם או שבאים במגע עם קהל הלקוחות שלכם?

יש לנו אתר המקודם בגוגל, נחשפים באמצעות קארס פורום, באתר 144 של בזק וגם נעזרים בתוכנות וחברות שאוספות עבורנו פידבקים על טיפולים או תיקונים שנעשו אצלנו.

דרך פידבקים אלה אנו יודעים גם לשפר ולתקן במידת הצורך, ולהיות בקשר עם לקוחות.

המגע עם הלקוח כולל גם תזכורות שאנו נותנים להם על טיפולים וטסטים. זה מסייע רבות בשימור לקוחות". 

ומה דעתך על העבודה עם גלגלים?

"אנחנו עובדים עם גלגלים כבר זמן רב. את הפלטפורמה הזו גילינו תחילה דרך החלפים, בערך מיום הקמתה, ובנושא טיפולים אנחנו מסתייעים בכלי היעיל הזה כ-4 שנים."

אנו מגלים כי לקוחות גלגלים שמגיעים ומטפלים, חוזרים אלינו וממליצים הלאה בסביבתם הקרובה, ולרוב אני מנסה לתת מענה מהיר ככל שניתן ללקוחות שמשאירים דרך המערכת בקשה להצעות מחיר. אנו מקבלים כ-5-6 בקשות להצעות מחיר ביום טיפוסי, וזה מאד משביע רצון".

אלירן, לסיום, תן לנו את ה"מסר שלך לאומה"

"הכל מתחיל ונגמר ביחס אישי ללקוח, הוגנות ובמקצועיות רבה.

עם השירות אנחנו תמיד הולכים עד הסוף, בחריצות ובמסירות, גם אם מדובר בשעות עבודה ארוכות וחריגות.

המקצועיות שלנו מגיעה גם דרך צוות העובדים המיומנים והותיקים שלנו; העובדים שלנו גדלו אצלנו, חלקם מיום פתיחת המוסך, ופיתחו התמחות ברמה גבוהה מאד.

אני מאמין שהשילוב הזה הוא מנצח, ומקנה לנו מוניטין ושם מצוינים. חוות הדעת בגלגלים אף מחזקות את זה".

אילנה ואלירן יקרים, הרבה תודה והמון הצלחה בהמשך! 
 

דוגמאות לחוות דעת על מוסך המומחים מתוך זירת המסחר של גלגלים:

שם המדרגת: מיכל תאריך: 26/08/2019 
טיפול 15,000 ק"מ (או שנה) עבור סקודה פביה 2018שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5
חוות דעת: מאוד מרוצה. שירות 10 !!! מומלץ !!! 

שם המדרג: יוסי תאריך: 09/08/2019 
החלפה: מזרק דלק עבור מיצובישי לנסר 2011שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5
 

שם המדרג: מאיר תאריך: 04/08/2019 
טיפול 15,000 ק"מ (או שנה) עבור קיה פיקנטו 2013 שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 4 מחיר: 5
חוות דעת מאיר: סה"כ הייתי מרוצה, קיבלו אותי גם בזמן וישר עבדו על הרכב

חוות דעת נוספות על מוסך המומחים