מוסך מולדת מירושלים מוסך החודש

מוסך מולדת מירושלים מוסך החודש
צילום תמונות: טל אבן

מוסך מולדת מירושלים זכה בתואר "מוסך החודש של גלגלים, אוקטובר 2020" בעקבות ביקורות מצויינות שקיבל מגולשים בפורטל גלגלים. פגשנו את ניר לשיחה קצרה אודות פעילות במוסך.

טל אבן | 12/11/20

ניר, פה באזור התעשיה של תלפיות יש לא מעט מוסכים. מה מייחד אתכם ומה מזכה אתכם בחוות הדעת המצוינות בגלגלים?

"ראשית, יש לנו לקוחות של שנים, שנשארים איתנו בגלל היחס החם, אווירת המשפחתיות של המוסך והיחס אל הקליינט הוא כאל חבר.

יש לנו פה עובדים שכירים ותיקים מאד, אחד מהם אף מלווה את פנחס האב כ-35 שנים. גם הם הפכו מזמן לחלק מהמשפחה."

"מעבר לכך, אנו משתדלים תמיד לפעול במקצועיות רבה, דואגים להתעדכן כל העת באמצעות השתלמויות וקורסים רלוונטיים, למשל בתחום הדיאגנוסטיקה והטכנולוגיה. את העובדים שלחנו לא מזמן לקורס המלמד חדשנות בתחום הצביעה למשל".

מה כולל השירות ללקוח, ומהי רמת המחירים שלכם?

"אנו שומרים על רמת מחירים לא גבוהה. גם לקוחות אומרים לנו שהמחירים שלנו נוחים.

מעבר לכך, במיוחד בימי קורונה, אנו מבצעים לקיחה והחזרה של רכבי הלקוחות מאזור ירושלים מביתם ללא עלות נוספת. אנו גם משתדלים להמעיט את הצורך בנוכחות הלקוחות במוסך ברוח התקופה, ובהתאם להנחיות.

במקרים של תיקוני תאונות, פחחות וצבע, אנו מספקים רכב חלופי ללקוח.

מעבר לכך, אנו מהווים מוסך הסדר של חברת הביטוח "מגדל", וגם אם מדובר בחברות ביטוח אחרות, אנו יודעים כיצד לתת מחירים עדיפים ולקבל את המכוניות לתיקון אצלנו."

כיצד האינטרנט עוזר לכם בעסק?

"ככלל, יש כאן המון לקוחות שמגיעים בעקבות המלצה ומפה לאוזן. עם זאת, יש לנו אתר אינטרנטי, דף פייסבוק עסקי ודפים פרטיים בהם אנו מעלים פוסטים הקשורים לפעילות המוסך.

בגוגל אנו מפרסמים, כולל קידום התכנים.

בעבר עבדתי שנים רבות עם אתר מדרג, ואני שמח לספר שבמשך שנים היינו ממוקמים שם במקום הראשון."

ספר לי על העבודה שלכם עם גלגלים

"אנחנו עובדים עם גלגלים כ-5 שנים. אנו מאד מרוצים מהפלטפורמה הזו, שמספקת לנו כ-5 לקוחות בממוצע בשבוע.

גילינו פלטפורמה שמאחוריה צוות אמין, איכותי, שעובד איתנו בשקיפות מלאה. גם כשנדרשה הדרכה פיזית, נציגה של גלגלים הגיעה והדריכה אותנו כיצד להשתמש בכלי וגם כיצד מומלץ לענות במערכת לבקשות השונות של הלקוחות.

אני מוצא עצמי משתמש באפליקציה של גלגלים גם מהבית ונותן מענה ללקוחות. זה יעיל ונוח.

אגב, במיוחד בימי הקורונה, המערכת של גלגלים סייעה רבות, בין היתר עם הדרישה הגבוהה למצברים."

גלגלים השיקה לא מכבר את כלי ה"צ'ק אין", ואתם משתמשים בו. ספר לי עליו קצת מניסיונך מול לקוחותיך

"כלי הצ'ק אין חכם ויעיל מאד. הוא מועיל לשקיפות מול הלקוח, אני מצלם, מספר מה נדרש לעשות או להחליף, ושולח ללקוח להתרשמותו, עדכונו ואישורו. הדבר טוב ויעיל, ולקוחות שבעי רצון מכך".

תן לי את ה"אני מאמין" שלך במשפט מסכם

"בסוף מקצועיות המשולבת עם הוגנות, אווירה טובה ושקיפות הם התמהיל המנצח.

חשוב לי גם שבמיוחד בתקופת הקורונה, לקוחות יתמכו ויספקו עבודה יותר לעסקים הקטנים מאשר לחברות הגדולות המבוססות."

משהו קטן לסיום

"אנו משתדלים תמיד להפתיע את הלקוחות שלנו עם מחווה קטנה להרגשה טובה. זה יכול להיות נוזל לשמשות, עץ ריח, מחזיק מפתחות או כל הפתעה אחרת שמעלה חיוך".

ניר יקר, המון תודה, והצלחה רבה בהמשך.

 

דוגמאות לחוות דעת על מוסך מולדת מתוך זירת המסחר של גלגלים:

שם המדרג:דורון תאריך:22/10/2020
החלפה: רפידות לבלם עבור פיאט/מדייר סוז SEDICI 2013
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5

חוות דעת: אחלה מחיר ושירות


שם המדרג: תמר תאריך:20/10/2020
טיפול 15,000 ק"מ (או שנה) עבור טויוטה C-HR 2019
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5

חוות דעת: היה ממש מעולה, שירות מחיר ויחס. מומלץ בחום


שם המדרג: ענת תאריך:19/10/2020
כיוון פרונט עבור יונדאי i25 2015
שירות:5 עמידה בלו"ז:5 איכות הטיפול:5 מחיר:5

חוות דעת: מוסך ממש אמין, היה כנה, אמר שאני לא צריכה כיוון פרונט ושזה רק איזון. חסך לי הרבה כסף.

חוות דעת נוספות על מוסך מולדת