מוסך א.ט המרכז לרכב לוד בע"מ מוסך החודש

מוסך א.ט המרכז לרכב לוד בע"מ מוסך החודש
יורי מ'גלגלים' מעניק לצוות מוסך א.ט המרכז לרכב לוד בע"מ את תעודת מוסך החודש

מוסך א.ט המרכז לרכב לוד בע"מ זכה בתואר "מוסך החודש של גלגלים, ינואר 2020, בעקבות ביקורות מצוינות שקיבל מהגולשים בפורטל גלגלים. פגשנו אותם לשיחה

טל אבן | 27/01/20



מצאנו בבוקר הביקור את צוות המוסך עסוק. את טלאל הפסקנו בעיצומה של החלפת רפידות בלמים ברכב שעל אחד מהליפטים, את עומר הבאנו ממחלקת הפחחות השייכת למוסך, ואילו את אושר מצאנו בעיצומו של מענה לבקשות מחיר שקיבל הבוקר מלקוחות גלגלים.

אושר, ספר קצת מה הסוד שבקבלת חוות דעת כה טובות בגלגלים, או בעצם, מה מאפשר לכם לבלוט לעומת מתחרים?

"זה שילוב של מספר עניינים" אושר פותח, "ראשית, אנו משלימים זה את זה, כשטלאל מביא איתו ניסיון עשיר במכונאות של פעם, ה"ברזלים", אנשי מקצוע שהתעסקו נטו עם מכונאות. הכי "אולד סקול" שיש. יש פה עוצמה של ותק וניסיון שמביאים לפתרון בעיות בעיניים עצומות כמעט, מצד שני, אני מביא איתי את הידע שרוכש הדור החדש, המעודכן, הדור שנסמך על מחשבים וטכנולוגיה חדשה."

"טלאל מביא איתו לקוחות ותיקים שגדלו איתו. לי יש את הלקוחות הצעירים יותר.

השילוב הזה מנצח" הוא מוסיף.

היכן עוד נמצא הבידול שלכם?

"אנו נותנים ללקוח חוויית שרות שבאה להילחם, בין היתר, בסטיגמה הקיימת בענף לגבי אמינות נותני השירות במוסכים. אנחנו נוהגים למשל לשתף את הלקוח בכל חלק שמוחלף, להראות, להסביר, לשאול, והכל בשקיפות מלאה".

חשוב לנו שלקוח ייצא תמיד מחויך ומרוצה, גם אם נרוויח פחות. הכי חשוב לתת הרגשה טובה ותחושה של משפחה. וזה הרי קודם לכל".

"אחד הדברים שאני תמיד מנסה לבדוק" אושר מוסיף "הוא תחושת הלקוח שמגיע למוסך. אני שם עצמי בנעלי הלקוח. איך הייתי רוצה להרגיש, איזה שירות הייתי רוצה לקבל, כיצד הייתי יכול לקבל הרגשה טובה ותחושת נינוחות שהרכב מטופל באופן הכי מקצועי ובמחירים הכי הוגנים, לצד מה שהיה גורם לי לחזור למוסך גם בטיפול הבא".

"מעין שירות VIP במחיר ביטוח לאומי" טלאל מתבדח.

"דבר נוסף וחשוב" עומאר מוסיף "הוא שבעלי הבית פה הם גם הפועלים, גם המנהלים וגם נותני חוויית השירות ללקוח". "אכפת לנו מהלקוחות, תמיד ניתן טיפול מקצועי ונשתדל לשחרר את הרכב בהקדם האפשרי" הוא מוסיף. "לעולם לבעלי העסק שעובדים על הרכב תהיה אחריות גבוהה בהרבה כלפי הלקוח מאשר לעובד שכיר".

"אתן דוגמה כיצד אנחנו שומרים על הכיס של הלקוח" אושר מוסיף.

"עומאר יודע לתקן בעבודת פחחות כמעט כל דבר. הוא נמנע כמה שניתן מהחלפת חלקים יקרים, במקרים בהם במקומות אחרים ישנה "אצבע קלה על ההדק" בעניין." "האמנות הזו של עומאר" אושר משבח, "חוסכת ללקוחות שלנו המון כסף". 

יש לכם שירות שינוע כלי רכב ללקוחות?

"אכן כן. אנו לוקחים ומחזירים ללקוחות שבאזור המוסך, במידת הצורך, את רכבם לתיקון או לטיפול." "כמו כן" אושר מוסיף "יש לנו כלי רכב חלופיים שמשמשים את לקוחות המוסך, וגם אם לקוח זקוק לרכב בעת טיפול שגרתי קצר, נדאג שיקבל."

מה לגבי כלי רכב היברידיים?

"כיום אנו מטפלים במנועי הבנזין/דיזל הנמצאים לצד מנועים חשמליים במכוניות היברידיות. בשנה הקרובה אנו מתכננים להיכנס לנושא ההיברידי באופן מלא".

מהם ערוצי הפרסום, המסורתי והדיגיטלי בו אתם משתמשים?

אושר: "כיום אני מנהל דף פייסבוק אישי עם לוגו ופרטים אודות המוסך ופעילות בו.

לצד זה אנו מופיעים באיזי, משקיעים בפרסום בגוגל, כשחשוב לנו שחוות הדעת עלינו יגיעו גם לשם.

אנו גם מפרסמים בעיתונים אזוריים."


ומה דעתך על גלגלים?

אושר: "התחלנו לעבוד עם גלגלים לפני כשמונה חודשים. בתחילה לא כל כך השקענו בפלטפורמה הזו, ונראה היה שהיא לא מביאה לנו מספיק עבודה.

אולם, החל מאוגוסט האחרון התחלנו לעבוד באופן שוטף עם המערכת. אני שמח להגיד שכ-30%  (!!) מנפח הפעילות שלנו מגיע היום מגלגלים, כשמדובר בעשרות לקוחות שמגיעים אלינו באמצעות גלגלים מדי חודש."

"החידושים בגלגלים מעולים. אם ניקח לדוגמא את הנושא של הוספת צילום מספר הרישוי, זה מעולה וחוסך המון זמן. זה שאנו יודעים מיד באיזה דגם ורמת גימור מדובר, ניתן מיד להבין אילו חלפים נדרשים ברכב לצורך טיפול".  

"זה שגלגלים "מציקים", במובן הטוב של המילה, עם הצעות מחיר שלא נענו, זימוני תורים וכו', מועיל מאד ועוזר לנו לקבל עוד ועוד עבודה למוסך".

"עוד דבר", הוא מוסיף, "אני מקבל מלקוחות המון חוות דעת מעולות על גלגלים. חלקם אומרים שללא גלגלים, היו אולי "נופלים" עם מוסך לא אמין".

"אם לסכם, גלגלים מקבלת ציון 100 עגול על התרומה שלה להגדלת נפח הפעילות שלנו, טכנולוגיה וחדשנות שמגיעה לענף דרך האתר והאפליקציה והשירות המצוין של הצוות"   

 

אושר, טלאל ועומאר יקרים, המון תודה לכם, והרבה הצלחה בהמשך!


דוגמאות לחוות דעת על מוסך א.ט המרכז לרכב לוד בע"מ מתוך זירת המסחר של גלגלים:

שם המדרג: יונתן תאריך: 20/01/2020

טיפול 15,000 ק"מ (או שנה) עבור סוזוקי-יפן IGNIS 2003

שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5

חוות דעת יונתן: אדם אדיב, עזר בהכל, מקצועי

 

שם המדרג: ניר תאריך: 19/01/2020

טיפול 90,000 ק"מ (או שש שנים) עבור סיאט איביזה 2011

שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5

חוות דעת ניר שגיא: היה אחלה של שירות, היית מרוצה מהם

 

שם המדרג: שגיא תאריך: 17/01/2020 תיקוני פח וצבע עבור סיאט ספרד IBIZA 2011

שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5

חוות דעת שגיא: שירות ומחיר מצויין

חוות דעת נוספות על מוסך א.ט המרכז לרכב לוד בע"מ