- ראשי ›
- עולם הרכב ›
- מגזין ›
- חדשות ›
- כריות אוויר בקורולה
כריות אוויר בקורולה
משרד התחבורה יבחן את כריות האוויר בטויוטה קורולה
בעקבות פניית משטרת ישראל: משרד התחבורה הקים צוות בדיקה מקצועי שיבחן אפשרות לכשל בטיחותי בכריות אוויר בצד הנהג ברכבי טויוטה קורולה משנת 2003.
יצוין כי עד היום לא הוכרזה "תקלה בטיחותית סדרתית" (ריקול) על ידי יצרן הרכב, המתייחסת לכריות האוויר בצד הנהג בכלי רכב אלה.
משרד התחבורה הקים צוות בדיקה מקצועי המשותף למשרד התחבורה, משטרת ישראל ויבואנית טויוטה "יוניון מוטורס" שיבחן לעומק שלוש תאונות מהעבר שגרמו למקרה מוות אחד ולשני מקרים אחרים של פציעה קשה של הנהג.
זירת מסחר לטיפולים ותיקונים לרכב - שולחים בקשה עבור טיפול/תיקון לרכב ומקבלים הצעות מחיר ממיטב המוסכים בישראל. הכנסו עכשיו
הצוות התבקש לקבוע האם כרית האוויר בצד הנהג היא למעשה הגורם שהוביל לפגיעות בנהגים. מדובר בכלי רכב מסוג טויוטה קורולה שמועד ייצורם הוא סוף שנת 2002 ונרשמו לתנועה בשנת 2003.
יצרן כריות האוויר, חברת טויוטה העולמית ויבואן כלי הרכב "יוניון מוטורס" משתפים פעולה באופן מלא עם משרד התחבורה והמשטרה כדי להתחקות אחר הבעיה ולהעניק לה פתרון מיידי במידה ויוכח כי הפגיעות התרחשו בעקבות תפקוד לקוי של כרית האוויר בצד הנהג.
יצוין כי עד היום לא הוכרזה "תקלה בטיחותית סדרתית" (ריקול) על ידי יצרן הרכב, המתייחסת לכריות האוויר בצד הנהג בכלי רכב אלה. בשלב זה ידוע על שלושה מקרים בלבד של כשל אפשרי בפעולת כריות האוויר ועדיין מוקדם לקבוע האם אכן יש בעיה בתפקודן. למרות זאת, הוחלט במשרד התחבורה בשיתוף עם כל הגורמים הרלוונטים לבדוק לעומק את שלוש התאונות שאירעו עד להגעה למסקנות סופיות בנושא.
בעקבות פניית משטרת ישראל: משרד התחבורה הקים צוות בדיקה מקצועי שיבחן אפשרות לכשל בטיחותי בכריות אוויר בצד הנהג ברכבי טויוטה קורולה משנת 2003.
יצוין כי עד היום לא הוכרזה "תקלה בטיחותית סדרתית" (ריקול) על ידי יצרן הרכב, המתייחסת לכריות האוויר בצד הנהג בכלי רכב אלה.
משרד התחבורה הקים צוות בדיקה מקצועי המשותף למשרד התחבורה, משטרת ישראל ויבואנית טויוטה "יוניון מוטורס" שיבחן לעומק שלוש תאונות מהעבר שגרמו למקרה מוות אחד ולשני מקרים אחרים של פציעה קשה של הנהג.
זירת מסחר לטיפולים ותיקונים לרכב - שולחים בקשה עבור טיפול/תיקון לרכב ומקבלים הצעות מחיר ממיטב המוסכים בישראל. הכנסו עכשיו
הצוות התבקש לקבוע האם כרית האוויר בצד הנהג היא למעשה הגורם שהוביל לפגיעות בנהגים. מדובר בכלי רכב מסוג טויוטה קורולה שמועד ייצורם הוא סוף שנת 2002 ונרשמו לתנועה בשנת 2003.
יצרן כריות האוויר, חברת טויוטה העולמית ויבואן כלי הרכב "יוניון מוטורס" משתפים פעולה באופן מלא עם משרד התחבורה והמשטרה כדי להתחקות אחר הבעיה ולהעניק לה פתרון מיידי במידה ויוכח כי הפגיעות התרחשו בעקבות תפקוד לקוי של כרית האוויר בצד הנהג.
יצוין כי עד היום לא הוכרזה "תקלה בטיחותית סדרתית" (ריקול) על ידי יצרן הרכב, המתייחסת לכריות האוויר בצד הנהג בכלי רכב אלה. בשלב זה ידוע על שלושה מקרים בלבד של כשל אפשרי בפעולת כריות האוויר ועדיין מוקדם לקבוע האם אכן יש בעיה בתפקודן. למרות זאת, הוחלט במשרד התחבורה בשיתוף עם כל הגורמים הרלוונטים לבדוק לעומק את שלוש התאונות שאירעו עד להגעה למסקנות סופיות בנושא.