דגמי רכב שיגיעו לישראל ב2019

דגמי רכב שיגיעו לישראל ב2019
מיצובישי אאוטלנדר היברידי, טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ

היברידית שעשויה להיות להיט מכירות, רכב פנאי-שטח היברידי בעל טווח חשמלי גדול, ג'יפון עממי חזק ומאובזר, אח תאום לברלינגו ורכב נוסטלגי שעושה קאמבק מדובר. כמה מהדגמים המסקרנים שיגיעו לישראל ב2019

אורן פרנקל | 02/01/19

 
אופל קומבו
הקומבו אמנם לא דגם חדש אבל לישראל הוא יגיע לראשונה ויוצע בגרסה קצרה עם מקום ל5- נוסעים וגרסה ארוכה עם מקום ל-7.
דובר באח תאום לסיטרואן ברלינגו שיוצע עם אותו היצע המנועים המוכר שלה.
ציפיות: המכונית תגיע ברבעון הראשון של השנה ועם תמחור נכון יכולה להיות אחלה קומבינה לאלה שרוצים ברלינגו רק עם שם אחר..


ב.מ.וו סדרה 3
מדובר בדור חדש, השביעי במספר של הדגם המשפחתי המצליח והנמכר ביותר של ב.מ.וו, המבוסס על המרכב של אחיו הגדולים מסדרות 5 ו-7.
הדור החדש, שיציע מראה מעודכן, יהיה גדול, מרווח וקל יותר מבעבר ואף יציע שיפורים ספורטייבים וגרסה היברידית.
ציפיות: הסדרה צפויה להגיע אלינו בתחילת המחצית השנייה של 2019 ותמשיך להיות הבייבי המוצלחת של הסדרה המשובחת עם כמה טוויסטים מעניינים.


 

דאציה דאסטר
הג'יפון הזול החדש יצויד במנוע טורבו-בנזין חדש מבית היוצר של רנו, מדובר במנוע עם 4 צילנדרים בנפח 1.3 ליטר שיציע הספקים של 130 כ"ס או 150 כ"ס ויהווה את הדגם החזק ביותר שיש למותג להציע. הדאסטר יציע גם שדרוג באבזור עם מערכת מולטימדיה חדשה מבוססת אנדרואיד.
ציפיות: טרם ברור מתי בדיוק תגיע אלינו אך אם התמחור ימשיך להיות נמוך יתכן והדגם יהיה להיט מכירות לאלה הרוצים ג'יפון מבלי לקרוע את הכיס.




טויוטה קורולה
הרכב הנמכר ביותר בעולם בכל הזמנים מגיע לישראל בדור ה 12 שלו והפעם גם בגרסה היברידית.
הקורולה החדשה תוצע בשתי מערכות הנעה חדשות 1.6 ליטר בנזין, ו- 1.8 ליטר היברידית. המערכת ההיברידית היא מהדור הרביעי של היצרנית היפנית חלוצת הטכנולוגיה ההיברידית.
ציפיות: המכונית תוצע בישראל כבר ברבעון הראשון של 2019 וצפויה לתת פייט רציני למשפחתית יונדאי איוניק שהיתה לנמכרת בישראל.

יונדאי אקסנט  
המכונית התת משפחתית הפופולארית נפרדת מהשם i25 וחוזרת לשם הקודם של הדגם – 'אקסנט'.
הדגם החדש יציע מימדים גדולים יותר ויצויד מערכות בטיחות מתקדמות יותר. היצע המנועים ישאר מנועי 1.4 ו- ליטר1.6 עם גיר אוטומטי בעל 6 הילוכים.
ציפיות: תגיע אלינו ברבעון הראשון של 2019, השינוי המשמעותי הוא יותר בשם והיא תתחרה עדיין במשבצת הליסינג ובעלי תקציב מוגבל הרוצים משפחתית אמינה עם פשרות בנוחות.


מאזדה 3
 הדור רביעי למכונית שהיתה פעם הפופולארית ביותר בישראל אך מאז חוותה דעיכה קלה. הדגם החדש לא יציע שינויים דרמטיים של ממש.
במאזדה מבטיחים צריכת דלק ורמת מזהמים טובות יותר ועם שינויים קלים כדוגמת מסך תצוגה גדול יותר ועיצוב שונה לקונסולה המרכזית המיוחדת של הדגם. הדגם גם יציע תא מטען גדול יותר מבעבר.
ציפיות: הדור החדש צפוי להגיע אלינו ברבעון השלישי של 2019 , כנראה עדיין תהיה צפופה מדי למשפחות מאחור אבל לפחות יהיה יותר מקום לעגלה..


מיצובישי אאוטלנדר היברידי
רכב הפנאי-שטח שזוכה לפולאריות רבה בארץ זוכה לעדכון בגרסתו ההיברידית עם טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ (WLTP) המשודך למנוע 2 ליטר ועם יכולת לטעינה מהירה במוד 4 שמאפשרת הטענה של 80% מהסוללה תוך כ- 30 דקות.
הרכב אף זכה בפרס רכב ה- SUV הירוק של שנת 2019 בתערוכת לוס אנג'לס.
ציפיות: השיווק אמור להגיע לישראל בסוף הרבעון הראשון של 2019 ואם התמחור יהיה סביר הגרסה ההיברידית יכולה להיות להיט מכירות רציני.


ניסאן מיקרה
המיקרה החדשה (אשר הוצגה בעולם כבר לפני כשנתיים) תעשה סופסוף עליה ארצה, לאחר זמן ממושך מדי ללא עדכון.
המיקרה תציג שינויים משמעותיים כדוגמת מנוע טורבו-בנזין בעל 3 צילינדרים (נפח 1 ליטר בהספקים של 100 או 117 כ"ס לצד תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רציפה ומערכות בטיחות מתקדמות.
ציפיות: בסוף הרבעון הראשון תגיע לישראל חזקה יותר ואולי גם תביא בשורה לאלה שלא רק רוצים לחסוך בדלק אלא גם לסחוב בעליות של ירושלים.


 

סוזוקי ג'ימני חדש
רכב השטח הקומפקטי והנוסטלגי של סוזוקי זוכה לדור שני בסה"כ. המראה כמובן יעודכן אך ישמור על המראה המוכר. סוזוקי תצייד את הרכב במנוע חדש בנפח 1.5 ליטר עם 102 כ"ס, שישדך לתיבה אוטומטית בעלת 4 הילוכים או ידנית 5 הילוכים.

למרות יחידות ההנעה הלא מתקדמות כ"כ לרכב שטח בסוזוקי מבטיחים איכות נסיעה משופרת ומערכות בטיחות מתקדמות(זאת למרות הציון הנמוך במבחן הריסוק של יורו NCAP )
ציפיות: אנחנו נזכה לראות את הדור החדש ברבעון הראשון של 2019 ויש לו פוטנציאל גדול לחובבי הגה נוסטלגיים אך הוא עלול ליפול על יחידות ההנעה והבטיחות.


פורד פוקוס
דור רביעי חדש למשפחתית הקומפקטית הזוכה לפלטפורמה חדשה לגמרי עם המנועים המוכרים אך עם תיבה אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים אוטומטית המקנה יתרון לדגם המזדקן.
הפוקוס מקבלת גם שדרוג משמעותי בגזרת מערכות הבטיחות, טכנולוגיות מתקדמות סמי אוטונומיות ואף מסך מולטימדיה חדש עם תצוגה עילית.
ציפיות: פורד מגיעה אלינו בתחילת 2019 עם יתרון בגיר הנדיר אך עדיין עם תדמית קצת בעייתית.