אסטרטגיית עידן הדיגיטלי של כלמוביל

אסטרטגיית עידן הדיגיטלי של כלמוביל
אולם מכירה וירטואלי של כלמוביל בו יכול הלקוח לקנות רכב און ליין

כלמוביל מציגה את אסטרטגיית 4 השלבים של הקבוצה לעידן הדיגיטלי של עולם הרכב, הכוללת בין השאר: מערכת קונקטד ייחודית וקניית כל רכבי הקבוצה מהמחשב בבית

טל אבן | 28/03/19

כלמוביל, יבואנית יונדאי מיצובישי ומרצדס, הציגה את אסטרטגיית 4 השלבים של הקבוצה המכונה "CASE" (ראשי תיבות של Connectivity, Autonomy, Sharing, Electric vehicle), תוך התאמת פעילותה לעידן הדיגיטלי של עולם הרכב. השלב הראשון, C, כולל השקת שירות חדש המלווה באפליקציה אינטראקטיבית בשם "כלמוביל Connect".

לראשונה בכלמוביל, יוכל הלקוח להיכנס מכל מקום לאולם מכירה וירטואלי און ליין, בו יוכל "לבנות" את רכבו דרך קונפיגורטור, כשהוא רואה את מחירו של כל אביזר נוסף בו הוא חפץ, לרבות שירותים נלווים כהצעות מימון או ביטוח. דרך האפליקציה יוכל לשלם את מלוא הסכום על רכבו החדש ולקבוע מועד ומקום מסירתו.
 

האפליקציה תאפשר ללקוחות לקבל "אזור אישי" דרך זיהוי קולי או סיסמה, שם ייהנו  ממגוון שירותים הקשורים לרכבם, לרבות מענה לשאלות או תקלות, הודעה על ריקול מטעם היצרן וכד'.

במסגרת אפליקציית Connected Car ניתן יהיה לקבל שירותים נוספים כאיתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג (פיקוח הורי או במסגרת החברה) לרבות תאוצות, בלימות, היסטוריית נסיעה, רמת מתח מצבר והתראת מהירות. כמו כן ניתן יהיה לתאם דרכה טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול תאונה, חידוש חבילת גלישה, לקבל  ספר רכב דיגיטלי, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד שירות ועוד.

הפיתוח של המערכת מבוסס על סנכרון עם מסכי הדגמים השונים הקיימים, ובהתאם לאותו המסך (מגע, מנוהל על ידי פיקוד חיצוני או משטח עכבר וכד'), ה- Connected Car תדע להתנהל.

מערכת זו קיימת כיום בכ- 160 אלף כלי רכב שנמסרו ללקוחות כלמוביל, וזו מאפשרת גלישה ברשת עם מערכת הפעלה אנדרואידית על גבי מערכת המולטימדיה שברכב כאמור.

בנוסף, במערכת הקיימת ישנו שירות Hot Spot  לגלישה באינטרנט ברכב, דיבורית Bluetooth, WAZE , אפליקציות חניה, רדיו אינטרנטי, מידע על פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור.

מעתה, מערכת ה- Connected Car תקושר גם לאפליקציה כלמוביל קונקט, ותאפשר ניהול קולי ובעברית, של כל מערכת ה- Connected גם לרכבים שבהם אין את המערכת המקורית של אפל או של גוגל עם Apple CarPlay או Android Auto, לרבות מערכות שונות ברכב.

צביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל מציין: "מדובר בסנונית הראשונה של  יישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה  שיבוא לידי ביטוי  בהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב.  הקבוצה  שמה לה למטרה להוביל בישראל  את האסטרטגיה הזו".