חריטת זיהוי אופניים

עיריית ת"א יפו מציעה לכם לחרוט מספר זיהוי על אופניכם

אורן פרנקל | 30/09/16
חריטת זיהוי אופניים
חריטת זיהוי אופניים

שירות חינם לרוכבי האופניים חריטת מספר המאפשר זיהוי במקרה של אבדן או גניבה.במהלך חודש יולי, בימים א׳-ה׳, בין השעות 20:00-16:00, עיריית תל אביב-יפו מזמינה את התושבים והמבקרים לחרוט מספר נייד על גבי אופניהם לצורך זיהוי במקרה של אבדן או גניבה. השירות ניתן ללא תשלום, במטרה לצמצם את תופעת הגניבות, בדגש על אופניים חשמליים. עמדת החריטה ממוקמת בכניסה לבניין העירייה, אבן גבירול 69, תל אביב-יפו.

פרטיהם של הרוכבים ומידע רלוונטי על אופניהם יועבר למשטרת ישראל וישולב במאגר המידע הארצי. הטיפול והאכיפה בנושא גניבות אופניים, שהינה עבירה פלילית, מצויים באחריות ובסמכות משטרת ישראל.

זירת מסחר לטיפולים ותיקונים לאופנוע - שולחים בקשה עבור טיפול/תיקון לאופנוע ומקבלים הצעות מחיר תוך זמן קצר ממיטב המוסכים בישראל. הכנסו עכשיו

בשנים האחרונות, כחלק ממדיניות התחבורה הכוללת של העירייה, לקידום הרכיבה באופניים בעיר כתחבורה יעילה וידידותית לסביבה, הציבה העירייה ברחבי העיר אלפי מתקני קשירה לאופניים וממליצה לרוכבי האופניים לקשור אותם אליהם. בנוסף, הקימה העירייה, בשיתוף החברה העירונית "אחוזות החוף", מתקני עגינת אופניים בתוך החניונים העירוניים העיליים, כך שרוכבי האופניים יוכלו לנעול את האופניים בחניונים מוסדרים ומוארים, שהכניסה והיציאה מהם בדרך כלל מאוישת במאבטח או מצולמת במצלמות אבטחה, זאת במטרה להרתיע את גנבי האופניים.

עיריית תל-אביב-יפו מובילה ב-15 שנה האחרונות מהלך כולל שמטרתו עידוד רכיבה על אופניים כאמצעי תחבורה המהווה אלטרנטיבה לרכב הפרטי לנסיעות בעיר, לעבודה, לימודים, קניות, סידורים, פנאי ונופש. 16.1% מכלל הנסיעות לעבודה, ללימודים ולצבא בעיר מבוצעות באופניים לעומת 10.6% בשנת 2012 (על פי נתוני סקר המרכז למחקר חברתי – כלכלי, נובמבר 2014). העירייה משקיעה עשרות מיליוני שקלים בשנה לעידוד מעבר לשימוש באופניים והעיר מובילה בהיקף תשתיות השבילים המיועדים לשימוש כלל רוכבי האופניים. משנת 2000 נסללו בעיר כ-130 ק"מ של שבילי אופניים ובשנה הנוכחית (2016) הוקצה תקציב של כ-30 מיליון שקלים להמשך הקמת תשתיות אופניים. במקביל העירייה שוקדת על מתן פתרונות שיבטיחו הפרדה פיזית וברורה בין המשתמשים ופועלת להעלאת המודעות לחשיבות הפרדת השבילים באמצעות פעולות הסברה בבתי ספר, קמפיינים ועוד.

בשנה האחרונה, עיריית תל אביב-יפו שמה דגש מיוחד על תחום התחבורה וקידמה פרוייקטים רבים בהם: פרויקט התל-אופן אשר הורחב גם לגבעתיים ורמת-גן על מנת לשפר את הקישוריות בין הערים במטרופולין ופרוייקט CarSharing שבמסגרתו העירייה תעמיד רכבים שיתופיים לשימוש התושבים במחיר מסובסד.

שירות חינם לרוכבי האופניים חריטת מספר המאפשר זיהוי במקרה של אבדן או גניבה.במהלך חודש יולי, בימים א׳-ה׳, בין השעות 20:00-16:00, עיריית תל אביב-יפו מזמינה את התושבים והמבקרים לחרוט מספר נייד על גבי אופניהם לצורך זיהוי במקרה של אבדן או גניבה. השירות ניתן ללא תשלום, במטרה לצמצם את תופעת הגניבות, בדגש על אופניים חשמליים. עמדת החריטה ממוקמת בכניסה לבניין העירייה, אבן גבירול 69, תל אביב-יפו.

פרטיהם של הרוכבים ומידע רלוונטי על אופניהם יועבר למשטרת ישראל וישולב במאגר המידע הארצי. הטיפול והאכיפה בנושא גניבות אופניים, שהינה עבירה פלילית, מצויים באחריות ובסמכות משטרת ישראל.

זירת מסחר לטיפולים ותיקונים לאופנוע - שולחים בקשה עבור טיפול/תיקון לאופנוע ומקבלים הצעות מחיר תוך זמן קצר ממיטב המוסכים בישראל. הכנסו עכשיו

בשנים האחרונות, כחלק ממדיניות התחבורה הכוללת של העירייה, לקידום הרכיבה באופניים בעיר כתחבורה יעילה וידידותית לסביבה, הציבה העירייה ברחבי העיר אלפי מתקני קשירה לאופניים וממליצה לרוכבי האופניים לקשור אותם אליהם. בנוסף, הקימה העירייה, בשיתוף החברה העירונית "אחוזות החוף", מתקני עגינת אופניים בתוך החניונים העירוניים העיליים, כך שרוכבי האופניים יוכלו לנעול את האופניים בחניונים מוסדרים ומוארים, שהכניסה והיציאה מהם בדרך כלל מאוישת במאבטח או מצולמת במצלמות אבטחה, זאת במטרה להרתיע את גנבי האופניים.

עיריית תל-אביב-יפו מובילה ב-15 שנה האחרונות מהלך כולל שמטרתו עידוד רכיבה על אופניים כאמצעי תחבורה המהווה אלטרנטיבה לרכב הפרטי לנסיעות בעיר, לעבודה, לימודים, קניות, סידורים, פנאי ונופש. 16.1% מכלל הנסיעות לעבודה, ללימודים ולצבא בעיר מבוצעות באופניים לעומת 10.6% בשנת 2012 (על פי נתוני סקר המרכז למחקר חברתי – כלכלי, נובמבר 2014). העירייה משקיעה עשרות מיליוני שקלים בשנה לעידוד מעבר לשימוש באופניים והעיר מובילה בהיקף תשתיות השבילים המיועדים לשימוש כלל רוכבי האופניים. משנת 2000 נסללו בעיר כ-130 ק"מ של שבילי אופניים ובשנה הנוכחית (2016) הוקצה תקציב של כ-30 מיליון שקלים להמשך הקמת תשתיות אופניים. במקביל העירייה שוקדת על מתן פתרונות שיבטיחו הפרדה פיזית וברורה בין המשתמשים ופועלת להעלאת המודעות לחשיבות הפרדת השבילים באמצעות פעולות הסברה בבתי ספר, קמפיינים ועוד.

בשנה האחרונה, עיריית תל אביב-יפו שמה דגש מיוחד על תחום התחבורה וקידמה פרוייקטים רבים בהם: פרויקט התל-אופן אשר הורחב גם לגבעתיים ורמת-גן על מנת לשפר את הקישוריות בין הערים במטרופולין ופרוייקט CarSharing שבמסגרתו העירייה תעמיד רכבים שיתופיים לשימוש התושבים במחיר מסובסד.