קימקו XCiting 400S החדש בישראל

קימקו XCiting 400S החדש בישראל
קימקו XCiting 400S החדש בישראל, מוצע במחיר של 38,000 ש"ח

עופר אבניר החלה בשיווק הדור החמישי של המקסי סקוטר ממשפחת קימקו הפופולארית בישראל: קימקו XCiting 400S החדש, קטנוע ספורט תיור עוצמתי

אורן פרנקל | 17/07/19

עופר אבניר, יבואנית מותג קימקו בישראל, החלה בשיווק הדור החמישי של קטנוע הספורט-תיור החזק, קימקו XCiting 400S. הדגם החדש כולל מנוע חזק עם 35.4 כ"ס, עיצוב חדש וספורטיבי ומושב רוכב ומורכב חדש ונוח המותאם לרכיבות ארוכות. 

ה-Xciting החדש זכה לעיצוב מעודכן וספורטיבי ששם דגש על שימושיות ונוחות הרוכב, עם יכולות ספורטיביות, מושב המותאם לרכיבות למרחקים גדולים, משקף וידיות בלם מתכווננות וטכנולוגיה מתקדמת
ה- KYMCO XCiting 400Sהחדש מצויד במנוע בנפח 400 סמ"ק בעל הספק של 35.4 כ"ס 

מחירו של ה-KYMCO XCiting 400S החדש יעמוד על 38,000 ש"ח (כולל אגרות רישוי)

מנוע ה-XCiting 400S בעל מאפיינים ספורטיביים עם נפח של 400 סמ"ק והספק של 35.5 כ"ס. חיבורי המנוע לשלדה חוזקו לטובת שיפור יכולת ההתנהגות הספורטיבית ומשולש ההיגוי הוחלף בזוג משולשי היגוי כמו באופנוע. בכך הפך המתלה הקדמי לקשיח יותר בעמידה תחת עומסי רכיבה ספורטיבית ואגרסיבית ומאפשר היגוי חד ומדויק יותר. גם הבלמים הקדמיים חדשים והקאליפרים מלפנים מותקנים בצורה רדיאלית סביב זוג הדיסקים הקדמיים, כמו באופנועי הספורט החדשים. 

מלבד המנוע החזק, ה-XCiting 400S שם דגש עם נוחות הרוכב והמורכב באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ואביזרי נוחות כמו: המשקף קדמי גבוה יותר ומתכוונן באופן מכאני ל-5 אפשרויות שונות כך שניתן לשנות את מיקום במשקף ללא שימוש בכלי עבודה, מושב הרוכב ומושב המורכב חדשים לחלוטין ומותאמים לרכיבות ארוכות, המושב כולל גם משענת גב גדולה יותר מזו של הדגם היוצא. לוח השעונים בדגם החדש מצויד במערכת Kymco Noodoe כמו בדגם ה-AK550. ידיות הבלמים מתכווננות, תאורת הקטנוע הקדמית והאחורית היא תאורת LED, שני תאי האחסון הקדמיים נמצאים בתוך החופה הקדמית ובהם חיבור V12. תאי האחסון ננעלים בעלת נעילת הכידון בחנייה. מושב הקטנוע ניתן פתיחה מכפתור ייעודי על הכידון או באמצעות לחיצת המפתח במתג ההתנעה (סוויץ'). 

ה- XCiting 400S החדש זמין בצבעים שחור ולבן.