- ראשי ›
- אופנוע ›
- מגזין ›
- חדשות ›
- מיסוי דו גלגלי
מיסוי דו גלגלי
מס הקניה על כלי רכב דו גלגליים יופחת
שר האוצר חתם ומס הקניה על כלי רכב דו גלגליים קטנים יופחת מ-40% ל-25%.הוראה זו מתווספתלהוראה שניתנה החודש הנוגעת להארכת הוראת השעה הקובעת מס קנייה מופחת על כלי רכב המיועדים לספורט מוטורי.בשורה מעודדת לרוכבי הדו גלגלי,שר האוצר, משה כחלון, חתם על צו המפחית את שיעור מס הקניה המוטל על כלי רכב דו-גלגליים, שנפח מנועם אינו עולה על 125 סמ"ק והספקם אינו עולה על 11 קילו וואט, מ-40% ל-25%, זאת במסגרת הוראת שעה שתוקפה עד לתאריך 30.06.2017.
זירת מסחר לטיפולים ותיקונים לאופנוע - שולחים בקשה עבור טיפול/תיקון לאופנוע ומקבלים הצעות מחיר תוך זמן קצר ממיטב המוסכים בישראל. הכנסו עכשיו
משה כחלון: "ההחלטה נוספת שתסייע במאבק שלנו להפחתת יוקר המחייה בישראל, תקל על כיסם של רוכבי האופנועים, תפחית את העומס בכבישים ותצמצם את זיהום האוויר".
מטרת ההפחתה היא לעודד רכישת כלי רכב דו-גלגליים קטנים, המשמשים בעיקר בכבישים עירוניים, ובכך לצמצם את זיהום אוויר, העומס בכבישים והנזקים נגרמים למשק כתוצאה מכך שהנהגים מבזבזים שעות רבות בעמידה בפקקים. הפסד הכנסות המדינה ממסים עומד על כ-10 מיליון ש"ח במונחים שנתיים.
לקראת תום תקופת הוראת השעה ייבחנו ההשלכות של הפחתת שיעור מס הקנייה ויוחלט על שיטת המיסוי שתופעל בתחום זה. בין היתר, תיבחן האפשרות לבנות את שיטת המיסוי בהתאם למאפיינים של זיהום אוויר ושל בטיחות, כפי שנעשה בתחום כלי הרכב הרגילים.
שר האוצר חתם ומס הקניה על כלי רכב דו גלגליים קטנים יופחת מ-40% ל-25%.הוראה זו מתווספתלהוראה שניתנה החודש הנוגעת להארכת הוראת השעה הקובעת מס קנייה מופחת על כלי רכב המיועדים לספורט מוטורי.בשורה מעודדת לרוכבי הדו גלגלי,שר האוצר, משה כחלון, חתם על צו המפחית את שיעור מס הקניה המוטל על כלי רכב דו-גלגליים, שנפח מנועם אינו עולה על 125 סמ"ק והספקם אינו עולה על 11 קילו וואט, מ-40% ל-25%, זאת במסגרת הוראת שעה שתוקפה עד לתאריך 30.06.2017.
זירת מסחר לטיפולים ותיקונים לאופנוע - שולחים בקשה עבור טיפול/תיקון לאופנוע ומקבלים הצעות מחיר תוך זמן קצר ממיטב המוסכים בישראל. הכנסו עכשיו
משה כחלון: "ההחלטה נוספת שתסייע במאבק שלנו להפחתת יוקר המחייה בישראל, תקל על כיסם של רוכבי האופנועים, תפחית את העומס בכבישים ותצמצם את זיהום האוויר".
מטרת ההפחתה היא לעודד רכישת כלי רכב דו-גלגליים קטנים, המשמשים בעיקר בכבישים עירוניים, ובכך לצמצם את זיהום אוויר, העומס בכבישים והנזקים נגרמים למשק כתוצאה מכך שהנהגים מבזבזים שעות רבות בעמידה בפקקים. הפסד הכנסות המדינה ממסים עומד על כ-10 מיליון ש"ח במונחים שנתיים.
לקראת תום תקופת הוראת השעה ייבחנו ההשלכות של הפחתת שיעור מס הקנייה ויוחלט על שיטת המיסוי שתופעל בתחום זה. בין היתר, תיבחן האפשרות לבנות את שיטת המיסוי בהתאם למאפיינים של זיהום אוויר ושל בטיחות, כפי שנעשה בתחום כלי הרכב הרגילים.