אופנועי Factory באליפות המוטוקרוס

לראשונה בישראל: רוכבים ישראליים ירכבו על אופנועי Factory במסגרת אליפות המוטוקרוס בישראל

אורן פרנקל | 12/04/18
אופנועי Factory באליפות המוטוקרוס
רוכבי הפאקטורי בליגת המוטוקרוס הישראלית. צילום:גלעד קוולרצ'יק

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי המטוקרוס של ימאהה וקוואסאקי גאה לבשר, כי לראשונה בישראל, יתחרו רוכבי קבוצת המרוצים של מטרו מוטור על אופנועי פאקטורי (Factory) בליגת המוטוקרוס הישראלית. שלושת אופנועי הפקטורי – ה-YZ450F (דור עטיה), ה-YZ250F (שגיא צרפתי) וה-KX250F (דן מיה) פותחו במשך מספר חודשים, ויופיעו לראשונה בסבב ליגת המוטוקרוס הקרוב, ביום שבת, ה-14 באפריל. 

אופנועי הפאקטורי החדשים שופרו בעשרות שיפורי המרוץ הרשמיים של ימאהה (GYTR® המשמשים את קבוצות המרוץ הרשמיות של היצרן ושיפורי Aftermarket נוספים).
כל אופנוע פאקטורי נבנה בהתאמה לרוכב וסגנון הרכיבה שלו, כאשר הרוכבים היו מעורבים בתהליך מתחילתו ועד סופו. כל האופנועי הפאקטורי שופרו  בתהליך שכלל בדיקות דיינו לשיפורי המנוע, ורכיבה במסלולי מוטוקרוס לכיול מערכת המתלים. ביום רביעי הקרוב, ייערכו הבדיקות האחרונות ויושלמו ההכנות של אופנועי ה-Factory לסבב הליגה, שייערך כאמור ביום שבת.

YZ450F Factory – אופנוע ה-Factory של דור עטיה, כולל מעל 24 רכיבי שיפורים, הכוללים בין השאר צילינדר ,מצמד מרוצים, וסעפת טיטניום - תוצרת GYTR®, ומזלג קדמי תוצרת אוהלינס.

YZ250F Factory – אופנוע ה-Factory  של שגיא צרפתי שופר גם הוא בעשרות ברכיבי מנוע, מצמד וסעפת תוצרת GYTR®, כאשר הבולמים נבנו וכוילו במיוחד לפי מפרט הרוכב בסדנת ENZO בארה"ב, ובמנוע נעשה שימוש בבוכנה לדחיסה גבוהה.

KX250F Factory – אופנוע ה-Factory  של דן מיה, זוכה לכ-30 רכיבי שיפור שונים, ביניהם מתלי אוהלינס מלפנים ומאחור.

כמו כן, נמצא בתהליך פיתוח גם ה-YZ125 Factory של רוכב מטרו רייסינג -  גיל זרקו.

קבוצת מטרו רייסינג זכתה בשנה שעברה להישג יוצא דופן, עם המקומות הראשונים ב-4 קטגוריות שונות. מתן ניר, מנהל קבוצת מטרו רייסינג: "באופנועי ה-Factory הושקע סכום דמיוני במונחים ישראליים, וזו למעשה הפעם הראשונה שרוכבים ישראלים מתחרים על כלים Factory, בדיוק כמו כלי המרוץ של קבוצות היצרן באירופה ובארה"ב. 

רשימת מותגי השיפורים באופנועי ה-Factory: GYTR®, Akrapovic, Twin air, DRC, Renthal, Acerbis, Ohlins, Accel, Neken, Progrip, Zeta , CZ Chain, Enzo, Motul.

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי המטוקרוס של ימאהה וקוואסאקי גאה לבשר, כי לראשונה בישראל, יתחרו רוכבי קבוצת המרוצים של מטרו מוטור על אופנועי פאקטורי (Factory) בליגת המוטוקרוס הישראלית. שלושת אופנועי הפקטורי – ה-YZ450F (דור עטיה), ה-YZ250F (שגיא צרפתי) וה-KX250F (דן מיה) פותחו במשך מספר חודשים, ויופיעו לראשונה בסבב ליגת המוטוקרוס הקרוב, ביום שבת, ה-14 באפריל. 

אופנועי הפאקטורי החדשים שופרו בעשרות שיפורי המרוץ הרשמיים של ימאהה (GYTR® המשמשים את קבוצות המרוץ הרשמיות של היצרן ושיפורי Aftermarket נוספים).
כל אופנוע פאקטורי נבנה בהתאמה לרוכב וסגנון הרכיבה שלו, כאשר הרוכבים היו מעורבים בתהליך מתחילתו ועד סופו. כל האופנועי הפאקטורי שופרו  בתהליך שכלל בדיקות דיינו לשיפורי המנוע, ורכיבה במסלולי מוטוקרוס לכיול מערכת המתלים. ביום רביעי הקרוב, ייערכו הבדיקות האחרונות ויושלמו ההכנות של אופנועי ה-Factory לסבב הליגה, שייערך כאמור ביום שבת.

YZ450F Factory – אופנוע ה-Factory של דור עטיה, כולל מעל 24 רכיבי שיפורים, הכוללים בין השאר צילינדר ,מצמד מרוצים, וסעפת טיטניום - תוצרת GYTR®, ומזלג קדמי תוצרת אוהלינס.

YZ250F Factory – אופנוע ה-Factory  של שגיא צרפתי שופר גם הוא בעשרות ברכיבי מנוע, מצמד וסעפת תוצרת GYTR®, כאשר הבולמים נבנו וכוילו במיוחד לפי מפרט הרוכב בסדנת ENZO בארה"ב, ובמנוע נעשה שימוש בבוכנה לדחיסה גבוהה.

KX250F Factory – אופנוע ה-Factory  של דן מיה, זוכה לכ-30 רכיבי שיפור שונים, ביניהם מתלי אוהלינס מלפנים ומאחור.

כמו כן, נמצא בתהליך פיתוח גם ה-YZ125 Factory של רוכב מטרו רייסינג -  גיל זרקו.

קבוצת מטרו רייסינג זכתה בשנה שעברה להישג יוצא דופן, עם המקומות הראשונים ב-4 קטגוריות שונות. מתן ניר, מנהל קבוצת מטרו רייסינג: "באופנועי ה-Factory הושקע סכום דמיוני במונחים ישראליים, וזו למעשה הפעם הראשונה שרוכבים ישראלים מתחרים על כלים Factory, בדיוק כמו כלי המרוץ של קבוצות היצרן באירופה ובארה"ב. 

רשימת מותגי השיפורים באופנועי ה-Factory: GYTR®, Akrapovic, Twin air, DRC, Renthal, Acerbis, Ohlins, Accel, Neken, Progrip, Zeta , CZ Chain, Enzo, Motul.