מותג אופנועי הספורט KTM משיק 3 דגמים חדשים במשפחת ה- DUKE. החל מ- 40 אלף שקלים

עם הדגמים שהושקו, ה-390, ה-790 וה-1390 SUPER DUKE, דגמי הכביש Naked הספורטיביים, הלך היצרן KTM צעד קדימה והשחיז את היכולות הגבוהות גם כך של הדגמים המוחלפים. חזרנו מההשקה ברחוב שוקן עם הפרטים.

טל אבן | 18/08/24
KTM 1390 SUPER DUKE
KTM 1390 SUPER DUKE. צילום תמונות: טל אבן

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM לישראל, משיקה את משפחת ה-DUKE המחודשת בישראל.

דגמי הכביש בכללותם ומשפחת ה-DUKE בפרט, אשר החלה את דרכה לפני 30 שנים, נהנית מפופולאריות וצמיחה מתמדת בישראל הודות להנאה מהרכיבה בדגמים.

דגמי KTM ידועים באופי השובב שלהם, שנובע משימוש במכלולים איכותיים, מנועים חזקים וכיול שמעניק להם התנהגות כביש משובחת בכל קטגוריה בה הם מוצעים.

אופנועי הספורט KTM משיק 3 דגמים חדשים

 

KTM 390 DUKE

האופנוע, שהפך פופולרי בקרב צעירים, עבר עדכון נרחב, הגדול ביותר מאז הופיע הדגם בעולם בשנת 2011 שכולל שיפורי ביצועים, התנהגות, בטיחות והנאה מהרכיבה.

בדגם החדש תוכננה שלדה חדשה בשני חלקים – שלדה מרכזית ותת שלדה, זרוע אחורית חד-צדית קלה אשר מציעים קשיחות משופרת, תחושה טובה יותר לרוכב, צוואר היגוי ומשולשים חדשים בזווית משופרת ויחד הם מחדדים את ההתנהגות וההנאה לרוכבים.

הזרוע האחורית החדשה אפשרה למקם מחדש את הבולם האחורי, מה שתרם להגדלת נפח תיבת האוויר והנמכת גובה המושב ללא השפעה על ההתנהגות – מהלך שעשוי להגדיל את השימושיות והידידותיות לקהל גדול יותר של רוכבים.

במקביל, גם היצע המנועים התחדש , וכעת הם קלים וחזקים מבעבר, בהם מנוע הסינגל בנפח 399 סמ"ק אשר בנוסף קיבל שדרוגים בראש המנוע ובתיבת ההילוכים ועומד כעת גם בתקן יורו 5.2.

בנוסף לכך, ה-390 DUKE קיבל מערך אלקטרוני חדש ובו מצבי רכיבה RAIN  ו-STREET ולראשונה - מצב תצוגה TRACK, הכולל גם בקרת זינוק.

מעבר לכך, ישנן גם בקרות יציבות ואחיזה מקוריות, מצב סופרמוטו ב-ABS (ניתוק המערכת מהגלגל האחורי), לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 5" הניתן לממשק לטלפון החכם ואף את מערכת 'קוויק-שיפטר+' (כאופציה).

KTM 390 DUKE יימכר בישראל עם שנתיים אחריות- ללא הגבלת ק"מ.

מחיר: KTM 390 DUKE: שקל 39,990 

KTM 390 DUKE

 

KTM 790 DUKE

בעקבות ביקוש מצד הלקוחות הרוכבים, KTM החליטו לחזור ולשווק את ה-790 DUKE המחודש. הדגם זה פרץ לקטגוריית נפח הביניים ב-2017 ועורר אותה עם התנהגות כביש חדה במיוחד, בלמים חזקים, מתלים מתקדמים ומנוע בהספק של 95 כ"ס. 

דגם זה חוזר עם עיצוב חדש, וכעת הוא קורץ גם לבעלי רישיון מוגבל ל-47 כ"ס.

ה-790 DUKE מציע תמהיל מדויק בין משקל קל, תפוקת מנוע גבוהה (95 כ"ס, 8.8 קג"מ) והתנהגות כביש חדה, אשר יוצרים חוויית רכיבה ספורטיבית לכביש הציבורי.

מתלי WP APEX שעברו כיול חדש (קפיצים פרוגרסיביים), מבטיחים חיבור מצוין לכביש ושפע תחושה שעוברת לידי הרוכב.

המערך האלקטרוני כולל בחירה בין מצבי רכיבה כמו RAIN, STREET, SPORT ו- TRACK, המשפיעים על תגובת המצערת ופעולת הבקרות האלקטרוניות (9 מצבים לבקרת האחיזה, 'קוויקשיפטר', בקרת ווילי, בקרת זינוק, ABS בהטיה), מציעים לרוכבים מגוון אפשרויות התאמה אישית, סגנון והמקום בו הם רוכבים, לצד בטיחות גבוהה וסלחנות בכל תנאי הדרך.

מסך ה-TFT מתממשק עם הטלפון החכם ואף מגיע עם חיישן תאורה להתאמת בהירות התצוגה.

KTM אף מציעים מגוון רחב של אביזרים וציוד להמשך התאמה אישית של האופנוע לרוכביו בקטלוג ה-POWER PARTS וה-POWER WEAR.

ה-790 DUKE יימכר בישראל עם אחריות של 4 שנים ללא הגבלת ק"מ. (בתנאי לטיפול במוסכי KTM המורשים).

מחיר: KTM 790 DUKE: שקל 59,990 

KTM 790 DUKEKTM 790 DUKE

 

KTM 1390 SUPER DUKE R + EVO

הדור הרביעי לספינת הדגל של KTM, ה-1390 SUPER DUKE החדש, מושק בשתי גרסאות, ה-R וה-EVO.

כמעט 30 שנים מאז הופיע ה-SUPER DUKE הראשון בשנת 2005, ה-990 SUPER DUKE, צמד הגרסאות ל-SUPER DUKE החדשות ממשיכות את הסיפור האבולוציוני של המשפחה.

לדגם 190 כ"ס ו-14.7 קג"מ עם הביצועים הטובים ביותר לדגם עד כה.

העיצוב החדש ליטש חידד כל זווית ורכיב מוכר מהדור השלישי. המראה העירום נשמר כמובן, חושף את המנוע העצום בלב שלדת הצינורות, ועוטף אותו במעט פיירינג חיוני ואגרסיבי למראה.

ראשונה לבלוט היא יחידת התאורה בחזית, אשר לא רק נראית קלה ואוורירית מקודמתה, אלא שוקלת 700 גרם פחות וגם מציעה שילוב של תאורת 'לד' בחתימת אור חדשה, אשר גם מייצרת הארה לתוך הפניה ברכיבה בתנאי חשיכה.

במבט מהצד מבחינים במיקום מעט קדימה של מכל הדלק כדי לאפשר תמיכה טובה יותר לגוף בבלימה ואחיזה עם הברכיים, וכן בכנפונים חדשים בצדי הגוף אשר תורמים להצמדה במהירויות גבוהות.

הרכיבה עודכנה גם ארגונומית ובנוסף לאפשרות לכוונן כל מנוף, רגלית ונקודת מגע של הגוף, הכידון הורחב והונמך מעט כדי לשפר את תנוחת הרכיבה הספורטיבית.

המושב החדש מצליח להעניק נוחות לרכיבה יומיומית ארוכה לצד רכיבת מסלול קשוחה, עם שטח מגע גדול וספיגה מצוינת לישבן הרוכב. בנוסף לכך, גם מושב המורכב שומר על ממדים ראויים שמעניקים נוחות טובה וגם עיצוב שתואם למראה המחודד של זנב האופנוע.

KTM 1390 SUPER DUKE R + EVO

מנוע ה-LC8 V-טווין שהוא לב העניין בדגם זה, עודכן כמעט לחלוטין, נפחו עלה מ-1,301 סמ"ק לכדי 1,350 סמ"ק (הקדח עלה ל-110 מ"מ, המהלך נשאר 71 מ"מ), תזמון השסתומים הפך למשתנה (Cam Shift), תיבת האוויר הוגדלה ל-10 ליטר, המצערת מגיעה בקוטר 60 מ"מ (56 מ"מ בדור השלישי) ועמה גם צנרת ה'ראם-אייר' לשיפור אורך הנשימה.

190 כ"ס (180 בדור השלישי) מופקים ב-10,000 סל"ד (9,500 סל"ד בדור השלישי) וכן 14.7 קג"מ ב-8,000 סל"ד (14.2 קג"מ בדור השלישי). שינוי מספרי זה מתאר רק במעט את רצועת הכוח הרחבה יותר, הגמישות המשופרת. הודות לגל זיזים ומצערת חדשים, גם לתגובות נחושות ומדויקות יותר ועמידה בתקן יורו 5+.

מיקום נמוך יותר לתיבת האוויר אפשר את הגדלת מכל הדלק לכדי 17.5 ליטרים (16 ליטר בדור השלישי), מה שמעניק טווח רכיבה מוגדל ל-300 ק"מ בין תדלוקים.

גם בדור הרביעי המנוע הוא גורם נושא עומס בתוך שלדת צינורות מפלדת אל חלד בעלי דופן עבה (Chrom-molybdenum), ויחד הם מבטיחים עמידות גבוהה בעומסים.

מערכת ניהול המנוע עודכנה ויחד עם מערכת מדידה מבית BOSH ב-6 צירים, היא מציעה בחירה מבין חמישה מצבי רכיבה המשפיעים על שלל המערכות האלקטרוניות באופנוע – RAIN (החלשת תפוקת המנוע ל-130 כ"ס והפעלת הבקרות על רגישות מרבית), STREET אשר מעניקה את מלוא הכוח לצד פיקוח הדוק של בקרות האחיזה והווילי, ו- SPORT, אשר מחדדת את תגובת המצערת ומאפשרת החלקה מדויקת של הגלגל האחורי בהאצה.

שני מצבי הרכיבה הנוספים, PERFORMANCE ו-TRACK מעניקים לרוכב יותר חופש פעולה וכן את היכולת לכייל כל בקרה בנפרד, כולל בחירה במספר גבהי ווילי אפשריים.

מצב ה-TRACK משנה גם את תצוגת לוח ה-TFT והופך אותו למעשה למסך טלמטריה, כאשר הוא מגדיל את המידע החיוני ומסיר את המידע המשני, כדי לאפשר לרוכב להתמקד בנתונים החשובים ביותר, כמו זמני הקפה, מהירות, סל"ד וכו'.

במקביל, הרוכב יכול לנתק לגמרי את בקרת הווילי ואף ליהנות מבקרת זינוק שמגיעה ישירות מעולם המוטו GP.

ברכיבה שאינה על מסלול המרוצים, מסך זה מציג מידע עשיר לרוכב עם גרפיקה חדשה ובחיבור לאפליקציית KTM connect, גם לתת חיווי ניווט, מוזיקה שיחות ועוד.

גרסת ה-R מציעה מתלים קונבנציונליים, WP APEX בקוטר 48 מ"מ אר מציעים כוונון מלא – עומס קפיץ, שיכוך כיווץ והחזרה גם במהירות איטית וגם במהירות גבוהה, כדי לאפשר לרוכב להתאים את האופנוע למידותיו, סגנון ותנאי הרכיבה שלו.

גרסת ה-EVO מבצעת שדרוג נוסף עם התקנת הדור השלישי למערכת המתלים הסמי-אקטיביים- מהמתקדמות בעולם הדו-גלגלי. מערכת זו מפקחת באופן קבוע על משקל הרוכב והמורכב, סגנון הרכיבה ואיכות הסלילה כדי להעניק בזמן אמת ובאופן אוטומטי את הכיול המושלם בהתאם לתנאים.

מערכת זו משנה עוד את תפקודה בהתאם בבחירה בין מצבי הרכיבה השונים, לרבות מצב ה-PERFORMANCE וה-TRACK.

בעזרת תוכנת ה-SUSPENSION PRO, הרוכב יכול לבחור מבין שלל התאמות אישיות ופונקציות, כמו למשל ריכוך הבולם האחורי ברכיבת מסלול לשם שיפור היציבות והאחיזה בזינוק מהמקום, ואת פונקציית ה-ANTI DIVE במזלג הקדמי. המזלג, בעל שסתומים מגנטיים, השיל ממשקלו 750 גרם ביחס לגרסת ה-EVO בדור השלישי, מה שתורם עוד לחוויית הרכיבה.

KTM 1390 SUPER DUKE R + EVOKTM 1390 SUPER DUKE R + EVO

--

בקצות המתלים ישנם חישוקי סגסוגת קלים עליהם צמיגי מישלין פאואר GP הבנויים משתי תרכובות ובתוכם מערכת בלימה הולמת – מלפנים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ הננשכים על ידי קאליפרים רדיאליים מונובלוקים ברמבו סטיילמה ומשאבה ברמבו רדיאלית ומאחור, דיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ וקאליפר בעל שתי בוכנות. גם המצמד מגיע מברמבו, עם פונקציית החלקה וניקוז אוויר אוטומטי.

צמד גרסאות ה-1390 SUPER DUKE ימכרו בישראל עם אחריות מלאה ל-3 שנים ללא הגבלת ק"מ (בתנאי לטיפול במוסכי KTM המורשים), וכן עם החבילה האלקטרונית המלאה ללא עלות- כסטנדרט.

KTM 1390 SUPER DUKE R + EVO

מחירים:

KTM 1390 SUPER DUKE R: שקל 164,990 

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO: שקל 179,990 

 

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM לישראל, משיקה את משפחת ה-DUKE המחודשת בישראל.

דגמי הכביש בכללותם ומשפחת ה-DUKE בפרט, אשר החלה את דרכה לפני 30 שנים, נהנית מפופולאריות וצמיחה מתמדת בישראל הודות להנאה מהרכיבה בדגמים.

דגמי KTM ידועים באופי השובב שלהם, שנובע משימוש במכלולים איכותיים, מנועים חזקים וכיול שמעניק להם התנהגות כביש משובחת בכל קטגוריה בה הם מוצעים.

אופנועי הספורט KTM משיק 3 דגמים חדשים

 

KTM 390 DUKE

האופנוע, שהפך פופולרי בקרב צעירים, עבר עדכון נרחב, הגדול ביותר מאז הופיע הדגם בעולם בשנת 2011 שכולל שיפורי ביצועים, התנהגות, בטיחות והנאה מהרכיבה.

בדגם החדש תוכננה שלדה חדשה בשני חלקים – שלדה מרכזית ותת שלדה, זרוע אחורית חד-צדית קלה אשר מציעים קשיחות משופרת, תחושה טובה יותר לרוכב, צוואר היגוי ומשולשים חדשים בזווית משופרת ויחד הם מחדדים את ההתנהגות וההנאה לרוכבים.

הזרוע האחורית החדשה אפשרה למקם מחדש את הבולם האחורי, מה שתרם להגדלת נפח תיבת האוויר והנמכת גובה המושב ללא השפעה על ההתנהגות – מהלך שעשוי להגדיל את השימושיות והידידותיות לקהל גדול יותר של רוכבים.

במקביל, גם היצע המנועים התחדש , וכעת הם קלים וחזקים מבעבר, בהם מנוע הסינגל בנפח 399 סמ"ק אשר בנוסף קיבל שדרוגים בראש המנוע ובתיבת ההילוכים ועומד כעת גם בתקן יורו 5.2.

בנוסף לכך, ה-390 DUKE קיבל מערך אלקטרוני חדש ובו מצבי רכיבה RAIN  ו-STREET ולראשונה - מצב תצוגה TRACK, הכולל גם בקרת זינוק.

מעבר לכך, ישנן גם בקרות יציבות ואחיזה מקוריות, מצב סופרמוטו ב-ABS (ניתוק המערכת מהגלגל האחורי), לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 5" הניתן לממשק לטלפון החכם ואף את מערכת 'קוויק-שיפטר+' (כאופציה).

KTM 390 DUKE יימכר בישראל עם שנתיים אחריות- ללא הגבלת ק"מ.

מחיר: KTM 390 DUKE: שקל 39,990 

KTM 390 DUKE

 

KTM 790 DUKE

בעקבות ביקוש מצד הלקוחות הרוכבים, KTM החליטו לחזור ולשווק את ה-790 DUKE המחודש. הדגם זה פרץ לקטגוריית נפח הביניים ב-2017 ועורר אותה עם התנהגות כביש חדה במיוחד, בלמים חזקים, מתלים מתקדמים ומנוע בהספק של 95 כ"ס. 

דגם זה חוזר עם עיצוב חדש, וכעת הוא קורץ גם לבעלי רישיון מוגבל ל-47 כ"ס.

ה-790 DUKE מציע תמהיל מדויק בין משקל קל, תפוקת מנוע גבוהה (95 כ"ס, 8.8 קג"מ) והתנהגות כביש חדה, אשר יוצרים חוויית רכיבה ספורטיבית לכביש הציבורי.

מתלי WP APEX שעברו כיול חדש (קפיצים פרוגרסיביים), מבטיחים חיבור מצוין לכביש ושפע תחושה שעוברת לידי הרוכב.

המערך האלקטרוני כולל בחירה בין מצבי רכיבה כמו RAIN, STREET, SPORT ו- TRACK, המשפיעים על תגובת המצערת ופעולת הבקרות האלקטרוניות (9 מצבים לבקרת האחיזה, 'קוויקשיפטר', בקרת ווילי, בקרת זינוק, ABS בהטיה), מציעים לרוכבים מגוון אפשרויות התאמה אישית, סגנון והמקום בו הם רוכבים, לצד בטיחות גבוהה וסלחנות בכל תנאי הדרך.

מסך ה-TFT מתממשק עם הטלפון החכם ואף מגיע עם חיישן תאורה להתאמת בהירות התצוגה.

KTM אף מציעים מגוון רחב של אביזרים וציוד להמשך התאמה אישית של האופנוע לרוכביו בקטלוג ה-POWER PARTS וה-POWER WEAR.

ה-790 DUKE יימכר בישראל עם אחריות של 4 שנים ללא הגבלת ק"מ. (בתנאי לטיפול במוסכי KTM המורשים).

מחיר: KTM 790 DUKE: שקל 59,990 

KTM 790 DUKEKTM 790 DUKE

 

KTM 1390 SUPER DUKE R + EVO

הדור הרביעי לספינת הדגל של KTM, ה-1390 SUPER DUKE החדש, מושק בשתי גרסאות, ה-R וה-EVO.

כמעט 30 שנים מאז הופיע ה-SUPER DUKE הראשון בשנת 2005, ה-990 SUPER DUKE, צמד הגרסאות ל-SUPER DUKE החדשות ממשיכות את הסיפור האבולוציוני של המשפחה.

לדגם 190 כ"ס ו-14.7 קג"מ עם הביצועים הטובים ביותר לדגם עד כה.

העיצוב החדש ליטש חידד כל זווית ורכיב מוכר מהדור השלישי. המראה העירום נשמר כמובן, חושף את המנוע העצום בלב שלדת הצינורות, ועוטף אותו במעט פיירינג חיוני ואגרסיבי למראה.

ראשונה לבלוט היא יחידת התאורה בחזית, אשר לא רק נראית קלה ואוורירית מקודמתה, אלא שוקלת 700 גרם פחות וגם מציעה שילוב של תאורת 'לד' בחתימת אור חדשה, אשר גם מייצרת הארה לתוך הפניה ברכיבה בתנאי חשיכה.

במבט מהצד מבחינים במיקום מעט קדימה של מכל הדלק כדי לאפשר תמיכה טובה יותר לגוף בבלימה ואחיזה עם הברכיים, וכן בכנפונים חדשים בצדי הגוף אשר תורמים להצמדה במהירויות גבוהות.

הרכיבה עודכנה גם ארגונומית ובנוסף לאפשרות לכוונן כל מנוף, רגלית ונקודת מגע של הגוף, הכידון הורחב והונמך מעט כדי לשפר את תנוחת הרכיבה הספורטיבית.

המושב החדש מצליח להעניק נוחות לרכיבה יומיומית ארוכה לצד רכיבת מסלול קשוחה, עם שטח מגע גדול וספיגה מצוינת לישבן הרוכב. בנוסף לכך, גם מושב המורכב שומר על ממדים ראויים שמעניקים נוחות טובה וגם עיצוב שתואם למראה המחודד של זנב האופנוע.

KTM 1390 SUPER DUKE R + EVO

מנוע ה-LC8 V-טווין שהוא לב העניין בדגם זה, עודכן כמעט לחלוטין, נפחו עלה מ-1,301 סמ"ק לכדי 1,350 סמ"ק (הקדח עלה ל-110 מ"מ, המהלך נשאר 71 מ"מ), תזמון השסתומים הפך למשתנה (Cam Shift), תיבת האוויר הוגדלה ל-10 ליטר, המצערת מגיעה בקוטר 60 מ"מ (56 מ"מ בדור השלישי) ועמה גם צנרת ה'ראם-אייר' לשיפור אורך הנשימה.

190 כ"ס (180 בדור השלישי) מופקים ב-10,000 סל"ד (9,500 סל"ד בדור השלישי) וכן 14.7 קג"מ ב-8,000 סל"ד (14.2 קג"מ בדור השלישי). שינוי מספרי זה מתאר רק במעט את רצועת הכוח הרחבה יותר, הגמישות המשופרת. הודות לגל זיזים ומצערת חדשים, גם לתגובות נחושות ומדויקות יותר ועמידה בתקן יורו 5+.

מיקום נמוך יותר לתיבת האוויר אפשר את הגדלת מכל הדלק לכדי 17.5 ליטרים (16 ליטר בדור השלישי), מה שמעניק טווח רכיבה מוגדל ל-300 ק"מ בין תדלוקים.

גם בדור הרביעי המנוע הוא גורם נושא עומס בתוך שלדת צינורות מפלדת אל חלד בעלי דופן עבה (Chrom-molybdenum), ויחד הם מבטיחים עמידות גבוהה בעומסים.

מערכת ניהול המנוע עודכנה ויחד עם מערכת מדידה מבית BOSH ב-6 צירים, היא מציעה בחירה מבין חמישה מצבי רכיבה המשפיעים על שלל המערכות האלקטרוניות באופנוע – RAIN (החלשת תפוקת המנוע ל-130 כ"ס והפעלת הבקרות על רגישות מרבית), STREET אשר מעניקה את מלוא הכוח לצד פיקוח הדוק של בקרות האחיזה והווילי, ו- SPORT, אשר מחדדת את תגובת המצערת ומאפשרת החלקה מדויקת של הגלגל האחורי בהאצה.

שני מצבי הרכיבה הנוספים, PERFORMANCE ו-TRACK מעניקים לרוכב יותר חופש פעולה וכן את היכולת לכייל כל בקרה בנפרד, כולל בחירה במספר גבהי ווילי אפשריים.

מצב ה-TRACK משנה גם את תצוגת לוח ה-TFT והופך אותו למעשה למסך טלמטריה, כאשר הוא מגדיל את המידע החיוני ומסיר את המידע המשני, כדי לאפשר לרוכב להתמקד בנתונים החשובים ביותר, כמו זמני הקפה, מהירות, סל"ד וכו'.

במקביל, הרוכב יכול לנתק לגמרי את בקרת הווילי ואף ליהנות מבקרת זינוק שמגיעה ישירות מעולם המוטו GP.

ברכיבה שאינה על מסלול המרוצים, מסך זה מציג מידע עשיר לרוכב עם גרפיקה חדשה ובחיבור לאפליקציית KTM connect, גם לתת חיווי ניווט, מוזיקה שיחות ועוד.

גרסת ה-R מציעה מתלים קונבנציונליים, WP APEX בקוטר 48 מ"מ אר מציעים כוונון מלא – עומס קפיץ, שיכוך כיווץ והחזרה גם במהירות איטית וגם במהירות גבוהה, כדי לאפשר לרוכב להתאים את האופנוע למידותיו, סגנון ותנאי הרכיבה שלו.

גרסת ה-EVO מבצעת שדרוג נוסף עם התקנת הדור השלישי למערכת המתלים הסמי-אקטיביים- מהמתקדמות בעולם הדו-גלגלי. מערכת זו מפקחת באופן קבוע על משקל הרוכב והמורכב, סגנון הרכיבה ואיכות הסלילה כדי להעניק בזמן אמת ובאופן אוטומטי את הכיול המושלם בהתאם לתנאים.

מערכת זו משנה עוד את תפקודה בהתאם בבחירה בין מצבי הרכיבה השונים, לרבות מצב ה-PERFORMANCE וה-TRACK.

בעזרת תוכנת ה-SUSPENSION PRO, הרוכב יכול לבחור מבין שלל התאמות אישיות ופונקציות, כמו למשל ריכוך הבולם האחורי ברכיבת מסלול לשם שיפור היציבות והאחיזה בזינוק מהמקום, ואת פונקציית ה-ANTI DIVE במזלג הקדמי. המזלג, בעל שסתומים מגנטיים, השיל ממשקלו 750 גרם ביחס לגרסת ה-EVO בדור השלישי, מה שתורם עוד לחוויית הרכיבה.

KTM 1390 SUPER DUKE R + EVOKTM 1390 SUPER DUKE R + EVO

--

בקצות המתלים ישנם חישוקי סגסוגת קלים עליהם צמיגי מישלין פאואר GP הבנויים משתי תרכובות ובתוכם מערכת בלימה הולמת – מלפנים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ הננשכים על ידי קאליפרים רדיאליים מונובלוקים ברמבו סטיילמה ומשאבה ברמבו רדיאלית ומאחור, דיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ וקאליפר בעל שתי בוכנות. גם המצמד מגיע מברמבו, עם פונקציית החלקה וניקוז אוויר אוטומטי.

צמד גרסאות ה-1390 SUPER DUKE ימכרו בישראל עם אחריות מלאה ל-3 שנים ללא הגבלת ק"מ (בתנאי לטיפול במוסכי KTM המורשים), וכן עם החבילה האלקטרונית המלאה ללא עלות- כסטנדרט.

KTM 1390 SUPER DUKE R + EVO

מחירים:

KTM 1390 SUPER DUKE R: שקל 164,990 

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO: שקל 179,990