ימאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית. החל מ-74,985 ₪

ימאהה משיקה בישראל את הדור החדש של Ténéré 700 לשנת 2025, הכולל עיצוב עדכני, טכנולוגיה מתקדמת ושלוש גרסאות מותאמות לרוכבים מכל הסוגים. חזרנו מההשקה עם הפרטים.

טל אבן | 22/05/25
ימאהה טנארה Tenere 700 החדש
ימאהה טנארה Tenere 700 החדש. צילום תמונות: טל אבן

מטרו מוטור משיקה את הדור החדש של דגם ה-Ténéré 700 – כשעיקר השינויים מתמקדים במערכות אלקטרוניות מתקדמות, מתלים מתכווננים, צג TFT עם ניווט גוגל, וגם שדרוגים מקיפים במבנה ובארגונומיה.

הדגם ישווק בשלוש גרסאות שונות, המתאימות לטווח רחב של רוכבים: Ténéré 700 הרגיל, גרסת Rally Edition המאובזרת לרכיבת שטח תובענית, וגם גרסת Low Seat - המונגשת לרוכבים בגבהים שונים עם מושב נמוך ב- 15 מ"מ.

הדגם החדש מציג עיצוב חזית מחודש הכולל 4 יחידות תאורת LED ומשקף רוח מוגדל, המספקים נראות ובטיחות משופרות.

מיכל הדלק, בנפח 16 ליטרים, עוצב מחדש והוזז מעט קדימה ולמטה – שינוי שמייעל את חלוקת המשקל ומסייע לארגונומיה בזמן רכיבה. גם חיפויי הצד עודכנו, ומספקים עתה אחיזה טובה ונוחה יותר.

במרכז הפיתוח הושם דגש על טכנולוגיות מתקדמות, ובראשן מערכת מצערת חשמלית המאפשרת לרוכב לבחור בין שני מצבי רכיבה: Explorer , לטובת שיוט נינוח ו-Sport- לחוויית רכיבה דינמית. בנוסף, הדגם כולל מערכת בקרת אחיזה עם שני מצבים, קלאץ' מחליק לשיפור השליטה בהילוכים, ומערכת ABS מתקדמת עם שלושה מצבים – לרבות אפשרות לניתוק מלא עבור רכיבת שטח חופשית.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מסך TFT וממשק טכנולוגי

ה-Ténéré 700 החדש מצויד במסך TFT צבעוני בגודל 6.3" בתצורת Rally אנכית, עם ממשק מלא לאפליקציית MyRide של ימאהה. המערכת מאפשרת ניווט באמצעות Google Maps בעברית, קבלת שיחות והודעות, שליטה על מוזיקה וחיבור USB-C לטעינה.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

שדרוג מערך המתלים והשלדה

מערכת המתלים בכל גרסאות הדגם שודרגה משמעותית: מזלג קדמי חדש בקוטר 43 מ"מ עם אפשרויות כיוונון מלא (כולל עומס קפיץ ושיכוך), ובולם אחורי חדש עם שיכוך פרוגרסיבי מבטיחים יכולת תמרון גבוהה ונוחות מוגברת.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

יחידת ההנעה

כל הגרסאות מצוידות במנוע CP2 בנפח 690 סמ"ק בתצורת שני צילינדרים מקבילים, בהתאם לתקן Euro 5+, עם הספק מרבי של 74 כ"ס ו-7 קג"מ מומנט. תיבת ההילוכים שודרגה אף היא, עם גלגלי שיניים חדשים ומנוף קלאץ' במיקום ארגונומי, לשיפור חוויית השימוש.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

גרסת הראלי

גרסת ה-Rally כוללת גם מתלי KYB מוגבהים (230 מ"מ קדמי) עם כוונונים תחרותיים, ומגיעה עם מושב ייעודי, מגיני מנוע מאלומיניום בעובי 4 מ"מ, כנף קדמית מוגבהת, חישוקים מוזהבים וצבע ייחודי בהשראת דגמי הדקאר של ימאהה משנות ה-80.

גרסת ה-Low Seat מציעה גובה מושב של 860 מ"מ בלבד (לעומת 875 מ"מ בדגם הרגיל), ונועדה לאפשר נגישות טובה יותר לרוכבים ורוכבות שאינם גבוהים, המעוניינים ליהנות מביצועי האדוונצ'ר של Ténéré 700 – בלי להתפשר על נוחות וביטחון.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מחירי ההשקה:

Ténéré 700 רגיל של 74,985 ₪, וה- Ténéré 700 Rally Edition מתומחר ב- 83,985 ₪.

מטרו מוטור משיקה את הדור החדש של דגם ה-Ténéré 700 – כשעיקר השינויים מתמקדים במערכות אלקטרוניות מתקדמות, מתלים מתכווננים, צג TFT עם ניווט גוגל, וגם שדרוגים מקיפים במבנה ובארגונומיה.

הדגם ישווק בשלוש גרסאות שונות, המתאימות לטווח רחב של רוכבים: Ténéré 700 הרגיל, גרסת Rally Edition המאובזרת לרכיבת שטח תובענית, וגם גרסת Low Seat - המונגשת לרוכבים בגבהים שונים עם מושב נמוך ב- 15 מ"מ.

הדגם החדש מציג עיצוב חזית מחודש הכולל 4 יחידות תאורת LED ומשקף רוח מוגדל, המספקים נראות ובטיחות משופרות.

מיכל הדלק, בנפח 16 ליטרים, עוצב מחדש והוזז מעט קדימה ולמטה – שינוי שמייעל את חלוקת המשקל ומסייע לארגונומיה בזמן רכיבה. גם חיפויי הצד עודכנו, ומספקים עתה אחיזה טובה ונוחה יותר.

במרכז הפיתוח הושם דגש על טכנולוגיות מתקדמות, ובראשן מערכת מצערת חשמלית המאפשרת לרוכב לבחור בין שני מצבי רכיבה: Explorer , לטובת שיוט נינוח ו-Sport- לחוויית רכיבה דינמית. בנוסף, הדגם כולל מערכת בקרת אחיזה עם שני מצבים, קלאץ' מחליק לשיפור השליטה בהילוכים, ומערכת ABS מתקדמת עם שלושה מצבים – לרבות אפשרות לניתוק מלא עבור רכיבת שטח חופשית.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מסך TFT וממשק טכנולוגי

ה-Ténéré 700 החדש מצויד במסך TFT צבעוני בגודל 6.3" בתצורת Rally אנכית, עם ממשק מלא לאפליקציית MyRide של ימאהה. המערכת מאפשרת ניווט באמצעות Google Maps בעברית, קבלת שיחות והודעות, שליטה על מוזיקה וחיבור USB-C לטעינה.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

שדרוג מערך המתלים והשלדה

מערכת המתלים בכל גרסאות הדגם שודרגה משמעותית: מזלג קדמי חדש בקוטר 43 מ"מ עם אפשרויות כיוונון מלא (כולל עומס קפיץ ושיכוך), ובולם אחורי חדש עם שיכוך פרוגרסיבי מבטיחים יכולת תמרון גבוהה ונוחות מוגברת.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

יחידת ההנעה

כל הגרסאות מצוידות במנוע CP2 בנפח 690 סמ"ק בתצורת שני צילינדרים מקבילים, בהתאם לתקן Euro 5+, עם הספק מרבי של 74 כ"ס ו-7 קג"מ מומנט. תיבת ההילוכים שודרגה אף היא, עם גלגלי שיניים חדשים ומנוף קלאץ' במיקום ארגונומי, לשיפור חוויית השימוש.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

גרסת הראלי

גרסת ה-Rally כוללת גם מתלי KYB מוגבהים (230 מ"מ קדמי) עם כוונונים תחרותיים, ומגיעה עם מושב ייעודי, מגיני מנוע מאלומיניום בעובי 4 מ"מ, כנף קדמית מוגבהת, חישוקים מוזהבים וצבע ייחודי בהשראת דגמי הדקאר של ימאהה משנות ה-80.

גרסת ה-Low Seat מציעה גובה מושב של 860 מ"מ בלבד (לעומת 875 מ"מ בדגם הרגיל), ונועדה לאפשר נגישות טובה יותר לרוכבים ורוכבות שאינם גבוהים, המעוניינים ליהנות מביצועי האדוונצ'ר של Ténéré 700 – בלי להתפשר על נוחות וביטחון.

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מאהה טנארה Tenere 700 החדש בהשקה מקומית

מחירי ההשקה:

Ténéré 700 רגיל של 74,985 ₪, וה- Ténéré 700 Rally Edition מתומחר ב- 83,985 ₪.