דגמי Beta החדשים בישראל

דגמי Beta החדשים בישראל
אופנוע Beta RR250, מוצע בישראל לאחר שורה של עדכונים

מטרו מוטור, יבואנית Beta בישראל, הודיעה על הגעת ליין דגמי 2019 של היצרן האיטלקי, עם השקתם של מספר דגמים חדשים לחלוטין ועדכון משמעותי לדגמים הקיימים

אורן פרנקל | 10/07/18


 ליין 2019 מתרחב השנה למספר דגמים נוספים חדשים לחלוטין, כמו גם עדכון משמעותי לדגמים הקיימים. העדכונים לדגמי Beta מגיעים ישירות מדגמי המרוץ שפותחו בשנתיים האחרונות והביאו ל-Beta שתי אליפויות עולם ב-Enduro GP. 

כל דגמי 2019 זמינים באולמות התצוגה, למעט ה-RR 200, שיגיע לישראל בחודש אוקטובר ודגמי ה-Xtrainer,
שצפויים להיות מוצגים ב-2019.

Beta RR 2T

ליין שתי הפעימות של Beta בנפחים 125\250\300 מתעדכנים בשורה ארוכה של שינויים, בהתאם לאסטרטגיה של Beta להעניק לכל דגם את האופי הייחודי שלו. דגמי ה-2T ל-2019 זוכים לעדכוני מנוע, עם ECU חדש שמבטיח ביצועים גבוהים עוד יותר באמצעות ניצוץ חזק יותר בסל"ד גבוהה. בנוסף, בדגם ה-RR 300, שסתום פליטה חדש ושינויים באופי אספקת הדלק למנוע ובמאפייני הפליטה מביאים לביצועים ותגובה משופרים בכל קשת הסל"ד. 

לשדרוג משמעותי זוכים גם שלדות דגמי ה-RR 2T. בולם קדמי חדש של Sachs, עם מערכת כיוונונים חדשה מאפשרת כיוון פרונט מלא מהחלק העליון של הבולם, תוך כדי ישיבה וללא צורך בכלים. בנוסף הבולם הקדמי החדש מתאפיין ביציבות וקשיחות משופרים. גם הבולם האחורי תוצרת Sachs זוכה לעדכון, עם בולם חדש, קומפקטי יותר, וקל יותר ב-300 גרם. בוכנת הבולם  עודכנה גם היא, כך שהבולם המעודכן מאפשר יותר אחיזה ונוחות רכיבה, כמו גם פעילות יעילה גם בטמפרטורות עבודה גבוהות.


Beta RR 4T

ליין דגמי ה-4 פעימות של Beta ל-2019 מתעדכן ומתרחב, עם עדכונים לנפחים הקיימים ושני דגמים חדשים לחלוטין – ה-RR 390 וה-RR 200, שצפוי להגיע בחודש אוקטובר. ליין ה-4 פעימות של Beta מציג לפיכך 3 דגמי 4 פעימות שונים השנה, החל מה-350, וכלה ב-480.

בגזרת המנוע, דגמי ה-4T זוכים לבקרת מצערת חדשה תוצרת Domino, שמביאה לרגישות ודיוק גבוהים ביותר 
של המצערת, ולשליטה מיטבית של הרוכב באספקת הכוח גם בתנאים הטכניים ביותר. המצערת החדשה, בשילוב מפת הצתה מעודכנת, תורמים לתחושה המאד מיוחדת שמספקים הדגמים החדשים. 

בולם קדמי חדש של Sachs, עם מערכת כיוונונים חדשה מאפשרת כיוון פרונט מלא מהחלק העליון של הבולם, תוך כדי ישיבה וללא צורך בכלים. בנוסף הבולם הקדמי החדש מתאפיין ביציבות וקשיחות משופרים. גם הבולם האחורי תוצרת Sachs זוכה לעדכון, עם בולם חדש, קומפקטי יותר, וקל יותר ב-300 גרם. בוכנת הבולם  עודכנה גם היא, כך שהבולם המעודכן מאפשר יותר אחיזה ונוחות רכיבה, כמו גם פעילות יעילה גם בטמפרטורות עבודה גבוהות.