יגואר E Pace החדש בישראל

חברת המזרח, יבואנית יגואר ישראל, השיקה את רכב הפנאי הקטן והחדש מבית, ה-E Pace

טל אבן | 12/02/18
יגואר E Pace החדש בישראל
יגואר E Pace החדש במחיר השקה המתחיל ב- 295,000 ₪

שוק רכבי הפנאי הקטנים רותח. עוד ועוד כלי רכב מוגבהים וחסונים, מעוצבים ונאים עולים על הכבישים, אחרי שראו היצרנים כי טוב.
הנוסחה הזו של "הכל כלול" עובדת מצוין ומדובר בפרה חולבת של ממש, שהפכה מזמן ללהיט המכירות אצל כלל היצרנים. אצל חלקם רכב הפנאי הקטן החליף כליל את הרכב המשפחתי, להיט המכירות הקודם שנס לחו, אצל אחרים מדובר ברכב שמהווה קרש הצלה של ממש למותג כולו.

ולמה "הכל כלול"? מאחר וכלי הרכב בסגמנט הזה נותנים מענה לכל הדרישות, כמעט;
רכב מרווח יותר, גבוה יותר ועם יכולת מעבר משופרת בשביל, ביחס לרכב המשפחתי הנמוך, ולכן גם כניסה ויציאה נוחות יותר, רכב סופר מאובזר, המציג תא מטען רב ליטרים, מראה חסון אך מצודד ומעוצב לעילא ולעילא, ומנועים חזקים המנפקים ביצועים מסעירים, לצד התנהגות מהנה, ממש כמו מכונית ספורט קטנה ומהודקת. 
וכעת הגיעו תורו של היגואר  E Paceלהתפתל בחושניות היישר לסגמנט הזה.

יגואר, שחלק מה DNA שלה מדבר על עיצוב חושני, יוקרה ספורטיבית, ביצועים מעוררים והנדסה מעוררת רגש (כמו גם את בלוטות החשק), יצרה פה לראשונה מכונית SUV פרמיום קומפקטית עם פוטנציאל מצוין לפנות לקהלים חדשים שטרם הצטרפו לקהל לקוחות יגואר, להיות רב מכר, תוך שילוב כל 4 התכונות הנ"ל.

ה-E Pace  קיבל עיצוב חיצוני ופנימי מחמיא מאד, עם מוטיבים רבים הקורצים לעיצוב רכב הספורט האקזוטי של היצרן, ה-F Type. זה בא לידי ביטוי בעיצוב הפנסים האחוריים והקדמיים עם חתימת הלד (בשפה המוכרת לנו גם מהאח הגדול, ה-F Pace), דרך קווי החלון הצרים ועד סביבת הנהג, המזכירה את האחות האתלטית והסקסית מבית.
היצרן בחר בצד הדינאמי בסולם הביצועים, עם מנוע בנזין 2.0 טורבו שרירי בן 250 כ"ס, מומנט בשרני של 36.5 קג"מ, הנעה כפולה וגיר 9 הילוכים בעלי יחסי העברה קרובים, המקנים תאוצה נאה של 7 שניות עגולות למאה קמ"ש.

ניכר כי הפרקטיות של הרכב הייתה חשובה אף היא למתכננים, וברכב תאי אחסון רבים ונדיבים בגודלם, כאשר גם תא המטען עומד על 577 ליטרים.
ציוד הבטיחות התקני בכל רמות הגימור כולל חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, 6 כריות אויר (וגם אחת חיצונית להגנה על הולכי רגל), מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת בקרת ערנות הנהג וגם שמירה על סטייה מנתיב הכוללת תיקון אקטיבי של ההיגוי.

הציוד הכלול ברמת הגימור הראשונה, שעלותו 318,000 ₪ (מחיר השקה – 295,000 ₪), כולל בין היתר ריפודי עור, גג פנורמי, ספוילר אחורי, FULL LED, כוונון מושבים קדמיים חשמלי, מסך מגע 10", מערכת שמע 6 רמקולים 125 W מבית יגואר הכוללת הזרמת שמע,  BLUETOOTH, חיישני גשם, תאורת אווירה פנימית, חיישני תאורה, הגה בציפוי עור, מערכת ניווט מקורית, חישוקי 17" , 2 שקעי USB וארבעה שקעי 12v.

רמת גימור S, שעלותה 357,000 ₪, מוסיפה גם  פתיחה חשמלית של תא המטען , חתימת לד בפנסים קדמיים, קיפול מראות צד חשמלי, תאורת גישה במראות החיצוניות, הגה בציפוי עור רך, חניה אוטומטית במקביל ובניצב למדרכה ומצלמת 360 מעלות – (PARK PACK), מראה פנימית מתכהה וחישוקי 18". 
רמת גימור S PLUS, שמחירה 386,000 ₪,  חותמת את הדגם ואת רשימת האבזור, וכוללת גם לוח שעונים ווירטואלי TFT, מערכת מרידיאן סאונד 360 הכוללת 11 רמקולים+ סאב וופר וחישוקים 19".    

בנוסף, תמורת 23,000 ₪, מוצעת רמת גימור R Dynamic, חבילת עיצוב חיצונית קוסמטית לפגושים, ספים ופתחי אוורור צידיים, העברת הילוכים מההגה, ריפודי עור בתפירה מנוגדת למראה ספורטיבי  GLOSS BLACK, פתחי מפלט כפול ועוד.    

שוק רכבי הפנאי הקטנים רותח. עוד ועוד כלי רכב מוגבהים וחסונים, מעוצבים ונאים עולים על הכבישים, אחרי שראו היצרנים כי טוב.
הנוסחה הזו של "הכל כלול" עובדת מצוין ומדובר בפרה חולבת של ממש, שהפכה מזמן ללהיט המכירות אצל כלל היצרנים. אצל חלקם רכב הפנאי הקטן החליף כליל את הרכב המשפחתי, להיט המכירות הקודם שנס לחו, אצל אחרים מדובר ברכב שמהווה קרש הצלה של ממש למותג כולו.

ולמה "הכל כלול"? מאחר וכלי הרכב בסגמנט הזה נותנים מענה לכל הדרישות, כמעט;
רכב מרווח יותר, גבוה יותר ועם יכולת מעבר משופרת בשביל, ביחס לרכב המשפחתי הנמוך, ולכן גם כניסה ויציאה נוחות יותר, רכב סופר מאובזר, המציג תא מטען רב ליטרים, מראה חסון אך מצודד ומעוצב לעילא ולעילא, ומנועים חזקים המנפקים ביצועים מסעירים, לצד התנהגות מהנה, ממש כמו מכונית ספורט קטנה ומהודקת. 
וכעת הגיעו תורו של היגואר  E Paceלהתפתל בחושניות היישר לסגמנט הזה.

יגואר, שחלק מה DNA שלה מדבר על עיצוב חושני, יוקרה ספורטיבית, ביצועים מעוררים והנדסה מעוררת רגש (כמו גם את בלוטות החשק), יצרה פה לראשונה מכונית SUV פרמיום קומפקטית עם פוטנציאל מצוין לפנות לקהלים חדשים שטרם הצטרפו לקהל לקוחות יגואר, להיות רב מכר, תוך שילוב כל 4 התכונות הנ"ל.

ה-E Pace  קיבל עיצוב חיצוני ופנימי מחמיא מאד, עם מוטיבים רבים הקורצים לעיצוב רכב הספורט האקזוטי של היצרן, ה-F Type. זה בא לידי ביטוי בעיצוב הפנסים האחוריים והקדמיים עם חתימת הלד (בשפה המוכרת לנו גם מהאח הגדול, ה-F Pace), דרך קווי החלון הצרים ועד סביבת הנהג, המזכירה את האחות האתלטית והסקסית מבית.
היצרן בחר בצד הדינאמי בסולם הביצועים, עם מנוע בנזין 2.0 טורבו שרירי בן 250 כ"ס, מומנט בשרני של 36.5 קג"מ, הנעה כפולה וגיר 9 הילוכים בעלי יחסי העברה קרובים, המקנים תאוצה נאה של 7 שניות עגולות למאה קמ"ש.

ניכר כי הפרקטיות של הרכב הייתה חשובה אף היא למתכננים, וברכב תאי אחסון רבים ונדיבים בגודלם, כאשר גם תא המטען עומד על 577 ליטרים.
ציוד הבטיחות התקני בכל רמות הגימור כולל חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, 6 כריות אויר (וגם אחת חיצונית להגנה על הולכי רגל), מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת בקרת ערנות הנהג וגם שמירה על סטייה מנתיב הכוללת תיקון אקטיבי של ההיגוי.

הציוד הכלול ברמת הגימור הראשונה, שעלותו 318,000 ₪ (מחיר השקה – 295,000 ₪), כולל בין היתר ריפודי עור, גג פנורמי, ספוילר אחורי, FULL LED, כוונון מושבים קדמיים חשמלי, מסך מגע 10", מערכת שמע 6 רמקולים 125 W מבית יגואר הכוללת הזרמת שמע,  BLUETOOTH, חיישני גשם, תאורת אווירה פנימית, חיישני תאורה, הגה בציפוי עור, מערכת ניווט מקורית, חישוקי 17" , 2 שקעי USB וארבעה שקעי 12v.

רמת גימור S, שעלותה 357,000 ₪, מוסיפה גם  פתיחה חשמלית של תא המטען , חתימת לד בפנסים קדמיים, קיפול מראות צד חשמלי, תאורת גישה במראות החיצוניות, הגה בציפוי עור רך, חניה אוטומטית במקביל ובניצב למדרכה ומצלמת 360 מעלות – (PARK PACK), מראה פנימית מתכהה וחישוקי 18". 
רמת גימור S PLUS, שמחירה 386,000 ₪,  חותמת את הדגם ואת רשימת האבזור, וכוללת גם לוח שעונים ווירטואלי TFT, מערכת מרידיאן סאונד 360 הכוללת 11 רמקולים+ סאב וופר וחישוקים 19".    

בנוסף, תמורת 23,000 ₪, מוצעת רמת גימור R Dynamic, חבילת עיצוב חיצונית קוסמטית לפגושים, ספים ופתחי אוורור צידיים, העברת הילוכים מההגה, ריפודי עור בתפירה מנוגדת למראה ספורטיבי  GLOSS BLACK, פתחי מפלט כפול ועוד.