טויוטה קורולה 50th Edition

לרגל חגיגות היובל לרכב הנמכר ביותר בעולם ובישראל בכל הזמנים מציעה יוניון מוטורס מהדורה מוגבלת וייחודית של הקורולה

אורן פרנקל | 26/03/17
טויוטה קורולה 50th Edition

45 מיליון מכוניות ו- 50 שנה לאחר השקת הקורולה הראשונה, מציינת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, את חגיגות היובל של הרכב הפופולרי בעולם ובישראל בהשקת דגם מיוחד - COROLLA 50th Edition. 
המהדורה המוגבלת תכלול אבזור נוסף וייחודי וכן אלמנטים עיצוביים ולוגו 50 שנה. חבילת האבזור המיוחדת כוללת: חלונות אחוריים כהים, ריפוד משולב עור-בד, חיישן גשם, פסי סף דלת וספוילר אחורי. 

הקורולה היא המשפחתית הפופולרית ביותר בישראל ועד היום עלו על כבישי ישראל למעלה מ- 200 אלף רכבים. מאז תחילת שיווק הדגם החדש ביולי 2016 נמכרו כ- 7,750 רכבים. 
הדור הנוכחי של הקורולה קבע סטנדרט חדש בישראל של בטיחות וממשקי נהג טכנולוגיים. 
הקורולה מתבססת בראש ובראשונה על האיכות, העמידות והאמינות האגדיות של הדגם והיא מתאפיינת באיכות משופרת משמעותית בכל היבט עיצובי והנדסי, ובה בעת מעניקה שמירת ערך גבוהה ביותר ותמורה מרשימה למחירה בכל שוק בעולם כולו.

הקורולה החדשה הייתה המשפחתית הראשונה בישראל אשר הציעה כסטנדרט, בכל רמות הגימור, את מערכת הבטיחות המקורית המתקדמת Toyota Safety Sense. המערכת שנועדה למנוע התנגשויות או להפחית את חומרתן, במגוון רחב של מצבי נסיעה, כוללת מספר מערכות בטיחות: מערכת קדם התנגשות אקטיבית (PCS), מערכת התרעה על סטייה מהנתיב (LDA), מערכת החלפה אוטומטית של אלומת אור גבוהה (AHB) ומערכת זיהוי והצגת תמרורים (RSA). 
ברבעון האחרון של 2016, הציגה יוניון מוטורס בקורולה את Toyota Connected, מערכת ה-Connected Car המתקדמת ביותר בישראל, המהווה גם פריצת דרך עולמית. מערכת זו מוטמעת על גבי מערכת המולטימדיה המקורית  Toyota Touch® 2 ובכך מציעה איכות ממשק גבוהה ואינטגרלית למערכות הרכב. 

הקורולה הראשונה יצאה לשוק ביפן בשנת 1966 והציגה שני סגנונות מרכב שונים (רכב סלון שתי דלתות וארבע דלתות, וסטיישן שתי דלתות). הקורולה תוכננה להיות "רכב עממי", ועם זאת הפגינה מבנה איכותי ואבזור רב בשילוב תכונות שנכללו בדרך כלל רק במכוניות בקטגוריות גבוהות יותר.
בדיוק כפי שציפו כאשר נתנו לה את שמה "קורולה", השאוב מהמונח הלטיני "כתר של פרחים", הרכב עורר פריחה בשוק הרכב: בתוך שלוש שנים, הפך הדור הראשון של הקורולה למכונית הנמכרת ביותר ביפן והמכירות התרחבו במהירות למדינות נוספות ברחבי העולם. 
השיווק באירופה החל באפריל 1967 והייצור האירופי של הקורולה החל עם דגם מדור 7 בשנת 1994. בשנת 1997 הפכה קורולה לדגם הנמכר בעולם עם סך מכירות עולמיות מצטברות של יותר מ- 22.65 מיליון מכוניות. עד שנת 2013, קורולה כבר מכרה 40 מיליון מכוניות בעולם כולו. כיום הקורולה מיוצרת ב-16 מפעלים ברחבי העולם עם מכירות של למעלה מ-45 מיליון מכוניות עד היום. 
הקורולה היא הדגם החשוב ביותר של היצרנית היפנית - אחת מכל חמש מכוניות שנמכרו ב-80 שנות קיומה של טויוטה היא קורולה.

מחפשים חלקי חילוף לרכב במחירים הטובים ביותר? שלחו בקשה בזירת המסחר של גלגלים וקבלו הצעות מחיר ממיטב הספקים בישראל בזמן אמת!

45 מיליון מכוניות ו- 50 שנה לאחר השקת הקורולה הראשונה, מציינת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, את חגיגות היובל של הרכב הפופולרי בעולם ובישראל בהשקת דגם מיוחד - COROLLA 50th Edition. 
המהדורה המוגבלת תכלול אבזור נוסף וייחודי וכן אלמנטים עיצוביים ולוגו 50 שנה. חבילת האבזור המיוחדת כוללת: חלונות אחוריים כהים, ריפוד משולב עור-בד, חיישן גשם, פסי סף דלת וספוילר אחורי. 

הקורולה היא המשפחתית הפופולרית ביותר בישראל ועד היום עלו על כבישי ישראל למעלה מ- 200 אלף רכבים. מאז תחילת שיווק הדגם החדש ביולי 2016 נמכרו כ- 7,750 רכבים. 
הדור הנוכחי של הקורולה קבע סטנדרט חדש בישראל של בטיחות וממשקי נהג טכנולוגיים. 
הקורולה מתבססת בראש ובראשונה על האיכות, העמידות והאמינות האגדיות של הדגם והיא מתאפיינת באיכות משופרת משמעותית בכל היבט עיצובי והנדסי, ובה בעת מעניקה שמירת ערך גבוהה ביותר ותמורה מרשימה למחירה בכל שוק בעולם כולו.

הקורולה החדשה הייתה המשפחתית הראשונה בישראל אשר הציעה כסטנדרט, בכל רמות הגימור, את מערכת הבטיחות המקורית המתקדמת Toyota Safety Sense. המערכת שנועדה למנוע התנגשויות או להפחית את חומרתן, במגוון רחב של מצבי נסיעה, כוללת מספר מערכות בטיחות: מערכת קדם התנגשות אקטיבית (PCS), מערכת התרעה על סטייה מהנתיב (LDA), מערכת החלפה אוטומטית של אלומת אור גבוהה (AHB) ומערכת זיהוי והצגת תמרורים (RSA). 
ברבעון האחרון של 2016, הציגה יוניון מוטורס בקורולה את Toyota Connected, מערכת ה-Connected Car המתקדמת ביותר בישראל, המהווה גם פריצת דרך עולמית. מערכת זו מוטמעת על גבי מערכת המולטימדיה המקורית  Toyota Touch® 2 ובכך מציעה איכות ממשק גבוהה ואינטגרלית למערכות הרכב. 

הקורולה הראשונה יצאה לשוק ביפן בשנת 1966 והציגה שני סגנונות מרכב שונים (רכב סלון שתי דלתות וארבע דלתות, וסטיישן שתי דלתות). הקורולה תוכננה להיות "רכב עממי", ועם זאת הפגינה מבנה איכותי ואבזור רב בשילוב תכונות שנכללו בדרך כלל רק במכוניות בקטגוריות גבוהות יותר.
בדיוק כפי שציפו כאשר נתנו לה את שמה "קורולה", השאוב מהמונח הלטיני "כתר של פרחים", הרכב עורר פריחה בשוק הרכב: בתוך שלוש שנים, הפך הדור הראשון של הקורולה למכונית הנמכרת ביותר ביפן והמכירות התרחבו במהירות למדינות נוספות ברחבי העולם. 
השיווק באירופה החל באפריל 1967 והייצור האירופי של הקורולה החל עם דגם מדור 7 בשנת 1994. בשנת 1997 הפכה קורולה לדגם הנמכר בעולם עם סך מכירות עולמיות מצטברות של יותר מ- 22.65 מיליון מכוניות. עד שנת 2013, קורולה כבר מכרה 40 מיליון מכוניות בעולם כולו. כיום הקורולה מיוצרת ב-16 מפעלים ברחבי העולם עם מכירות של למעלה מ-45 מיליון מכוניות עד היום. 
הקורולה היא הדגם החשוב ביותר של היצרנית היפנית - אחת מכל חמש מכוניות שנמכרו ב-80 שנות קיומה של טויוטה היא קורולה.

מחפשים חלקי חילוף לרכב במחירים הטובים ביותר? שלחו בקשה בזירת המסחר של גלגלים וקבלו הצעות מחיר ממיטב הספקים בישראל בזמן אמת!