מוסך רמי לוי מוסך החודש

מוסך רמי לוי מוסך החודש
לימור מ'גלגלים' מעניקה לרמי וצוות המוסך את תעודת 'מוסך החודש'

אחרי שקטף את תואר "מוסך חודש אפריל של גלגלים", בזכות ביקורות מצוינות של לקוחות ששיבחו באתר גלגלים את השירות שקבלו במוסך, תפסנו את רמי לשיחה קצרה, כשהוא מתמרן בין השתלת מנוע חדש ברכב אחד, לטיפול תקופתי ברכב אחר.

טל אבן | 31/05/18

 

 

אז מה רמי, אני רואה שהפעילות פה מאד מגוונת.

"אנחנו נותנים שירות לכל המותגים, רכבים חדשים כישנים" רמי פותח, "יתרה מכך, מאז שתוקן החוק המאפשר למוסכים המוכרים והמורשים על ידי משרד התחבורה לטפל בכלל כלי הרכב, כולל בכלי רכב חדשים ובמסגרת האחריות, תוקן פה עיוות שהיה לפני כן.

לקוחות לא חייבים לטפל במוסך השייך ליבואן, יכולים להשוות עלויות ולטפל גם במוסכים אחרים, מבלי שהאחריות על הרכב תיפגע.

השינוי המבורך הזה בחוק יצר מצב, שמרבית הלקוחות שלנו היום מגיעים עם רכב שגילו פחות משלוש שנים, הנמצא עדיין במסגרת אחריות יבואן ומטפלים אצלנו."

יפה, ולפי חוות הדעת באתר גלגלים, ניכרת שביעות רצון רבה של לקוחות. מה הסוד שלכם?

"ראשית, ניתן פה יחס אישי ומאד חם ללקוחות. שלא כמו במוסכים אחרים בהם קיים ריחוק, שנותנים ללקוח לחכות בפינת המתנה, אצלנו הלקוח תמיד מעורב בתהליך הטיפול או התיקון. הוא מקבל הסבר תוך כדי תנועה, ומתייעצים איתו לגבי חלפים שיש להחליף. אנו תמיד שומרים על שקיפות מלאה".

הלקוחות מרגישים שותפים מלאים לתהליך, וזה מוריד מתחים ומייצר אצלם שקט. אני דואג תמיד לדבר עם הלקוחות, להקשיב להם. להיות פסיכולוג לרגע אם נדרש".

"מעבר לכך, יש מענה של 24 שעות ללקוחות, למעט שבתות וימי כיפור. הלקוח יודע שיש לו למי לפנות גם במקרה של מצוקה או תקלה, ונדע להנחות אותו. יש לי גם גרריסטים שאני מפעיל במידת הצורך."

מה עוד לקוחות יודעים לספר ולהעיד על הייחוד שלכם?

"אנחנו תמיד שומרים על סדר וניקיון מופתיים במוסך. ואם כבר מדברים על סדר, אצלנו שעה זו שעה. אם אמרנו ללקוח להגיע ב-14:00 לאסוף את רכבו, כך יהיה. וגם אם מאיזו שהיא סיבה או אילוץ זה לא מתאפשר, תמיד נעדכן אותו מספיק זמן מראש, ונשכור לו רכב במידת הצורך, על חשבוננו."

"מעבר לכך, לקוחות חשים בטחון בגלל המשפחתיות שאנו משדרים, תרתי משמע. לקוח הוא כמו בן משפחה, ומעבר לכך לקוחות ותיקים יודעים להעיד שהעובדים פה ותיקים ומסורים.

המחמאה הטובה ביותר היא ההפניות שלקוחות עושים ושולחים אלי חברים, קרובי משפחה ואת היקרים להם. זה אומר הרבה על שביעות רצונם.

ואם מדברים על משפחתיות, הבן שלי ואחי עובדים איתי, והאווירה טובה ונינוחה.  

 


ספר לנו קצת איך האינטרנט בכלל ואתר גלגלים בפרט מסייעים לעסקים שלך

אין ספק שהמדיה והאינטרנט מגבירים חשיפה.

מעבר לדף פייסבוק עסקי שהבן שלי מנהל, אין ספק שהאינטרנט מסייע "לפתוח את השוק" של המוסכים, ואנשים שהיו מקובעים לגבי טיפול ותיקון במוסכים השייכים ליבואנים, פתאום מבינים שהם יכולים לקבל החלטה אחרת וחלופה ראויה וטובה. האינטרנט מסייע להם למצוא את המוסך הנכון, להשוות מחירים, ולנו חשיפה וכניסות חדשות.

בגלגלים אני רואה מנוף. בלחיצת כפתור פשוטה, אני מקבל כשתיים או שלוש פניות בשבוע דרך גלגלים, מאנשים שגם הופכים ללקוחות.

מועדון הלקוחות החדש שפורטל גלגלים הקים. יוצר לבדו חסכון כספי בקניות שאני עושה דרכו, ולא רק ציוד משרדי וחומרים אלא גם חלקי חילוף במחירים מצוינים, לעיתים בפערים של עשרות אחוזים, מנותני שירותים ומוסכים אחרים המצויים שם.

אין ספק ששיתוף הפעולה עם גלגלים רק מוסיף לרווחיות המוסך, ויתרה מכך, מאד מחמיא לנו לקבל את ההערכה שלכם ושל לקוחותינו."

 

רמי, מעבר לכך, מה המסר שלך לאומה?

"אנחנו אוהבים את העבודה שלנו. תמיד נדאג לייצר אווירה נינוחה וביטחון ללקוחות שלנו, למרות שהעבודה קשה מאד, פיזית ונפשית, בחום, בקור ובתנאי לחץ. המוסך תמיד פתוח ועובד.

באופן אישי הייתי מאד שמח אם הסטיגמה הרווחת על מוסכים תשתנה, ואם אנשים יעריכו את הענף הזה יותר. לרוב אנשים בטוחים שלמוסכים יש בעיית אמינות וחוסר יושרה, אולי בגלל ניסיון העבר ומוסכים לא מקצועיים ולא ישרים.

אנחנו שמחים שקהל הלקוחות שלנו מרגיש בטחון אתנו וששמנו כנר לרגלינו את נושא היושרה וההוגנות ביחס ללקוח ובמחירים, כמו גם סדר, עמידה בזמנים ומקצועיות.

אנו מבינים שרכב זה צורך ולא מותרות ולכן אנו לוקחים מאד ברצינות את עבודתנו.

תודה לאשתי היקרה, יד ימיני, היא המנוע מאחורי הקלעים, בעזרתה , אני ממשיך להחזיק את המוסך. היא זו שנותנת לי כוחות להתמודד בימים קשים, עומדת מאחורי בכל,  תומכת, דוחפת, מייעצת, ומפתיעה.

היא מעלה רעיונות בכל הקשור לשיפור, ארגון, מדיה ותקשורת עם לקוחות  המוסך. בתמיכתה, המוסך ממשיך להתפתח ולשרת לקוחות על הצד הטוב ביותר."

 

רמי תודה רבה, והרבה הצלחה בהמשך.  
 

       
דוגמאות לחוות דעת על מוסך רמי לוי מתוך זירת המסחר של גלגלים:

שם המדרג: יוסף, תאריך: 15/05/2018
בדיקת הכנה לטסט+העברת טסט עבור יונדאי i25 2014
שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר:  4 

תודה רבה על השרות המצויין אתם אנשים מקצוענים אמנים ואפשר לסמוך עליכם בעינים עצומות אני חושב להמשיך להתעסק איתכם


שם המדרג: יהונתן, תאריך: 29/04/2018 
טיפול 120,000 ק"מ ומעלה (או שמונה שנים) עבור קיה קארנס 2007
שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5מחיר: 5
חוות דעת : הייתי מרוצה מאוד, השירות היה מהיר, היו נחמדים, שקופים והסבירו הכל בצורה גלויה

 

שם המדרג: יוני דוד תאריך: 20/04/2018 
טיפול 120,000 ק"מ ומעלה (או שמונה שנים) עבור הונדה סיוויק 2009

שירות: 5 עמידה בלו"ז: 5 איכות הטיפול: 5 מחיר: 5
חוות דעת: בעלים אנרגטי שבמהלך הטיפול עדכן אותי שמצאו שיש להחליף בלמים ודסקיות לרכב ומה העלות על כך. אישרתי ביצוע ובס"ה אני חושב שהן הטיפול והן המחיר היו הוגנים למדי. בסה"כ אני חושב שקבלתי יחס טוב והוגן והטיפול היה במחיר.

חוות דעת נוספות על מוסך רמי לוי