מוסך החודש רכב דוד

מוסך החודש רכב דוד

רכב דוד, שקיבל ביקורות טובות מגולשי פורטל גלגלים, זכה לקבל את תואר "מרכז שירות החודש"

טל אבן | 11/02/18

יצאנו לשטח כדי להיפגש עם דני הולנדר, בעלים משותף, כדי לשאול אותו על אופי השירות שהמקום נותן ואף קוצר שבחים, וגם לגלות מה הסוד שמייצר יציבות במקום, עם עובדים ותיקים, חלקם אף לאורך כ-30 שנים.

דני, במה בא לידי ביטוי הבידול של מרכז השירות רכב דוד משאר המוסכים ומרכזי השירות?

"הבידול מגיע מכמה מקומות.

ראשית, הסלוגן שלנו הוא "רכב דוד לנסיעה בטוחה". בטיחות היא מעל הכל. כשאנו נותנים ללקוח להחליט בין חלפים מקוריים לתחליפיים, אם אנו סבורים שרכיב בטיחותי תחליפי מסוים אינו טוב כמו המקורי, נמליץ ללקוח שלא להתפשר בסעיף החשוב הזה.

בשל כך, יש לנו שיתוף פעולה צמוד עם חברת אייווקס awacs, שנועדה לשמור על הנהג ולהתריע על סטייה מנתיב או התקרבות מסוכנת לרכב אחר.

שמנו לנו כנר לרגלנו את נושא האמינות, המקצועיות, השקיפות והשירות, ואנו נותנים ללקוח ללוות כל שלב ושלב בתהליך שרכבו עובר, כאשר הוא שותף מלא להחלטות בנושא החלפת רכיב זה או אחר, או תיקון. באופן זה, אין ללקוח הפתעות. יתרה מכך, חלק גדול מהצוות שלנו אמון על מתן שירות וקשר עם הלקוח. 

יש לנו כ-24 אלף לקוחות, שמגיעים הנה בעקבות הביטחון שהם חשים פה. אנו נותנים להם להרגיש שזה הבית החם לרכב שלהם."


 

ספר לנו עוד על תפיסת השירות הייחודית שלכם

"יש לנו מועדון לקוחות חי, חברות מועדון עולה 100 ₪ לשנה. אחד השירותים הייחודיים שאנחנו גאים בו, הוא צי של 22 כלי רכב חלופיים, המשמשים את לקוחותינו, ולא רק במקרה של תאונה, אלא גם בטיפולים שוטפים. לקוח נכנס לטיפול, גם אם הוא אורך שעות ספורות, ויוצא מכאן עם רכב חלופי".

פתרון נוסף הקיים אצלנו לחברי מועדון, הוא שינוע הרכב למרכז השירות וחזרה, וזאת על מנת לתת פתרון ללקוחות עסוקים או לאלו שאין להם את האפשרות להגיע עם רכבם אלינו.

חבר מועדון זוכה גם להטבות ומבצעים, ואפילו לאפשרות לרכוש אחריות לשנה הרביעית והחמישית לרכבו, בעלות של כ-90 אג' ליום. אחריות זו כוללת כ-33 אלף ק"מ לשנה מעבר ל-100 אלף הקילומטרים הכלולים באחריות היצרן, כאשר בשנה החמישית האחריות היא על המכלולים הגדולים והחשובים, כמנוע וגיר."



 

אחד ממוצרי הדגל שלכם הוא מחלקת הפחחות והצבע. אתם עובדים עם כל אחד?

"עם לקוחות פרטיים כן, אך לא עם חברות הביטוח. כפי שציינתי, אנו מאמינים בתיקון איכותי, גם אם הוא לא הזול ביותר האפשרי, ולקוחות פרטיים יודעים להעריך את טיב התיקון.

היכן שניתן להשתמש בתהליך השבה לקדמות במוצר תחליפי ראוי, נציע אותו ללקוח, אבל רק אם אנו סבורים שהוא אכן כזה.

כמו כן, אנו נותנים אחריות לתיקון התאונה שאנו מבצעים למשך כל חיי הרכב, ללא תלות בזהות בעלי הרכב."

 

 

כשלקוח מגיע מבולבל מאירוע תאונתי, כיצד אתם מסייעים לו?

"במקרים הללו יש לנו שירות 360 מעלות. אנו מלווים את הלקוח החל ממילוי טפסים והגשה לחברת הביטוח, ליווי משפטי ככל שנדרש ללא עלות, וליווי מלא עד לסיום התביעה, וכמובן, הלקוח מקבל מיד רכב חלופי עד לסיום תיקון הרכב שלו, שגם הוא כאמור, שקוף לחלוטין ללקוח לאורך כל שלבי התיקון."

כמרכז שירות של היבואן, כיצד אתם שומרים על קדמה וטכנולוגיות חדשות?

"העובדים שלנו עוברים השתלמויות וקורסים מגוונים וחיזוקים של ידע עדכני.

אני מנהל יומן של הדרכות עובדים שהוא דינאמי מאד. אנחנו דואגים תמיד, כמרכז שירות מטעם היבואן ובהנחיותיו, להצטייד בכלי העבודה, במחשוב, בבקרה ובדיאגנוסטיקה המתקדמים ביותר שיש."

כיצד האינטרנט משנה את השוק שלכם?

"האינטרנט מאפשר ללקוחות לשמוע עלינו, לקרוא חוות דעת ולהגיע מחד, מאידך, ישנם לקוחות המעוניינים במחירים בטלפון, והם מחפשים את הפתרון הזול ביותר. אין ספק שהענף צריך עדיין להסתגל למצב החדש הזה.

לא תמיד אנו משחקים במגרש הזה, ונעשים כאן מאמצים גדולים לנסות ולהביא את הלקוח להתרשמות פיזית ממרכז השירות ומהפועלים בו, דרך שיחות טלפוניות של נציגי השירות, על מנת שהלקוח יגיע פיזית ויבין את ה"אני המאמין" שלנו."

לסיום, כיצד תתאר את החוויה שלך עם פורטל גלגלים?

"הפורטל מאפשר לתת הצעות מחיר מגוונות ללקוחות שלא היו מגיעים בלעדיו. הפורטל עובד יפה מאד, ומחמיא לקרוא את חוות הדעת האוהדות כלפינו, שמופיעות בו.

חשוב לציין שגם צוות גלגלים מקסים."

דוגמא לחוות דעת על מוסך רכב דוד מתוך זירת המסחר של גלגלים:

חוות דעת ניסים:
11/02/2018
הייתי מרוצה מאוד משירות המוסך, שקיפות מלאה בביצוע

חוות דעת אלי:
31/01/2018
"יחסי אנוש מעולים ושקיפות מלאה כל שינוי שנדרש מעבר למה שסוכם כלל הסבר מפורט מצד המוסך ואישור ממני .תענוג כבר אין הרבה מוסכים כאלו.עמידה בזמנים סדר ואירגון מרשימים.בהחלט אחזור לשם ואף אמליץ לחברים.כל הכבוד."

חוות דעת ארז:
28/01/2018
"שירות מעולה, עדכון שוטף ללקוח, בהחלט נחזור"

חוות דעת נוספות על רכב דוד