דגמים חדשים למזראטי

דגמים חדשים למזראטי
מזראטי גראנקבריו החדשה. מנוע 4.7 ליטר עם 460 כ"ס

יצרנית מכוניות היוקרה מזראטי חשפה את מתיחת הפנים של דגמי הגראנקבריו וגראנטוריזמו החדשים

אורן פרנקל | 09/07/17

החשיפה נערכה במסגרת אירוע המכוניות היוקרתי בעולם- Goodwood Festival of Speed.
בנוסף לדגמים החדשים של ה- GranTurismo וה-GranCabrio הציגה מזראטי באירוע המכוניות את דגמי ה-GT  הבאים:
A6 1500: הדגם המקורי של GranTurismo שהושק בתערוכת הרכב בז'נבה ב-1947, הכולל שש בוכנות 1.5 ליטר ו-65 כוחות ומרכב מהפכני שתוכנן על-ידי פינינפרינה.
3500 GT: הדגם הראשון של מזראטי שיוצר בייצור המוני ויצא לשוק ב-1957, השנה שבה פנג'יו גרף את המקום הראשון עם ה-250F. מרכב האלומיניום עוצב על-ידי Touring וכלל מנוע שש בוכנות של כ-3.5 ליטר עם 230 כוחות סוס.

Ghibli SS Coupe:
דגם זה, עוצב על-ידי ג'וגיארו ונחשב לאחד מדגמי הגראן טור הדגולים ביותר שנוצרו באיטליה. הגיבלי SS הושק ב-1970 עם מנוע V8 גדול יותר בנפח 4.9 ליטר ו-35 כוחות סוס.
3200 GT: דגם זה, שעוצב על ידי ג'ורגטו ג'וגיארו, החזיר את קטגוריית ה-GranTurismo לתהילתה המקורית ב-1998. הוא קדם ל-GranTurismo הנוכחי וכלל מנוע 3.2 ליטר twin-turbo עם 370 כוחות סוס.

דגם ה- -GranTurismo היא המכונית החדשה ביותר של מזראטי שעוצבה על-ידי פינינפרינה. מאז השקתה בשנת 2007, התפתחה לאחת ממכוניות ה-GT  האיקוניות ביותר שנבנו אי פעם.
ה-GranCabrio הושקה בתערוכת המכוניות של פרנקפורט ב-2009 כדגם של 2010. שתי המכוניות נחשבות לביטוי האולטימטיבי של הלהט, הטכנולוגיה ומלאכת המחשבת של מזראטי וכל אחת מהן ייחודית במגזר הסופר-קאר הודות לעיצוב על-זמני ועיצוב פנים נוח של ארבעה מושבים.

מזראטי ייצרה יותר מ-37,000 דגמי GranTurismo ו-GranCabrio במפעל ההיסטורי שלה בוויאלה צ'ירו מנוטי במודנה והשיקה מחדש את שני הדגמים האיקוניים של 2018 בעיצוב חדש אלגנטי ואווירודינמי עם עיצוב פנים ספורטיבי ומהודר ומערכת מידע ובידור מתוחכמת.

כל אחד מהדגמים בא בשתי גרסאות מובחנות, ספורט ו -MC-שניהם מצוידים במנוע 4.7 ליטר, V8 אטמוספיר, אשר נבנה ידנית על-ידי פרארי במרינלו ומפיק 460 כוחות סוס  ב-7,000 סל"ד ומומנט כוח מרבי של 520Nm  ב-4,750 סל"ד. בנוסף ישנה, תיבת הילוכים אוטומטית ZF  של שישה הילוכים מחוברת ישירות למנוע ה-V8  האימתני.
הצוות במרכז העיצוב של מזראטי בטורינו ניגש למלאכת העיצוב מחדש של ה-MY18 בכבוד המרבי הראוי לעיצוב הנצחי של פינינפרינה. גריל המשושה החדש של המכונית, אשר המעצבים כינו בשם "אף הכריש", שואב השראה מהקונספט של אלפיירי ומוסיף אפקט תלת-ממדי למראה המכונית מלפנים.

בשילוב עם תעלות האוויר המונמכות, הגריל משפר את פיזור זרם האוויר ומפחית את החיכוך האווירודינמי מ-0.33 ל-0.32 ב--GranTurismo ומ-0.35 ל-0.33 ב.GranCabrio-
גם הפגוש האחורי עוצב מחדש עם דגש על האלגנטיות הטבעית של ה-GT קופה והקבריולה האיקוניות עם עיצוב נקי יותר וגרסאות ספורט ו-MC.

הפנים של ה-GranTurismo מציע נוחות ללא מתחרים לארבעה אנשים בוגרים הודות למושבי עור ספורט אינדיבידואליים של Poltrona Frau® עם משענת ראש אינטגרלית. בדגם של 2018 מציע עיצוב הפנים העשיר צג מגע קפסיטיבי חדש ובעל רזולוציה גבוהה בגודל של "8.4 וארגונומיה מלוטשת. מערכת הבידור המתוחכמת תואמת הן ל-Apple CarPlay והן ל-Android Auto. 
הקונסולה הנמוכה יותר עוצבה מחדש בכדי לאכלס חוגה כפולה וידידותית העשויה מאלומיניום מחושל כמו גם את אוסף הכפתורים למצבי הנהיגה השונים של המכונית. שעון החוגה הכפולה החדש של מזראטי ממוקם במרכז לוח המחוונים ומערכת הסאונד היקרה של הרמן קרדון באים כסטנדרט הן בגרסת הספורט והן בגרסת ה-MC.